Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betfair beginners vragen

Ik heb een aantal vragen over Betfair.
Vragen:
1: Kan je combo's maken met bijvoorbeeld under 2,5 goals en -1 en winst (oid)?
2. Kan je systemen spelen zoals 3/4 etc?
3.
Ik neem Ajax-Feyenoord.
Ik weet 100% zeker dat feyenoord níet wint.
Dan moet ik dus eigenlijk Feyenoord layen toch?
4. Layen is dus dan als je vraag 3 erbij betrekt, hetzelfde als 1x dan toch? omdat je daarmee ook denkt dat het uitteam níet wint?
5. als je nou backt voor quote 1,5 op winst voor ajax en het staat meteen 1-0 voor het thuisteam, kan je dan bijv niet een bedrag uitcashen zoals bij unibet als je het bijvoorbeeld niet helemaal vertrouwt?
6. kan je ook backen en layen met dubbele kans of under 2,5 oid?
7. is er ook nog iets zoals marketpunten bij bwin oid ?
8. zijn er ook nog bonussen binnen betfair wanneer je een aantal bedragen hebt ingezet oid, dat je bijvoorbeeld in bepaalde 'klasse' komt en hier wat mee kan bereiken?
9. hebben jullie nog andere dingen te melden die ik niet heb gevraagd en je wel belangrijk vind voor mij dat ik moet weten?:)
Alvast bedankt! haaa,!!:)
Groet
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timvvlaanderen
Country flagtimvvlaanderen in 20-10-2011 22:00 Bookmakers
in 20-10-2011 22:00 Bookmakers
43 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
joostvv2:
Hoi ik ben helemaal nieuw in betfair.
nu heb ik de 25euro bet mooi met winst ingezet, maar nu weet ik niet hoe het met de friendship code zit die ik had ingevuld.
wanneer krijg je die of waar kan ik zien of ik hem goed hem ingevuld?
ik kan alleen mijn eigen code vinden TPM4WRT4K
hopelijk heeft er iemand een antwoord
groet joost
anders iemand een code voor me????

Neem eens met hen contact op? Chat of Twitter ofzo. die code werkt alleen bij registratie volgens mij. dus weet niet of je dat daar hebt ingevuld?
0 Vind ik leuk's
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/ Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
Heb inmiddels over twitter contact gehad. En eind resultaat is. Helaas geen friend bonus hier. En nu kan het ook niet meer. Dus helaas. Gelukkig wel de eerste gratis bet gewonnen. Dus toch wel wat bonus.
0 Vind ik leuk's
Belgen kunnen niet meer spelen op betfair. Bestaat er een site waar we dit wel nog kunnen?
Ik bedoel dan uiteraard het backen en layen.
0 Vind ik leuk's
probeer www.smarkets.com eens, is hetzelfde principe maar dan in een ander jasje
0 Vind ik leuk's
bruges-boy:
Belgen kunnen niet meer spelen op betfair. Bestaat er een site waar we dit wel nog kunnen?
Ik bedoel dan uiteraard het backen en layen.

bruges-boy:

Belgen kunnen niet meer spelen op betfair. Bestaat er een site waar we dit wel nog kunnen?

Ik bedoel dan uiteraard het backen en layen.


of probeer gwn deze betfair https://betfaironline.eu/

Bericht gewijzigd door wedden op di 31 aug. 2021, 12:37
0 Vind ik leuk's
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/ Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
Is smarkets een betrouwbare website, Snku? Heb je er al eens geld afgehaald?
0 Vind ik leuk's
Is deze wel legaal voor Belgen sk 1986 ?
0 Vind ik leuk's
hypnotist86:
Is smarkets een betrouwbare website, Snku? Heb je er al eens geld afgehaald?

Ik heb hem zelf niet gebruikt, werd in een ander topic door een van de mods getipt volgens mij. Kan er weinig negatiefs over vinden, al blijf ik toch bij Betfair aangezien ik daar 0,0 problemen mee heb.
0 Vind ik leuk's
bruges-boy:
Is deze wel legaal voor Belgen sk 1986 ?

ja, geen problemen mee
0 Vind ik leuk's
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/ Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
hey ik heb me nieuwe aangemeld op betfair en 30 gestort 30 bonus gepakt. Nou heb ik wat live gespeeld en ik had 100 euro gemaakt. Ik bet 50 op darten en heb dus 50 op mijn rekening en i kwon die dartbet en ineens was mijn geld weg... Ik zie wel dat ik gewonnen heb maar mijn bonus balance is gewoon weg en main balance staat op 0 hoe kan dat? Ik hoorde goeie verhalen over betfair maar nu schrik ik haha. en dit staat in mijn account For completed bonuses, winnings are no longer available in the bonus wallet. They will be moved into your Main Wallet once all qualifying bets have settled.

Heeft iemand dit meegemaakt?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.