Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookie review: Bingoal.nl (met aantrekkelijke € 250 stortingsbonus)

Bingoal is sinds vandaag ook actief voor Nederlanders met een hele aantrekkelijke welkomstbonus.

100% bonus tot € 250. Rondspeelvoorwaarden = bonusbedrag x 6 rondspelen op 1.40> odds.

Rekenvoorbeeld: Als je € 250 stort krijg je € 250 bonus en is je bankroll € 500. Vervolgens moet je het bonusbedrag van € 250 6x rondspelen (€1500) op odds van 1.40>.


Registreer via deze link voor de bonus (let op: alleen Nederlanders):


Na succesvolle registratie zorg dat je ingelogd bent op Bingoal.nl en ga opnieuw naar bovenstaande deze link en druk op de groene knop ''Opnemen'' (je moet opt-in doen voor deze promotie, dan pas kan je storten voor de bonus!).

Nu staat de bonus in je account gelinkt onder ''Promoties'' (check dat even). Stort vervolgens je bedrag, selecteer de bonus in de kassa en na storting kan je je bonus terugvinden in je account onder ''Bonussen'' en kan je beginnen met rondspelen.



Veel plezier!

8 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dionysiou
Country flagdionysiou in 11-10-2021 16:17 Bookmakers
in 11-10-2021 16:17 Bookmakers
87 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
  • Tomkonst (15-10-2021 06:31) Citatie verwijderen

    Zie onderstaande

Dit gaat om de Belgische wet. Die ging inderdaad in Maart 2020 in. In Nederland is dit voor zover ik weet niet het geval, laat staan dat het tegelijk met de Belgische wetgeving veranderd is.

0 Vind ik leuk's

Kan je ook tijdens 1e storting via paysafecard storten?

0 Vind ik leuk's

Ik heb nu al 3 x geprobeerd te registreren, maar kom iedere keer na de het invullen van mijn IBAN terug bij het beginscherm van de registratie ??? Terwijl de site zegt dat alles goed is en klopt 🤷🏼‍♂️ Wat doe ik verkeerd ?

0 Vind ik leuk's
Mijn tips:

Man83uel, heb hetzelfde! Krijg ook geen mailtje, nu zelf maar een mailtje gestuurd!

0 Vind ik leuk's

Is het probleem al verholpen?

0 Vind ik leuk's
  • Felipe-melo (16-10-2021 05:21) Citatie verwijderen

    Kan je ook tijdens 1e storting via paysafecard storten?

Nope, er is geen optie voor paysafecard

0 Vind ik leuk's
  • Jorgeconstanza (16-10-2021 18:50) Citatie verwijderen

    Is het probleem al verholpen?

Ik had hetzelfde en mij is het gelukt door met een veilig genereerd wachtwoord opnieuw te registreren (ander wachtwoord dan je 1e keren).

1 Vind ik leuk's
  • Dionysiou (12-10-2021 19:05) Citatie verwijderen

    Ik heb mijn bonus inmiddels vrijgespeeld, je kan idd gewoon die complete 500 euro inzetten als je wil. Alhoewel die 250 euro 'eigen geld' en 250 euro bonusgeld apart staat vermeld in je wallet, kan je gewoon staken en telt elke stake mee in je wagering progress.

Ff een domme vraag, maar als elke stake meetelt dan is het toch gewoon 6 bets van €250 @1,4 (minimaal) en dan heb je de bonus vrijgespeeld?


Of zie ik iets over het hoofd?

0 Vind ik leuk's
  • Jorgeconstanza (17-10-2021 08:25) Citatie verwijderen

    Ff een domme vraag, maar als elke stake meetelt dan is het toch gewoon 6 bets van €250 @1,4 (minimaal) en dan heb je de bonus vrijgespeeld?


    Of zie ik iets over het hoofd?

Dat klopt. Je moet gewoon 1500 rondspelen (als je de maximale bonus pakt). Of je nou 6 x 250 euro op 1.40 speelt of 15 x 100 op 1.40 maakt verder niks uit.

1 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
  • Dionysiou (17-10-2021 10:29) Citatie verwijderen

    Dat klopt. Je moet gewoon 1500 rondspelen (als je de maximale bonus pakt). Of je nou 6 x 250 euro op 1.40 speelt of 15 x 100 op 1.40 maakt verder niks uit.

Dank voor je snelle reactie!

Bericht gewijzigd door JorgeConstanza op zo 17 okt. 2021, 14:13
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.