Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bij welke bookmaker speel je een bonus eenvoudig vrij?

Hoi,
Graag zou ik het volgende willen weten:
Hoe makkelijk / moeilijk is het om de beginnersbonus vrij te spelen? (bij verschillende bookmakers)
Is het bij de ene bookmaker eenvoudiger dan bij de andere?
graag hoor ik reactie hierop
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar raso1984
Country flagraso1984 in 20-11-2012 11:51 Bookmakers
in 20-11-2012 11:51 Bookmakers
13 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Eerst zat ik 'gewoon' bij de Toto, sinds een poos op Unibet. Ook ik vond het rondspelen niet al te simpel te begrijpen. Wat ik me nu bovenal afvraag: Hoe weet je of je al 6 maal rond gespeeld hebt? Ik heb ooit 30 euro ingezet en kreeg dus 30 euro bonus. Nu sta ik weer (vrijwel) op 0, ik denk niet dat ik al 6 maal rondgespeeld heb (maar vraag me dus af waar je dat checkt).
Ik sta dus op het punt om weer saldo bij te storten, maar twijfel of ik dat nog bij Unibet zal doen. M'n saldo is nagenoeg 0, het geeft me geen fijn gevoel om 30 euro te storten en nog steeds met dat rondspelen te zitten uit het verleden. Bij mij persoonlijk keert dat rondspelen dus eigenlijk tegen zich. Zou ik morgen een nieuw account moeten maken bij Unibet dan zou ik niet kiezen voor de bonus. Gewoon lekker spelen. Verlies je dan ben je het kwijt, win je dan kun je ook gewoon je geld cashen. Maar goed, m'n oorspronkelijke vraag was dus of je ergens kan checken of je al 6 maal rond gespeeld hebt...... :-|
0 Vind ik leuk's
zuidlimburg:
Eerst zat ik 'gewoon' bij de Toto, sinds een poos op Unibet. Ook ik vond het rondspelen niet al te simpel te begrijpen. Wat ik me nu bovenal afvraag: Hoe weet je of je al 6 maal rond gespeeld hebt? Ik heb ooit 30 euro ingezet en kreeg dus 30 euro bonus. Nu sta ik weer (vrijwel) op 0, ik denk niet dat ik al 6 maal rondgespeeld heb (maar vraag me dus af waar je dat checkt).
Ik sta dus op het punt om weer saldo bij te storten, maar twijfel of ik dat nog bij Unibet zal doen. M'n saldo is nagenoeg 0, het geeft me geen fijn gevoel om 30 euro te storten en nog steeds met dat rondspelen te zitten uit het verleden. Bij mij persoonlijk keert dat rondspelen dus eigenlijk tegen zich. Zou ik morgen een nieuw account moeten maken bij Unibet dan zou ik niet kiezen voor de bonus. Gewoon lekker spelen. Verlies je dan ben je het kwijt, win je dan kun je ook gewoon je geld cashen. Maar goed, m'n oorspronkelijke vraag was dus of je ergens kan checken of je al 6 maal rond gespeeld hebt...... :-|
ehmm alles wat boven jou begin bedrag komt kan je gewoon uitcashen, maakt dus in principe niks uit want ik denk niet dat als je 30 stort en jij 15 wint dat je dan gelijk alles terugstort, als je dus die bonus neemt heb je dan in jouw geval als begin bedrag 60 euro en je wint dan 15 en je komt op 75 kan je gewoon uitcashen..
0 Vind ik leuk's
Ok bedankt! Blijkbaar snapte ik het rondspelen dus nog niet helemaal... ;-) Toch maar weer geld naar Unibet gestort...
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.