Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

BetFirst, 50 euro gratis inzetten bij eerste weddenschap

Het onderwerp zegt het al, 50 euro gratis inzetten bij de eerste weddenschap bij Betfirst.


Nu ik de voorwaarden heb gelezen, ga ik hier nog geen gebruik van maken, omdat ik het volgende lees: Deze aanbieding heeft uitsluitend betrekking op enkele en combinatieweddenschappen met totale wedkansen lager dan 10. Wat bedoelen ze met 'wedkansen lager dan 10'?


Ik hoor het graag! https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/betfirst/

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mvdw94
Country flagmvdw94 in 17-05-2013 14:34 Bookmakers
in 17-05-2013 14:34 Bookmakers
64 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Helaas heb ik gisteren mijn eerste bet door Real Madrid verloren, hoelang zou het duren voordat ik mijn inzet terug krijg? Mensen ervaring hiermee?
0 Vind ik leuk's
Nu wederom een mooie bonus voor bestaande leden tot en met donderdag: 20 euro gratis bij een nieuwe storting, minimaal 20 euro.

Rondspeelvoorwaarden 3 x op odd 1.70
0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl
timn:
Helaas heb ik gisteren mijn eerste bet door Real Madrid verloren, hoelang zou het duren voordat ik mijn inzet terug krijg? Mensen ervaring hiermee?


Om de bonus te claimen moet er binnen 7 dagen een mail gestuurd worden naar de support van Betfirst met als onderwerp 'gratis weddenschap'. Hierna zal het verwerkt worden. Hier staan alle ervaringen over uitbetalingen bij Betfirst : https://www.voetbalwedden.net/topic/geld-uitbetalen-bij-bookmaker-betfirst-duurt-lang-1115/
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
En hoe werkt het als je met de 50 euro wint, kan je het dan wel gelijk terug storten of is het net zo een gedoe als op comeon?
0 Vind ik leuk's
dylanl:
En hoe werkt het als je met de 50 euro wint, kan je het dan wel gelijk terug storten of is het net zo een gedoe als op comeon?


Wat voor gedoe is het bij Comeon dan?

Gok dat je refereert naar het opsturen van je documenten? Dat zal hier ook moeten.
0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl
Vandaag de 50 euro gestort en 1 combibet geplaatst met wedstrijden vd Champions League.

Eindstand 155 euro in de pocket of 50 retour van Betfirst. Vanavond weet ik het. Fingers crossed!
0 Vind ik leuk's
Systeemweddenschappen tellen niet mee voor deze actie. Valt een combi hier ook onder?
0 Vind ik leuk's
Ik heb het in de chat gevraagd en de man zei alleen single of combi. Systeem is weer een ander tapje op het wedformulier.
0 Vind ik leuk's
Dankjewel! Dan plaats ik een combi.
0 Vind ik leuk's
Scheizze!

Doordat Eden Hazard gisteren die penalty er niet in schoot is mijn combi verprutst...

Net email gestuurd en automatisch bericht teruggekregen dat ze er mee aan de slag gaan. Wanneer ik mn geld terug heb horen jullie het!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.