Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bij welke bookmaker speel je een bonus eenvoudig vrij?

Hoi,
Graag zou ik het volgende willen weten:
Hoe makkelijk / moeilijk is het om de beginnersbonus vrij te spelen? (bij verschillende bookmakers)
Is het bij de ene bookmaker eenvoudiger dan bij de andere?
graag hoor ik reactie hierop
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar raso1984
Country flagraso1984 in 20-11-2012 11:51 Bookmakers
in 20-11-2012 11:51 Bookmakers
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
raso1984:
Hoi, Graag zou ik het volgende willen weten: Hoe makkelijk / moeilijk is het om de beginnersbonus vrij te spelen? (bij verschillende bookmakers Is het bij de ene bookmaker eenvoudiger dan bij de andere? graag hoor ik reactie hierop

raso1984:

Hoi, Graag zou ik het volgende willen weten: Hoe makkelijk / moeilijk is het om de beginnersbonus vrij te spelen? (bij verschillende bookmakers Is het bij de ene bookmaker eenvoudiger dan bij de andere? graag hoor ik reactie hierop


Hey Raso,

Welkom! Wij hebben een compleet overzicht hierstaan:

https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/

Ik heb daarnaast je forum titel even aangepast. Dan is het voor andere leden makkelijker om te begrijpen wat je wil.

Succes!

grz

Bericht gewijzigd door wedden op di 31 aug. 2021, 12:29
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
licht er vooral aan op welke wedstrijden je graag zet. sommige bonussen speel je namelijk vrij op een minimale odd van bv 2.
dus als je vooral op lage odds wil zetten kan je beter niet bij zulke bookmakers spelen.
verder is vooral belangrijk hoe vaak je je bonus rond moet spelen.
0 Vind ik leuk's
vonloite:
raso1984:
Hoi, Graag zou ik het volgende willen weten: Hoe makkelijk / moeilijk is het om de beginnersbonus vrij te spelen? (bij verschillende bookmakers) Is het bij de ene bookmaker eenvoudiger dan bij de andere? graag hoor ik reactie hierop

Hey Raso,
Welkom! Wij hebben een compleet overzicht hierstaan:
https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/
Ik heb daarnaast je forum titel even aangepast. Dan is het voor andere leden makkelijker om te begrijpen wat je wil.
Succes!
grz

Dan kan je het gelijk nog een keer doen :) . Bij welke bonus speel je een bonus vrij heb je even over het hoofd gezien.
OT: Het hangt af van waar jij denkt dat het voor jou het makkelijkst is om de bonus vrij te spelen. Lees vooral de voorwaarden goed voordat je stort!!
0 Vind ik leuk's
Bwin is makkelijk. €55 en dat slechts 4 keer inzetten.
0 Vind ik leuk's
Wat houd dat "5 keer rondspelen in". Weet iemand dat?
0 Vind ik leuk's
montexx:
Wat houd dat "5 keer rondspelen in". Weet iemand dat?

Als je bijv. een bonus hebt van €50, moet je een totale bedrag van €250 ingezet hebben voordat het vrijgespeeld is.
0 Vind ik leuk's
Blijkbaar spelen de meeste hier hun bonussen makkelijk rond.
Maar neem nu zoals bij unibet 10x rond spelen.
Dat betekent dat je 10x na mekaar moet winnen toch.
Ik vraag me dan ook af op wat jullie dan inzetten. :-|
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
Blijkbaar spelen de meeste hier hun bonussen makkelijk rond.
Maar neem nu zoals bij unibet 10x rond spelen.
Dat betekent dat je 10x na mekaar moet winnen toch.
Ik vraag me dan ook af op wat jullie dan inzetten. :-|

Ik heb jou ook al per pm verteld dat rondspelen iets andrs is dan 10x na mekaar winnen.
Weet niet waar je dat gelezen hebt?
10x je bonus rondspelen = gewoon in TOTAAL 500€ inzetten. Kan in 1x inzetten maar ook 50x een bet van 10€ :)
0 Vind ik leuk's
ik heb 4 maanden nodig gehad om mijn bonus vrij te spelen bij unibet en bij bwin in een weekend had ik al een deel van mijn bonus vrijgespeeld, dus voor bonus zeg ik bwin (y) en als site vind ik unibet beter
0 Vind ik leuk's
Bonus bij ComeOn vrijspelen, bonus+storting 3x rondspelen op odds van 1.5, gaat redelijk makkelijk
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.