Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betfair beginners vragen

Ik heb een aantal vragen over Betfair.
Vragen:
1: Kan je combo's maken met bijvoorbeeld under 2,5 goals en -1 en winst (oid)?
2. Kan je systemen spelen zoals 3/4 etc?
3.
Ik neem Ajax-Feyenoord.
Ik weet 100% zeker dat feyenoord níet wint.
Dan moet ik dus eigenlijk Feyenoord layen toch?
4. Layen is dus dan als je vraag 3 erbij betrekt, hetzelfde als 1x dan toch? omdat je daarmee ook denkt dat het uitteam níet wint?
5. als je nou backt voor quote 1,5 op winst voor ajax en het staat meteen 1-0 voor het thuisteam, kan je dan bijv niet een bedrag uitcashen zoals bij unibet als je het bijvoorbeeld niet helemaal vertrouwt?
6. kan je ook backen en layen met dubbele kans of under 2,5 oid?
7. is er ook nog iets zoals marketpunten bij bwin oid ?
8. zijn er ook nog bonussen binnen betfair wanneer je een aantal bedragen hebt ingezet oid, dat je bijvoorbeeld in bepaalde 'klasse' komt en hier wat mee kan bereiken?
9. hebben jullie nog andere dingen te melden die ik niet heb gevraagd en je wel belangrijk vind voor mij dat ik moet weten?:)
Alvast bedankt! haaa,!!:)
Groet
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timvvlaanderen
Country flagtimvvlaanderen in 20-10-2011 22:00 Bookmakers
in 20-10-2011 22:00 Bookmakers
43 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hoi allemaal,
Ik overweeg ook een account op Betfair te openen.. Uiteraard via één van jullie ref codes :D.. Maar ik vind t nog een vrij ingewikkeld systeem met het backen en layen..
Ik snap wel dat backen eigenlijk gewoon een normale weddenschap is.. En layen is wedden dat iets niet gebeurt toch?
Ik neem even een voorbeeldje.
Feyenoord - Nec Nijmegen:

Back Lay
Feyenoord 1.34 1.46
NEC 8.2 16.5
Draw 5.2 5.7
Stel ik heb t vermoeden dat NEC sowieso niet wint.. Wat kun je dan het beste doen? NEC layen tegen 16.5 is wel risicovol toch? Stel dat NEC toch wel wint, dan verlies je 16.5x Inzet toch of zit ik hier fout?
Hoe kun je dan op zo'n wedstrijd inzetten dat je iets soortgelijks krijgt als hierboven geschetst wordt door RB07 op vraag 5? Waarbij je dus ofwel quitte speelt of winst maakt?
Misschien kan diegene die hierop wil antwoorden 3 schetsjes maken wat te doen in geval Feyenoord op voorsprong komt, in geval NEC op voorsprong komt en in geval het lang gelijk blijft?
Ontzettend bedankt voor jullie hulp!
0 Vind ik leuk's
daydream:
Hoi allemaal, Ik overweeg ook een account op Betfair te openen.. Uiteraard via één van jullie ref codes :D.. Maar ik vind t nog een vrij ingewikkeld systeem met het backen en layen.. Ik snap wel dat backen eigenlijk gewoon een normale weddenschap is.. En layen is wedden dat iets niet gebeurt toch? Ik neem even een voorbeeldje. Feyenoord - Nec Nijmegen: Back Lay Feyenoord 1.34 1.46 NEC 8.2 16.5 Draw 5.2 5.7 Stel ik heb t vermoeden dat NEC sowieso niet wint.. Wat kun je dan het beste doen? NEC layen tegen 16.5 is wel risicovol toch? Stel dat NEC toch wel wint, dan verlies je 16.5x Inzet toch of zit ik hier fout?

Klopt, je verliest dan (16,5 - 1) x je inzet. Gezien de vorm van Feyenoord vind ik dit wel erg veel. Betfair wordt wel pas veel op het laatste moment ingezet, dus je bent nog veel t evroeg om deze te pakken @ 16,5. Hij zal nog dalen tot 8,3 waarschijnlijk
daydream:
Hoe kun je dan op zo'n wedstrijd inzetten dat je iets soortgelijks krijgt als hierboven geschetst wordt door RB07 op vraag 5? Waarbij je dus ofwel quitte speelt of winst maakt?

