Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betfair beginners vragen

Ik heb een aantal vragen over Betfair.
Vragen:
1: Kan je combo's maken met bijvoorbeeld under 2,5 goals en -1 en winst (oid)?
2. Kan je systemen spelen zoals 3/4 etc?
3.
Ik neem Ajax-Feyenoord.
Ik weet 100% zeker dat feyenoord níet wint.
Dan moet ik dus eigenlijk Feyenoord layen toch?
4. Layen is dus dan als je vraag 3 erbij betrekt, hetzelfde als 1x dan toch? omdat je daarmee ook denkt dat het uitteam níet wint?
5. als je nou backt voor quote 1,5 op winst voor ajax en het staat meteen 1-0 voor het thuisteam, kan je dan bijv niet een bedrag uitcashen zoals bij unibet als je het bijvoorbeeld niet helemaal vertrouwt?
6. kan je ook backen en layen met dubbele kans of under 2,5 oid?
7. is er ook nog iets zoals marketpunten bij bwin oid ?
8. zijn er ook nog bonussen binnen betfair wanneer je een aantal bedragen hebt ingezet oid, dat je bijvoorbeeld in bepaalde 'klasse' komt en hier wat mee kan bereiken?
9. hebben jullie nog andere dingen te melden die ik niet heb gevraagd en je wel belangrijk vind voor mij dat ik moet weten?:)
Alvast bedankt! haaa,!!:)
Groet
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timvvlaanderen
Country flagtimvvlaanderen in 20-10-2011 22:00 Bookmakers
in 20-10-2011 22:00 Bookmakers
43 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

betfair is een site waar je voornamelijk singles kunt spelen. Je kunt wel combi's maken (coupons heet het daar) maar tis niet zo gemakkelijk als bij unibet en Bwin. Volgens mij kun je alleen 1 X 2 combineren met 2 wedstrijden, maar ik weet niet hoeveel aanvraag hiervoor is.

1. volgens mij alleen 1 X 2 (via coupons)

2. nee

3. klopt, je moet dan fey layen. let wel op als feyenoord toch wint, dat je dit dan (3,50-1) x je inzet kwijt bent. Je zult dit bedrag dus op je bankroll moeten hebben staan.

4. klopt

5. na de 1-0 zal de quote dalen naar 1,15 ongeveer. Je kunt kiezen voor uitcashen, je krijgt meteen je inzet terug en 'de winst' pas na de wedstrijd. Ook al verliest ajax je krijgt dan nog hetzelfde bedrag als je ook zal krijgen als ajax gewonnen had.

Het tweede is dat je ajax gaat layen @ 1,15. Bij X of 2 speel je break-even en bij winst ajax maak je (1,50-1,15)x inzet winst.

6. Ja, Je zet bij dubbele kans gewoon in op 1 en een bedragje op X. Ook is er heel veel vraag en aanbod bij under 2,5.

7. Ja, Bij betfair betaal je 5% commissie over je winst en dit bedrag zal dalen wanneer je bedragen hebt ingezet. Ik betaal nu maar 4,91 % commissie.

8. Ik heb nog een vriendenbonus die wel interressant is, zie de tekst onderaan.

9. Lees meer hierover op: https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/backen-en-layen


Ik heb een mooie vriendenbonus voor je op Betfair. Als je 35 euro stort met promotie code: K4K4FRHPK dan krijgen we beiden 35 euro bonus, wanneer je dit op een minimale quote van 1,20 hebt ingezet. Nu wil ik je natuurlijk als 'vriend' bedanken en stort ik ook nog eens 10 euro op je Moneybookers account. Dus voor 25 euro heb je 45 euro bonus!!

Edit door vw-crew:

Link naar betfair verwijderd. Eigen links zijn niet toegestaan. Hierboven staat je promotie code, dat vinden we geen probleem.

