Betfirst: problemen met website
zowel ie 9 en firefox hebben zelfde probleem
wie heeft er nog meer last van?
won de first bet tot max 50 € aan odds van net geen 5 .... 247.50 return .... 225 uitgehaald en met de rest aan het verder spelen ....
site is echt heeeel slecht, service is dan weer wel goed (chat support) opletten als je een bet plaatst en je krijgt scherm dat het oke is maar daarna in je account zie je niks staan en je saldo blijft gelijk ;o) de bet is geplaatst ... probeerde zo eens 4x m'n bet te plaatsen, dacht oke 4de keer is het gelukt... helaas de 3x ervoor dus ook ;o) ... chat support regelde dit goed en de 3 "overbodige" bets werden geannuleerd.
dus je bent NIET de enige met inlogproblemen, flink vervelend maar ze zouden er aan het werk mee zijn, maar dat zeg je natuurlijk snel ;o)
Maar verder een mooie bookie. één van de beste bookies waar goede acties zijn zoals zonder risico spelen....
Je moet alleen wat geduld hebben want soms kan je automatisch uitgelogd worden en wordt je gefrustreerd.
Aan de andere kant, mooie odds wel (soms wat te weinig aanbod).
Kwestie van uitbetalen ook alles ok.
andere browser?
ik gebruik firefox
in de live chat wisten ze me te vertellen als ik problemen had met het inloggen ...
[quote] zorg ervoor dat je bij het intikken van je login en password geen spaties laat voor en na je nickname en passwor vond ik wel chill antwoord ... alsof het daar zou aan liggen ;o) maar toen ik dat vertelde wisten ze me te zeggen dat de technische dienst er mee bezig was en het snel zou opgelost zijn ...
Wij hebben dit probleem zelf ervaren en besproken met onze contactpersoon, een oplossing lijkt alleen niet aanstaande. Erg jammer!
ja en nu? ik kan geen geld opnemen niks? mooie site dan!
Alles lukt, maar soms heb je wat geduld & opnieuw inloggen nodig:D
Ligt idd niet aan de browser, want ik heb al via verschillende browsers geprobeerd maar altijd zelfde probleem.
comeon met ook schitterende service en site krijgt geen licentie , betfair ook schitterende site ook geen license ...
Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar
Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden
Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor
24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al
Nieuwste reacties
Nieuwe onderwerpen