Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookie review: Bingoal.nl (met aantrekkelijke € 250 stortingsbonus)

Bingoal is sinds vandaag ook actief voor Nederlanders met een hele aantrekkelijke welkomstbonus.

100% bonus tot € 250. Rondspeelvoorwaarden = bonusbedrag x 6 rondspelen op 1.40> odds.

Rekenvoorbeeld: Als je € 250 stort krijg je € 250 bonus en is je bankroll € 500. Vervolgens moet je het bonusbedrag van € 250 6x rondspelen (€1500) op odds van 1.40>.


Registreer via deze link voor de bonus (let op: alleen Nederlanders):


Na succesvolle registratie zorg dat je ingelogd bent op Bingoal.nl en ga opnieuw naar bovenstaande deze link en druk op de groene knop ''Opnemen'' (je moet opt-in doen voor deze promotie, dan pas kan je storten voor de bonus!).

Nu staat de bonus in je account gelinkt onder ''Promoties'' (check dat even). Stort vervolgens je bedrag, selecteer de bonus in de kassa en na storting kan je je bonus terugvinden in je account onder ''Bonussen'' en kan je beginnen met rondspelen.



Veel plezier!

8 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dionysiou
Country flagdionysiou in 11-10-2021 16:17 Bookmakers
in 11-10-2021 16:17 Bookmakers
87 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Bingoal gaf voor ons Belgen wel vaker prima stortingsbonussen, ook een leuke adventkalender met free spins, stortingsbonussen, odd boosts, etc. Tot ze hier beslisten dat bookmakers geen promoties meer mogen aanbieden. Scheelt toch een serieuze slok op de borrel

2 Vind ik leuk's

De eerste nieuwe bookie waar de registratie verliep zoals het hoort: Vlekkeloos. En net toen ik dacht dat ze alleen geen welkomst bonussen hadden zag ik dit topic waarvoor dank. Uitproberen maar binnenkort. Ziet er, naar waar we het mee maar moeten doen helaas, wel oké uit allemaal, zo op het eerste gezicht.

2 Vind ik leuk's

"Je speelt altijd eerst met je eigen bijgedragen geld, daarna pas met je bonusgeld"

Je kan dan toch wel gewoon in een keer 500 euro (250 euro eigen geld + 250 euro bonus) inzetten?

Bericht gewijzigd door groninge01 op Tue 12 Oct 2021, 17:49
0 Vind ik leuk's

Welke zure clown geeft nou een dislike voor een dergelijke reactie van mij? 😂😜

1 Vind ik leuk's
  • Groninge01 (12-10-2021 17:48) Citatie verwijderen

    "Je speelt altijd eerst met je eigen bijgedragen geld, daarna pas met je bonusgeld"

    Je kan dan toch wel gewoon in een keer 500 euro (250 euro eigen geld + 250 euro bonus) inzetten?

Ik heb mijn bonus inmiddels vrijgespeeld, je kan idd gewoon die complete 500 euro inzetten als je wil. Alhoewel die 250 euro 'eigen geld' en 250 euro bonusgeld apart staat vermeld in je wallet, kan je gewoon staken en telt elke stake mee in je wagering progress.

3 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
  • Dionysiou (12-10-2021 19:05) Citatie verwijderen

    Ik heb mijn bonus inmiddels vrijgespeeld, je kan idd gewoon die complete 500 euro inzetten als je wil. Alhoewel die 250 euro 'eigen geld' en 250 euro bonusgeld apart staat vermeld in je wallet, kan je gewoon staken en telt elke stake mee in je wagering progress.

Heb je ook al een uitbetaling gedaan?

1 Vind ik leuk's
.

Ik ben verbaast dat er zo weinig reacties zijn.Mede ook door de vele negatieve reacties over toto en Betcity.Ik kan alleen maar negatief zijn want ik kom al niet door het registratieproces heen omdat ik tijdens de id check me rijbewijs in mijn geval moet inscannen.Ik kan zoomen en scannen wat ik wil maar hij herkend me id niet.Als ik dan vervolgens kies voor handmatig loopt de pagina vast.Waardeloos dat je niet net als bij Betcity bijvoorbeeld niet gewoon een opgeslagen bestand kan sturen

0 Vind ik leuk's
  • Armegokker (13-10-2021 14:41) Citatie verwijderen

    Ik ben verbaast dat er zo weinig reacties zijn.Mede ook door de vele negatieve reacties over toto en Betcity.Ik kan alleen maar negatief zijn want ik kom al niet door het registratieproces heen omdat ik tijdens de id check me rijbewijs in mijn geval moet inscannen.Ik kan zoomen en scannen wat ik wil maar hij herkend me id niet.Als ik dan vervolgens kies voor handmatig loopt de pagina vast.Waardeloos dat je niet net als bij Betcity bijvoorbeeld niet gewoon een opgeslagen bestand kan sturen

Ik ben inderdaad lang bezig geweest maar uiteindelijk is het wel gelukt.

Probeer het vooral niet in de avonds maar bij daglicht want anders krijg je de melding dat hij over belicht is. Verder is de melding te dichtbij verwarrend want als hij buiten het vakje komt gaat het ook niet lukken. Ik was bijna in de status om het op te geven en toen deed die het. Mag inderdaad gezegd worden dat het niet ideaal werkt, echter is in dit geval geduld een schone zaak. De welkombonus is namelijk riant.

2 Vind ik leuk's
  • Brojkovic (12-10-2021 19:36) Citatie verwijderen

    Heb je ook al een uitbetaling gedaan?

Yep. Bingoal verwerkt middernacht om 00:00 de openstaande uitbetalingen. Vervolgens krijg je later nog een aparte mail als je uitbetaling daadwerkelijk verwerkt is. Moet het geld nog op mijn rekening krijgen, maar verwacht het morgen of vrijdag.


2 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger

Bizar goede welkomstbonus zeg! Registratie ging vlekkeloos en kon binnen 10 minuten aan de slag. Inmiddels alweer bijna halverwege het rondspelen met naast de bonus ook al een mooie (voorlopige) winst op de weddenschappen.

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.