Bericht gewijzigd door wedden op Tue 31 Aug 2021, 12:34
0 Vind ik leuk's
Tnx!
Máár nog ff een paar dingetjes voordat ik het helemaal snap/weet.
5. Als Ajax dan 1-0 voorkomt, want is dan het bedrag dat ik kan laten uitbetalen en dat de bet dan weg is en hoe doe ik dat?
8. heb al van Mafapo vriendenbonuscode gehad en ingevult, maar heb niet dat bedrag dat jij zei gestort en ook niet meteen ingezet op 1,2 quote, ik heb gewoon 4 combi's gemaakt van 4/5 euro. krijg ik dan wel de bonus zover jij weet?
Eigen bijvragen:
10. Als ik nou Ajax op 10 euro inzet heb. 1,5 quote. het wordt snel 1-0. dan kan je layen om sowieso winst te hebben(kleine winst), maar wanneer ik nou denk dat ze sowieso niet verliezen, kan ik toch net zo goed iets op x spelen dan? of klein bedragje of heel klein bedragje op lay?
11. wat houdt betfair statement en betfair holiday in?
12. is het alleen met live bet of ook bets vantevore dat je tijdens de wedstrijd kan layen en backen?
13. Als ik nou bijvoorbeeld denk dat real wel wint tegen gijon maar dat het heel lage quote is 1,05 ofzo, wat is het slimste om te doen?
14. als ik nou bijv denk dat real wel wint maar lang 0-0 blijft waar moet ik dan op inzetten?
15. als ik nou bijv. 10 zet op gijon back en dan wordt het 0-1 voor gijon maar ik nog steeds denk dat real wint, wat moet ik dan doen? kan je dan niet dat gijon uitcashen ofzo en dan back real zetten?
16. als ik op back klik kan ik de quote veranderen, waarom zou ik die dan niet altijd hoger zetten? en bij lay als ik dat speel,altijd lager?
17. hebben jullie nog andere tips om snel/slim/eenvoudig te verdienen? of op welke manier jullie het aanpakken?
Alvast bedankt!!:)
0 Vind ik leuk's
=
timvvlaanderen:
16. als ik op back klik kan ik de quote veranderen, waarom zou ik die dan niet altijd hoger zetten? en bij lay als ik dat speel,altijd lager?
Als jij backt (= de weddenschap plaatsen) voor een hogere quote, dan wil niemand die bet natuurlijk layen (= de weddenschap aannemen).
timvvlaanderen:
Máár is baken van yes nou niet eigenlijk hetzelfde als layen van no? allebei denk je dat er een clean sheet komt tog?
Ja, het plaatsen van een weddenschap op 'yes' is feitelijk hetzelfde als iemand anders' weddenschap op 'no' aannemen.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Tnx Maar! Maar nu de andere vragen nog als iemand daarop kan antwoorden!:)
0 Vind ik leuk's
=

+ nog 1 vraag. er staat dus bij back 101% en bij lay 99%. als ik dan denk dat fortuna dusseldorf over 2,5 is moet ik dan backe voor 2,5+ of layen voor under 2,5?
0 Vind ik leuk's
=

5. Als ajax dan 1-0 voorkomt, want is dan het bedrag dat ik kan laten uitbetalen en dat de bet dan weg is en hoe doe ik dat?

Je kunt op 3 verschillende manieren layen. Stel je hebt 100 euro gebackt @ 1.50 bij Betfair.

Je wint dan 50 euro, ze komen 1-0 voor en je kunt layen tegen 1,15.

Stel je drukt op layen, dan voer je bij backers stake 100 euro in. Je bent dan verantwoordelijk voor 15 euro (100x0,15=15).

Dan heb je deze uitkomsten: Als ajax wint = 35 euro winst, bij gelijkspel of feyenoord heb je 0 euro winst.

Je kunt ook layen tegen All Green, dit betekend dat je bij alle uitkomsten hetzelfde aan winst hebt. Dit bereken je eenvoudig met volgend tooltje: chromaweb.com/bets/calculator/index.php

Je vult daar in bij het kopje (I've already backed and want to lay) en je krijgt precies wat je in moet vullen bij backers stake om all green te spelen.

