Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betfair beginners vragen

Ik heb een aantal vragen over Betfair.
Vragen:
1: Kan je combo's maken met bijvoorbeeld under 2,5 goals en -1 en winst (oid)?
2. Kan je systemen spelen zoals 3/4 etc?
3.
Ik neem Ajax-Feyenoord.
Ik weet 100% zeker dat feyenoord níet wint.
Dan moet ik dus eigenlijk Feyenoord layen toch?
4. Layen is dus dan als je vraag 3 erbij betrekt, hetzelfde als 1x dan toch? omdat je daarmee ook denkt dat het uitteam níet wint?
5. als je nou backt voor quote 1,5 op winst voor ajax en het staat meteen 1-0 voor het thuisteam, kan je dan bijv niet een bedrag uitcashen zoals bij unibet als je het bijvoorbeeld niet helemaal vertrouwt?
6. kan je ook backen en layen met dubbele kans of under 2,5 oid?
7. is er ook nog iets zoals marketpunten bij bwin oid ?
8. zijn er ook nog bonussen binnen betfair wanneer je een aantal bedragen hebt ingezet oid, dat je bijvoorbeeld in bepaalde 'klasse' komt en hier wat mee kan bereiken?
9. hebben jullie nog andere dingen te melden die ik niet heb gevraagd en je wel belangrijk vind voor mij dat ik moet weten?:)
Alvast bedankt! haaa,!!:)
Groet
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timvvlaanderen
Country flagtimvvlaanderen in 20-10-2011 22:00 Bookmakers
in 20-10-2011 22:00 Bookmakers
43 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Volgens mij vele opties waaronder Skrill Moneybookers.
Kan me niet herinneren dat ik ooit fee heb betaald.
0 Vind ik leuk's
Heft Skrill Moneybookers geen fee? Ook niet als je het wil storten op je bankrekening
0 Vind ik leuk's
Kan ook met bankoverschrijving, kost 5€ dacht ik.
0 Vind ik leuk's

HELP

Ik kan sinds 2 dagen de in-play wedstrijden niet meer zien. Normaal kwam ik er via Football --> In play coupons. Die staat er niet meer. Nu volg ik onder aan highlights "More In-play Football" en dan krijg ik het volgende te zien:

https://www.betfair.com/exchange/plus/en/football-betting-1

Bericht gewijzigd door wedden op di 31 aug. 2021, 12:36
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!

Als ik NIET ingelogd ben, via een andere browser (waar ik cookies en die hele shit aan heb), dan zie ik nog niks. Ik kan gewoon alles op betfair (inloggen, wedden, uitbetalen e.d., maar dat werkt niet meer :( )

Bericht gewijzigd door wedden op di 31 aug. 2021, 12:36
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!
WTF, als ik via anonymouse.org anoniem surf met een ander IP adres, werkt de link wel weer. En krijg ik de lijst zoals Stiletto die ziet. Vage shit!
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!
Ik heb sinds een paar dagen hetzelfde probleem, zie nu alleen nog maar Sunday Coupon en niet meer de In Play Coupon.
Ik speel veel op het layen van gelijke spelen, waarbij ik dan live mijn verlies kan nemen als het er niet goed uitziet of kan cashen als het wel goed gaat.
Als iemand weet waarom dit is, hoor ik het graag.
0 Vind ik leuk's
Chomp, heb jij zo'n VIP membership ad. EUR 30 per jaar afgesloten bij dat anonymouse?
Als ik die link gebruik zie ik ook weer In Play Coupon.
0 Vind ik leuk's
O wacht, als je kiest voor Sunday Coupon en vervolgens rechts bovenin een vinkje zet bij Can turn In Play, krijg je de football In-Play Coupon for Sunday ;-)
0 Vind ik leuk's
Hoi ik ben helemaal nieuw in betfair.
nu heb ik de 25euro bet mooi met winst ingezet, maar nu weet ik niet hoe het met de friendship code zit die ik had ingevuld.
wanneer krijg je die of waar kan ik zien of ik hem goed hem ingevuld?
ik kan alleen mijn eigen code vinden TPM4WRT4K
hopelijk heeft er iemand een antwoord
groet joost
anders iemand een code voor me????
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.