Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookie review: Bingoal.nl (met aantrekkelijke € 250 stortingsbonus)

Bingoal is sinds vandaag ook actief voor Nederlanders met een hele aantrekkelijke welkomstbonus.

100% bonus tot € 250. Rondspeelvoorwaarden = bonusbedrag x 6 rondspelen op 1.40> odds.

Rekenvoorbeeld: Als je € 250 stort krijg je € 250 bonus en is je bankroll € 500. Vervolgens moet je het bonusbedrag van € 250 6x rondspelen (€1500) op odds van 1.40>.


Registreer via deze link voor de bonus (let op: alleen Nederlanders):


Na succesvolle registratie zorg dat je ingelogd bent op Bingoal.nl en ga opnieuw naar bovenstaande deze link en druk op de groene knop ''Opnemen'' (je moet opt-in doen voor deze promotie, dan pas kan je storten voor de bonus!).

Nu staat de bonus in je account gelinkt onder ''Promoties'' (check dat even). Stort vervolgens je bedrag, selecteer de bonus in de kassa en na storting kan je je bonus terugvinden in je account onder ''Bonussen'' en kan je beginnen met rondspelen.



Veel plezier!

8 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dionysiou
Country flagdionysiou in 11-10-2021 16:17 Bookmakers
in 11-10-2021 16:17 Bookmakers
87 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
  • 7asper (13-10-2021 18:08) Citatie verwijderen

    Bizar goede welkomstbonus zeg! Registratie ging vlekkeloos en kon binnen 10 minuten aan de slag. Inmiddels alweer bijna halverwege het rondspelen met naast de bonus ook al een mooie (voorlopige) winst op de weddenschappen.

Welkomkomstbonus zeer interessant.


Als registratie daadwerkelijk zo vlotjes verloopt dan morgen maar eens gebruik van maken.


Bij al die bookies blijf ik me altijd afvragen, hoe snel ze winnaars gaan limiteren...

Bericht gewijzigd door JorgeConstanza op wo 13 okt. 2021, 19:37
0 Vind ik leuk's

Had binnen 5 min account kunnen maken. Gesld gestort en bonus in me account. Heeft meest ruime aanbod van de bookie's so far. Nu bonus aan het rondspelen. Tot dusver de bookie to go👌

2 Vind ik leuk's

Geld is binnen op mijn rekening, had een dik bedrag gewonnen met die bonus en geen gedoe met verificatie of ander gedoe. Dus het is allemaal legitiem. Pak die bonus mensen!

1 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger

ook met skrill storten mogelijk en live wedden en uitcashen ?

alvast bedankt

0 Vind ik leuk's

Het is jammer dat bij alle legale bookmakers zoals bingoal en betcity geen bonussen meer aangeboden mogen worden. Enkel een welkombonus, daarna dus helemaal niks meer..

0 Vind ik leuk's
  • Tomkonst (14-10-2021 17:18) Citatie verwijderen

    Het is jammer dat bij alle legale bookmakers zoals bingoal en betcity geen bonussen meer aangeboden mogen worden. Enkel een welkombonus, daarna dus helemaal niks meer..

Ik mag toch heel hard hopen dat dit niet waar is???

0 Vind ik leuk's
  • Bartigoal (14-10-2021 21:24) Citatie verwijderen

    Ik mag toch heel hard hopen dat dit niet waar is???

Volgens mij is dit in België wel het geval maar in NL niet, aangezien ik eergister nog een dikke oddsboost van 100% kreeg op een bet naar keuze bij de interlands, en gister een €5,- freebet kreeg bij Toto

1 Vind ik leuk's
Money, Pussy, Alcohol.. I Had A Dream, I Had It All
  • Bartigoal (14-10-2021 21:24) Citatie verwijderen

    Ik mag toch heel hard hopen dat dit niet waar is???

Is zeker waar. Je kan het navragen in de chat bij zowel bingoal als betcity. Beide geven hetzelfde antwoord dat dit wettelijk niet meer mag in Nederland. “Odds boost” zoals bijvoorbeeld eerst odd 4.5 nu 5.5 zal wel blijven bestaan. Maar free bets en deposit bonussen helaas niet meer, enkel bij een welkombonus.

0 Vind ik leuk's

Zie onderstaande

0 Vind ik leuk's

Eens - alles ging snel qua registratie en je kunt binnen 10 min los!

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.