Je kunt ook ajax volledig afdekken. Als je denkt dat ajax niet meer gaat winnen lay je voor 50/0.15=333 euro. Je wint dan heel veel geld als feyenoord wint of het een gelijkspel wordt, en je speelt quitte als ajax dan gewoon wint

8. heb al van Mafapo vriendenbonuscode gehad en ingevult, maar heb niet dat bedrag dat jij zei gestort en ook niet meteen ingezet op 1,2 quote, ik heb gewoon 4 combi's gemaakt van 4/5 euro. krijg ik dan wel de bonus zover jij weet?

Deze kan ik niet beantwoorden, heb hier nog niet mee gewerkt. Volgens mij moest je de 25 euro freebet in een keer inzetten, dus denk het niet. Tenminste dat had ik bij de freebet die ik kreeg toen ik een account opende.

Eigen bijvragen:

10. Als ik nou ajax op 10 euro inzet heb. 1,5 quote. het wordt snel 1-0. dan kan je layen om sowieso winst te hebben(kleine winst), maar wanneer ik nou denk dat ze sowieso niet verliezen, kan ik toch net zo goed iets op x spelen dan? of klein bedragje of heel klein bedragje op lay?

Kun je doen, maar volgens mij scherm je de commissie af met layen. Als je al gebackt heb en je gaat layen, betaal je geen commissie over je lay. Het beste is om te layen tegen All Green (dus dat je overal quitte speelt). In dit geval maak je 3.04 winst bij alle mogelijke uitslagen (berekend via de tool) en dan zet je dus nog 1.52 op ajax to win en 1.52 op gelijkspel. Dan heb je veel winst bij ajax of X, en quitte bij feyenoord snap je? je zet eigenlijk de gegarandeerde winst als feyenoord wint in op de uitslagen die jij nog denkt.

11. wat houdt betfair statement en betfair holiday in?

statement weet ik niet precies, zou ik een keer kunnen kijken als ik meer tijd heb. Holiday zet je in als je geen punten wil kwijtraken. Je behaalt punten voor iedere 10 cent commissie die je betaalt, met deze punten (moet je er veel hebben) kun je je commissie rate naar beneden halen. Echter gaat er iedere maandag 15% van je punten weer af, dit is om je actief te houden. Een holiday (het woord zegt het al) zet je in als je op vakantie gaat. In die periode (dacht 2 weken, weet niet zeker) gaan er geen punten af, maar als je in die periode een bet plaatst, krijg je ook geen punten voor betaalde commissie, ideaal voor de zomermaanden

12. is het alleen met live bet of ook bets vantevore dat je tijdens de wedstrijd kan layen en backen?

dit ligt er aan of er rechtsboven het icoontje: Going in-play staat. Als hij In-Play gaat kun je layen en backen tijdens de wedstrijd. Dit is echter wel op de meest actieve markets, vaak zijn asian handicap markets ontzettend inactief en daar zou ik een SBObet voor aanraden. Over/under en match odds kun je in-play heel goed gebruik van maken.

13. Als ik nou bijvoorbeeld denk dat real wel wint tegen gijon maar dat het heel lage quote is 1,05 ofzo, wat is het slimste om te doen?

Niet spelen :)

Nee dan moet je of kijken naar ene handicap, of gewoon real backen. tussen real backen en gijon layen zit een groot verschil, je zult ze voor 100x je inzet moeten layen. Je zou wel een gelijkspel kunnen layen maar ook is dit vaak de moeite niet waard, gewoon real backen dus.

14. als ik nou bijv denk dat real wel wint maar lang 0-0 blijft waar moet ik dan op inzetten?

