Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betfirst: problemen met website

als ik ingelogd ben, en ik wil een bet plaatsen, zegt die dat ik niet genoeg saldo heb op me account, terwijl ik dit wel heb. als ik de browser vernieuw dan logt die vanzelf uit of hij geeft aan dat ik moet registreren.ene keer zegt die opnieuw registreren, andere keer is die vanzelf ingelogd andere keer uitgelogd....
zowel ie 9 en firefox hebben zelfde probleem
wie heeft er nog meer last van?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar 12koeto48
Country flag12koeto48 in 1-06-2013 17:57 Bookmakers
in 1-06-2013 17:57 Bookmakers
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
zelfde probleem, betfirst is echt een slechte site, ware het niet dat ik er nog wat geld staan heb en ik de eerste weddenschap tot 50€ terugbetaald actie niet gespeeld had zat ik niet op die site ;o)
won de first bet tot max 50 € aan odds van net geen 5 .... 247.50 return .... 225 uitgehaald en met de rest aan het verder spelen ....
site is echt heeeel slecht, service is dan weer wel goed (chat support) opletten als je een bet plaatst en je krijgt scherm dat het oke is maar daarna in je account zie je niks staan en je saldo blijft gelijk ;o) de bet is geplaatst ... probeerde zo eens 4x m'n bet te plaatsen, dacht oke 4de keer is het gelukt... helaas de 3x ervoor dus ook ;o) ... chat support regelde dit goed en de 3 "overbodige" bets werden geannuleerd.
dus je bent NIET de enige met inlogproblemen, flink vervelend maar ze zouden er aan het werk mee zijn, maar dat zeg je natuurlijk snel ;o)
0 Vind ik leuk's
Hier ook problemen. Zeer goede odds maar klote website.
0 Vind ik leuk's
Betfirst heeft veel problemen met inloggen en het plaatsen van een bet. De live betting is ook slecht.
Maar verder een mooie bookie. één van de beste bookies waar goede acties zijn zoals zonder risico spelen....
Je moet alleen wat geduld hebben want soms kan je automatisch uitgelogd worden en wordt je gefrustreerd.
0 Vind ik leuk's
spijt komt altijd te laat
Site trekt inderdaad op niets, ze hebben er zelf geen oplossing voor denk ik, want reeds meermaals hiervan melding gemaakt.
Aan de andere kant, mooie odds wel (soms wat te weinig aanbod).
Kwestie van uitbetalen ook alles ok.
0 Vind ik leuk's
hoe hebben jullie dit opgelost?
andere browser?
ik gebruik firefox
0 Vind ik leuk's
het valt niet op te lossen ;o) het probleem ligt bij hen ;o)
in de live chat wisten ze me te vertellen als ik problemen had met het inloggen ...
[quote] zorg ervoor dat je bij het intikken van je login en password geen spaties laat voor en na je nickname en passwor vond ik wel chill antwoord ... alsof het daar zou aan liggen ;o) maar toen ik dat vertelde wisten ze me te zeggen dat de technische dienst er mee bezig was en het snel zou opgelost zijn ...
0 Vind ik leuk's
Wij hebben dit probleem zelf ervaren en besproken met onze contactpersoon, een oplossing lijkt alleen niet aanstaande. Erg jammer!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Wij hebben dit probleem zelf ervaren en besproken met onze contactpersoon, een oplossing lijkt alleen niet aanstaande. Erg jammer!

ja en nu? ik kan geen geld opnemen niks? mooie site dan!
0 Vind ik leuk's
ja hoor, je kan perfect geld storten, geld opnemen, bets plaatsen, je dient soms alleen enkele keren te proberen/in te loggen etc.
Alles lukt, maar soms heb je wat geduld & opnieuw inloggen nodig:D
Ligt idd niet aan de browser, want ik heb al via verschillende browsers geprobeerd maar altijd zelfde probleem.
0 Vind ik leuk's
en zulke websites krijgen dan wel een licentie op de belgische markt ;o) terwijl ze "buiten een schitterende service" voor geen meter lopen ;o)
comeon met ook schitterende service en site krijgt geen licentie , betfair ook schitterende site ook geen license ...
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.