Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

BetFirst, 50 euro gratis inzetten bij eerste weddenschap

Het onderwerp zegt het al, 50 euro gratis inzetten bij de eerste weddenschap bij Betfirst.


Nu ik de voorwaarden heb gelezen, ga ik hier nog geen gebruik van maken, omdat ik het volgende lees: Deze aanbieding heeft uitsluitend betrekking op enkele en combinatieweddenschappen met totale wedkansen lager dan 10. Wat bedoelen ze met 'wedkansen lager dan 10'?


Ik hoor het graag! https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/betfirst/

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mvdw94
Country flagmvdw94 in 17-05-2013 14:34 Bookmakers
in 17-05-2013 14:34 Bookmakers
64 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
john-heitinga:

Je hebt dus €100 gestort en mocht je bet fout zijn mail je naar support@betfirst.be? Mocht dit gebeuren dan : - Je terugbetaling zal in de vorm van een bonus worden bijgeschreven. De bonus moet 3 keer worden ingezet tegen een minimale quotering van 1.70

Ik zie echter dat je bet tot maximaal €90 wordt terugbetaald? De overige €10 geldt voor een mobiele weddenschap.


Klopt, Johnny.

Daarnaast kun je wel storten via Moneybookers, maar niet uitbetalen. Dat wordt dus terugboeken naar mijn bankrekening. Dat vind ik persoonlijk wel een nadeel, maar met de promotie en de daarbij behorende voorwaarden is niets mis.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/betfirst/


Kan ik nou hier 50 euro storten, bet plaatsen twv 50 euro, deze verliezen, kan ik dan deze 50 euro gelijk weer opnemen op mn rekening? Kan het niet echt vinden hier. En is er een minimum quote waar ik 50 euro op moet zetten?

Bericht gewijzigd door wedden op Mon 29 Mar 2021, 12:35
0 Vind ik leuk's
wouterfcu:


Kan ik nou hier 50 euro storten, bet plaatsen twv 50 euro, deze verliezen, kan ik dan deze 50 euro gelijk weer opnemen op mn rekening? Kan het niet echt vinden hier. En is er een minimum quote waar ik 50 euro op moet zetten?


Ik denk niet dat je je gestorte geld er direct weer af kan halen. Hier zullen ongetwijfeld voorwaarden aan verbonden zijn.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Geldt deze actie nog? Want dan zou ik er vanavond graag gebruik van maken!
0 Vind ik leuk's
timn:
Geldt deze actie nog? Want dan zou ik er vanavond graag gebruik van maken!


Ja geldt nog, vanochtend €50,- gestort!


1

Meld je aan op betFIRST of log in op je account.



2

Doe je eerste storting en plaats vervolgens risicovrij je eerste weddenschap.


3

Als je je eerste inzet verliest dan geven wij je geld tot €50 in cash terug.
Claim je terugbetaling binnen 7 dagen door een e-mail te sturen naar: support.nl@betfirst.be met als onderwerp "gratis weddenschap".

Plaats een eerste weddenschap van een bedrag naar keuze. Bijvoorbeeld: je plaatst een eerste weddenschap van €20 en je verliest de weddenschap. Je kunt vervolgens aanspraak maken op een terugbetaling van €20. Je kunt een eerste weddenschap van €50 risicovrij uitproberen!

0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Kan ik nou hier 50 euro storten, bet plaatsen twv 50 euro, deze verliezen, kan ik dan deze 50 euro gelijk weer opnemen op mn rekening? Kan het niet echt vinden hier. En is er een minimum quote waar ik 50 euro op moet zetten?
0 Vind ik leuk's
chinees123:
Kan ik nou hier 50 euro storten, bet plaatsen twv 50 euro, deze verliezen, kan ik dan deze 50 euro gelijk weer opnemen op mn rekening? Kan het niet echt vinden hier. En is er een minimum quote waar ik 50 euro op moet zetten?


Zoals ik stap 3 interpreteer wel ja..

En je krijgt ook nog 10eutjes terug bij je eerste verloren mobile bet, dus in totaal 60 eutjes risico vrij
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
masterk:
chinees123:
Kan ik nou hier 50 euro storten, bet plaatsen twv 50 euro, deze verliezen, kan ik dan deze 50 euro gelijk weer opnemen op mn rekening? Kan het niet echt vinden hier. En is er een minimum quote waar ik 50 euro op moet zetten?


Zoals ik stap 3 interpreteer wel ja..

En je krijgt ook nog 10eutjes terug bij je eerste verloren mobile bet, dus in totaal 60 eutjes risico vrij



iemand geprobeerd?
0 Vind ik leuk's
Net nagevraagd bij de klantenservice.

Je kan inderdaad voor 50 euro een bet plaatsen en als je hem verliest meteen de 50 euro terugstorten.
0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl
Gewoon een goede actie dus,chapeau betfirst (y)
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.