Sowieso niet real madrid layen. als het 0-0 blijft tot de rust, hebben veel mensen nog vertrouwen. de odd zal dan misschien tot 1,15 zijn gestegen, je hebt dan weinig winst. alleen als gijon voor komt dan zul je met real layen en vervolgens backen een ferme winst halen. als je denkt dat het lang 0-0 blijft kun je twee dingen doen. Een under 2,5 goals backen en vervolgens layen of (risicovoller), een 0-0 correct score backen en vervolgens layen, hiermee kun je soms wel winst maken maar bij 1 doelpunt is je bet al fout

15. als ik nou bijv. 10 zet op gijon back en dan wordt het 0-1 voor gijon maar ik nog steeds denk dat real wint, wat moet ik dan doen? kan je dan niet dat gijon uitcashen ofzo en dan back real zetten?

je kunt dan gewoon gijon layen zoals hierboven uitgelegd en alsnog wat van je geld op real madrid zetten

16. als ik op back klik kan ik de quote veranderen, waarom zou ik die dan niet altijd hoger zetten? en bij lay als ik dat speel,altijd lager?

omdat hij wel gematched moet worden, als jij hem 0,10 hoger zet zal niemand hem layen. Je moet het als vraag en aanbod zien. Als real bij de bookies 1,20 krijgt, en jij zet hem voor 1,5 neer, zal niemand hem layen. Want als jij hem voor 1,50 neerzet, betekend dat dat iemand anders jou gehele bedrag moet layen voor de weddenschap geplaatst is. als de markt in-play gaat, zullen alle niet gekeepte bets worden gecanceld. Het is een kunst om te kijken of je hoger kan krijgen. Als er veel geld op een odd van 1,15 aan de back-kant staat en weinig geld tegen 1,16 aan de lay-kant bijvoorbeeld, kun je ervoor kiezen om het te proberen. Ik heb al geregeld veel hoge odds gekregen door deze strategie, maar te gierig zijn kan je ook wel opbreken. Zo viel er al eens een doelpunt toen mijn bet nog unmatched was en heb ik wel eens door een Odd-drop 0,02 lager gekregen omdat ik de huidige odd niet wilde backen

17. hebben jullie nog andere tips om snel/slim/eenvoudig te verdienen? of op welke manier jullie het aanpakken?

Gewoon bets spelen, één tip: denk niet te makkelijk met layen. Je kan ongelofelijk veel geld ermee verliezen.Niet gaan layen tegen hele hoge odds, want in sport kan alles en je kunt echt ongelofelijk veel geld ermee verliezen

je laatste vraag:

heb even naar de markt gekeken en ingevuld, het maakt niet uit of je voor 2,28 de under layt of voor 1,78 de over backt, je zet bij beide evenveel in in verhouding tot evenveel winst. succes ermee! (y)

Bericht gewijzigd door wedden op Tue 31 Aug 2021, 12:35
0 Vind ik leuk's
Dankjewel! denk dat ik het meeste nu wel snap ahah!
0 Vind ik leuk's
=
ik wil betfair gewoon gebruiken net zoals al de andere sportsbetting sites. Dus dan kan ik gewoon de quotes pakken die worden aangegeven aan de back-kant, of werkt dat niet zo? En moet hier dan nog 5% of iets dergelijks over betaalt worden, want ik hoorde eerder dat als je een bet deed layen, dat je hier dan 5% over moest afstaan?
0 Vind ik leuk's
freek-adolfs:
ik wil betfair gewoon gebruiken net zoals al de andere sportsbetting sites. Dus dan kan ik gewoon de quotes pakken die worden aangegeven aan de back-kant, of werkt dat niet zo? En moet hier dan nog 5% of iets dergelijks over betaalt worden, want ik hoorde eerder dat als je een bet deed layen, dat je hier dan 5% over moest afstaan?

ja als je de odds van de back-kant pakt, dan speel je hetzelfde als bij Unibet en Bwin.
5% betaal je over de winst en dit percentage zal dalen, naarmate meer ingezet hebt. Ik zit zelf al op 4,8% commissie :)
0 Vind ik leuk's
Ik heb een mooie vriendenbonus voor je op Betfair. Als je 35 euro stort met promotie code: PWVF7TRDH dan krijgen we beiden 35 euro bonus, wanneer je dit op een minimale quote van 1,20 hebt ingezet. Nu wil ik je natuurlijk als 'vriend' bedanken en stort ik ook nog eens 15 euro op je Moneybookers account. Dus voor 20 euro heb je 50 euro bonus!!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.