Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmaker SBObet: ervaringen en informatie

Ik zie dat VoetbalWedden nu de bookmaker SBOBet heeft toegevoegd als partner. Misschien dat mensen toch benieuwd zijn naar ervaringen. Toevallig heb ik daar een maand geleden (helaas nog zonder bonus) een bet geplaatst en uitbetaald en het uitbetalen ging zo snel!
Ik had gestort via moneybookers, een bet gewonnen en meteen uitbetaald en nog geen 5 minuten later stond het op mijn moneybookers. Dus met MoneyBookers gaat het erg snel, heb het maar 1x uitbetaald dus weet niet of het altijd zo snel gaat maar ik verwacht dus niet dat het traag gaat. Dit is echt een sterk pluspunt van deze bookmaker.
Enigste wat mij wel opviel is dat je een maand geleden nog geen combinaties kon maken, ik weet niet of dit veranderd is maar ik verwacht het niet en dan moet je wel beseffen dat je single bets moet gaan spelen. Ik denk dat ik binnenkort weer geld stort op deze bookmaker en dat ik deze gebruik als mijn single bets bookmaker.
edit vw-crew
Tot 1 maart 2013: gebruik de bonuscode DEPBON2
Na 1 maart 2013: gebruik de bonuscode DEPBON3
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 19-02-2013 20:01 Bookmakers
in 19-02-2013 20:01 Bookmakers
60 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
@Onzemaikel: Die bonus met bonus code DEPBON8 is niet meer actueel. Het is nu DEPBON 9. Zie hier; http://info.sbobet.com/article/AA-00497/53/

Het is nu een 15% bonus tot een maximum van €175. Dus je zou €1167 moeten storten als je het maximale bonusbedrag wil hebben.

Edit: op die pagina van SBO staat ook aangegeven wat de rondspeel voorwaarden zijn en wanneer je het bonus bedrag precies krijgt.
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor je antwoord Multimaker (Y) :)

Dit gaat hem niet worden dan :p
0 Vind ik leuk's
Ik heb die bonus ook niet genomen maar je kunt natuurlijk wel gewoon de bookmaker gebruiken. Ik heb mijn bankroll verdeeld over verschillende bookmakers en zet in op de bookmaker die voor een bepaalde tip de hoogste odds aanbiedt (y)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/sbobet/

Op deze pagina staat 215 € bonus, maar hoeveel moet je storten dan om dit te krijgen?


Beste Michael,

we zijn helaas niet door de Bookie op de hoogte gebracht van deze wijziging, wel zullen we contact met ze opnemen om de actuele bonus met SBOBET te bespreken. Als er nieuws is horen jullie het en dank voor de oplettendheid Multimaker!

Gr Cap
0 Vind ik leuk's
Be the best possible version of yourself. Never settle.
Heren,

Zoals Mulitmaker eerder al vertelde over de aangepaste bonus, zo is door SBOBET bevestigd. Ik heb de bonus voorwaarden inmiddels weer geupdate in de bookie lijst, deze zal in ieder geval tot eind noveber 2014 geldig zijn.

Bonus €175, Code: DEPBON9: 10x rondspelen / Minimale odd €1.50

Overige voorwaarden worden bij de bookie vermeld. Dat voor nu!

Greets Capitano
0 Vind ik leuk's
Be the best possible version of yourself. Never settle.
Bekende naam die bookie, dus bekeek de site even. Maar zie er toch vanaf. Onder andere omdat ik persoonlijk weiger veel geld rond te spelen voor een bonus van 15%.

Voor mensen die toch een account willen maken, let goed op bij de bonusvoorwaarden. Ik vind het erg vreemde voorwaarden. Als ik het goed begrijp krijg je je bonus pas wanneer je 10x je inleg hebt rondgespeeld. Dus niet wanneer je je eerste storting maakt direct. (1) Zoals ik het begrijp moet je bij 150 storten en 15% bonus dus 1725 euro (150+15% x 10) moeten rondspelen met je eerste 150euro voordat je je 22.50 bonus krijgt???

Ook maak ik uit de voorwaarden op dat, wanneer je account leeg is en je een nieuwe storting doet, nog steeds aan de voorwaarden van het rondspelen dient te voldoen (2). Het is dus mogelijk niet zo dat de rollover voorwaarden verdwijnen wanneer je account leeg is (wat bij veel bookies wel zo is).

-------
1: Your account will be automatically credited with the Bonus upon completion of a 10 times rollover of the qualifying deposit amount. The Bonus will be credited into your account on/after the third business day upon meeting the rollover requirement. Rollover requirement has to be met within 60 days of the activation of your account before withdrawals are permitted.

2: If there are insufficient funds in the account, the customer may deposit further funds to meet the required rollover to qualify for the bonus amount. No bonuses however are given for these fresh deposits. Clause 7 will apply to any withdrawal requests where the minimum turnover requirement has not been met.
0 Vind ik leuk's
03060:
Bekende naam die bookie, dus bekeek de site even. Maar zie er toch vanaf. Onder andere omdat ik persoonlijk weiger veel geld rond te spelen voor een bonus van 15%.


Sbobet is een bookie die ik zelf niet voor de bonus heb gekozen maar voor de Asian Handicaps. Ik vind het overigens een prima bookie en nooit problemen bij gehad met uitbetalen of iets dergelijks. Voor aantrekkelijke bonussen zijn er inderdaad betere bookmakers.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Sbobet accepteert helaas geen klanten meer uit Nederland en mijn huidige account is ook gesloten.

0 Vind ik leuk's
Op do. 20 sep. 2018, 16:33 schreef MasterSE83:

Sbobet accepteert helaas geen klanten meer uit Nederland en mijn huidige account is ook gesloten.

Oei! Nog geld op je account?

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Op do. 20 sep. 2018, 16:35 schreef richard123:
Op do. 20 sep. 2018, 16:33 schreef MasterSE83:

Sbobet accepteert helaas geen klanten meer uit Nederland en mijn huidige account is ook gesloten.

Oei! Nog geld op je account?

Het is uitbetaald gelukkig

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.