Zorgen dat de Back-odd groter is dan de Lay-odd. Bij een voorsprong daalt de back odd altijd en als je van te voren hebt ingezet op back @ 1,50, dan daalt deze bij een 1-0 naar 1,15. Je kunt dan layen @ 1,16 en je hebt dan geen verlies bij deze wedstrijd.
Je kunt ook proberen wat inte zetten (niet op plaatsen klikken natuurlijk) en kijken hoe het allemaal werkt op betfair :)
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor je reactie!
Nee ik ga dat ckr nu niet layen nee haha.. T was even een voorbeeldje:-)...
Maar als Feyenoord op een 1-0 voorsprong komt, daalt de odd naar ongeveer 1.15 zei je.. En dan lay je Feyenoord voor 1.16? Klopt dat? Waarom niet voor 1.15 eigenlijk?
Zeg ik het zo goed:
Stel dat je dan 10 euro gebackt had op Feyenoord voor 1.34, zou je 13,40 euro winnen = 3,40 winst...
Na een 1-0 voorsprong, 10 euro Layen op Feyenoord tegen een odd van 1.16 en Feyenoord wint uiteindelijk, ben je 10x1,16= 11,60 kwijt
Dus overall gezien (3,40-5%) - 1,60 = 2,07 winst.......
Is dat zo goed of begrijp ik hier iets niet goed?
En als Feyenoord toch verliest? Of gelijk speelt? Hoe ziet het resultaat er dan uit?
En wat moet je doen als NEC op voorsprong zou komen of t gelijk blijft? Wat moet je dan layen?
0 Vind ik leuk's
daydream:
Bedankt voor je reactie! Nee ik ga dat ckr nu niet layen nee haha.. T was even een voorbeeldje:-)... Maar als Feyenoord op een 1-0 voorsprong komt, daalt de odd naar ongeveer 1.15 zei je.. En dan lay je Feyenoord voor 1.16? Klopt dat? Waarom niet voor 1.15 eigenlijk? Zeg ik het zo goed: Stel dat je dan 10 euro gebackt had op Feyenoord voor 1.34, zou je 13,40 euro winnen = 3,40 winst... Na een 1-0 voorsprong, 10 euro Layen op Feyenoord tegen een odd van 1.16 en Feyenoord wint uiteindelijk, ben je 10x1,16= 11,60 kwijt Dus overall gezien (3,40-5%) - 1,60 = 2,07 winst....... Is dat zo goed of begrijp ik hier iets niet goed? En als Feyenoord toch verliest? Of gelijk speelt? Hoe ziet het resultaat er dan uit? En wat moet je doen als NEC op voorsprong zou komen of t gelijk blijft? Wat moet je dan layen?

Je layt 1,16 omdat back dan is gedaald naar 1,15. Layen is altijd groter dan backen.
[quote]Stel dat je dan 10 euro gebackt had op Feyenoord voor 1.34, zou je 13,40 euro winnen = 3,40 winst...
Na een 1-0 voorsprong, 10 euro Layen op Feyenoord tegen een odd van 1.16 en Feyenoord wint uiteindelijk, ben je 10x1,16= 11,60 kwijt
Dus overall gezien (3,40-5%) - 1,60 = 2,07 winst.......

Je berekening klopt niet want ik de comissie gaat over (back-lay)
(3,40 - 1,16) -5% = 2,13
Als je gelayd hebt bij 1-0 dan heb je geen verlies. X of 2 wordt 0 euro, (je inzet heb je meteen al teruggekregen). Alleen als Feyenoord weet te winnen heb je 2,07 ipv 3,40.
Als Nec op voorsprong komt, dan is he thopen dat feyenoord weet te winnen :P Ik zet dan vaak niets in omdat de kans alleen maar groter is dat je nog meer verliest.
Als Nec op 0-1 komt dan stijgt de back-odd van Feyenoord naar 2,02 ongeveer. Aangezien je feyenoord hebt gebackt @ 1,34 kun je dit niet gaan layen, omdat deze dan 2,03 bedraagt en verlies je per ingezette euro (1,34 - 2,03) = 69 eurocent.
0 Vind ik leuk's
Oke wederom hartelijk dank voor je reactie!! Het begint langzaam wel iets duidelijker te worden...
Maar waarom doe je bij de berekening 3,40-1,16? Die 3,40 snap ik (10x1,34=13,40, dus 3,40), maar die 1.16 snap ik nog niet... Is dat niet 10x1,16=11,60, dus 1,60?
Want dan zou het (3,40-1,60) - 5% worden....
Mag ik vragen hoe jij altijd speelt bij Betfair? Wat is jouw strategieetje zeg maar?
0 Vind ik leuk's
sorry, je hebt idd gelijk. 1,16 moet idd 1,60 zijn.
daydream:
Mag ik vragen hoe jij altijd speelt bij Betfair? Wat is jouw strategieetje zeg maar?

Kijk even in mijn topic voor mijn bets die ik ga spelen.
Ik kijk eerst op vitibet.com welke teams favoriet zijn en ga vervolgens kijken op welke plaatsen ze staan in de ranglijst. Dan ga ik kijken welke odd ze hebben op betfair. Ik speel alleen maar odds van 1,40 op betfair anders is het niet de moeite (zeker niet als je ook nog gaat layen). Verder af en toe internationale forums nakijken of dat je daar nog interessante bets kunt vinden. Succes ermee :)
0 Vind ik leuk's
Oke dan is dat duidelijk :d !!
Je topic volg ik zeker trouwens :) !
Maar stel dat je voor 2 euro hebt gebackt en ze komen op 1-0 voor, moet je dan ook 2 euro layen? Of hoe bepaal je hoeveel je stake voor de laybet wordt?
En kun je ook iets van 20 euro storten en dan door middel van zo'n refcode 20 euro bonus krijgen of kan dat alleen maar met 35 euro ofzo?
0 Vind ik leuk's
Kun je bij betfair ook zelf een bet plaatsen/bedenken? Bij veel bookies is namelijk de Odd/Even bet beschikbaar in ijshockey, maar niet bij Betfair. Kan ik die zelf plaatsen?
0 Vind ik leuk's
cesc:
Kun je bij betfair ook zelf een bet plaatsen/bedenken? Bij veel bookies is namelijk de Odd/Even bet beschikbaar in ijshockey, maar niet bij Betfair. Kan ik die zelf plaatsen?

Ehm, nee, dat kan geloof ik niet. Ik kom nooit ergens anders dan bij in-play football coupons, dus het zou kunnen dat dit tegenwoordig wel kan.
Leuk trouwens om dit topic weer eens terug te zien, die chromaweb arb calculator van RB07 gebruik ik nog best wel vaak :P
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Uitbetalen op betfair kan dat direct naar je rekening of moet dat via neteller of moneybookers? Heb namelijk geen zin in bepaalde fee's
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.