Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betfirst: problemen met website

als ik ingelogd ben, en ik wil een bet plaatsen, zegt die dat ik niet genoeg saldo heb op me account, terwijl ik dit wel heb. als ik de browser vernieuw dan logt die vanzelf uit of hij geeft aan dat ik moet registreren.ene keer zegt die opnieuw registreren, andere keer is die vanzelf ingelogd andere keer uitgelogd....
zowel ie 9 en firefox hebben zelfde probleem
wie heeft er nog meer last van?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar 12koeto48
Country flag12koeto48 in 1-06-2013 17:57 Bookmakers
in 1-06-2013 17:57 Bookmakers
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
lohocla:
en zulke websites krijgen dan wel een licentie op de belgische markt ;o) terwijl ze "buiten een schitterende service" voor geen meter lopen ;o) comeon met ook schitterende service en site krijgt geen licentie , betfair ook schitterende site ook geen license ...

Ja, het is jammer dat de werking van de website geen vereiste is in België.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
beste ik heb deze zaterdag met een combi van 5 45 euro gewonne en had toen nog 9 euro erop staan dan werd het 54 ik wou me laten uitbetalen ik tik het desbetreffende bedrag in en er komt melding niet genoeg saldo dan heb ik lagere bedragen geprobeerd bleef ontoelaatbaar saldo verschijnen ik logde me uit en terug in en opeens was mijn saldo -30euro en nu kan ik niet meer wedden en inzetten terwijl ik genoeg geld had gewonnen graag iemand die me kan helpen zeggen hoe dat komt en of ik ooit mijn saldo terug normaal ga hebben en ik zal worden uitbetaald Mvg bruggeboy94
0 Vind ik leuk's
Ben een beetje gay maar dat is okay. Bruggeboys zij homo's net zoals mij
I can not get my 1500 euros that can be done? Where can I complain? if you have experience with these bandits, please tell me what you can do? I'm from Armenia I am in 4000 miles and do not know whom to ask for help
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.