Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Circus.nl vermijden!

Hi all,


Ik wil jullie allemaal waarschuwen voor Circus.nl. Mijn cashout van 5 april is nog steeds niet verwerkt ze en kunnen mij niet vertellen waarom. Hierbij het transcript van mijn laatste chat met hen:


1 https://ibb.co/SwXq2xg

2 https://ibb.co/LxgZxkm


Lang verhaal kort: bij deze bookmaker ben je er niet zeker van dat je ook daadwerkelijk je geld krijgt als je een "groot" bedrag wint. Vermijden dus!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar zolekalseenmandje
Country flagzolekalseenmandje in 19-04-2022 08:14 Bookmakers
in 19-04-2022 08:14 Bookmakers
20 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Dreigen met ksa , dat heeft al bij meerdere geholpen om snel tot een oplossing te komen s6

0 Vind ik leuk's

"En 1 keer heb ik 350 euro op een odd 4 gezet. Maar dat was omdat ze traag waren met odds aanpassen, die stond elders al veel lager"


Tja, je draait toch allang genoeg mee om te weten dat als je zulke zaken doet, je niet moet verschieten als je problemen krijgt. Als dit de oorzaak is van de delay dan zijn ze wsl nu uw account aan het uitspitten naar nog meer van zulke bets en zullen die bets wel gevoid worden.


Lijkt me enigzins logisch dat ze u niet vertellen waarom ze uw account aan het onderzoeken zijn om u niet slimmer te maken.



0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.
  • Matching117 (19-04-2022 09:47) Citatie verwijderen

    "En 1 keer heb ik 350 euro op een odd 4 gezet. Maar dat was omdat ze traag waren met odds aanpassen, die stond elders al veel lager"


    Tja, je draait toch allang genoeg mee om te weten dat als je zulke zaken doet, je niet moet verschieten als je problemen krijgt. Als dit de oorzaak is van de delay dan zijn ze wsl nu uw account aan het uitspitten naar nog meer van zulke bets en zullen die bets wel gevoid worden.


    Lijkt me enigzins logisch dat ze u niet vertellen waarom ze uw account aan het onderzoeken zijn om u niet slimmer te maken.



Het is verboden om odd drops in de gaten te houden en dan in te zetten bij een bookmaker die dat iets te laat in de gaten heeft? Maak jezelf niet zo belachelijk aub. Dit is geen geldige reden om mijn uitbetaling zo lang te laten wachten en al helemaal niet om bets te voiden. Er bestaat een groot verschil tussen bets voiden omdat de odds verkeerd geopend zijn (obvious mistake) of gewoon dat de odds gezakt zijn door bepaalde info in opstelling of iets dergelijks.

0 Vind ik leuk's

Makkelijk discussiëren wel als je anderen mensen woorden in de mond legt. Nergens beweer ik dat het verboden is. Ik noem u gewoon naief om de te denken dat je met zulke dingen makkelijk gaat wegkomen bij bookies. Die kunnen min of meer doen wat ze willen.



Wat is trouwens het verschil met een bookie die met een verkeerde odd opent omdat hij bepaalde info nog niet heeft en een bookie die na een paar dagen te laat reageert omdat hij de info nog niet heeft. Volgens mij is dat juist hetzelfde. Missen in beide gevallen cruciale info om de odds juist te zetten. Dat dit bij opening, uurtje voor de match of live gebeurt maakt niks uit.

0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.
  • Matching117 (19-04-2022 10:06) Citatie verwijderen

    Makkelijk discussiëren wel als je anderen mensen woorden in de mond legt. Nergens beweer ik dat het verboden is. Ik noem u gewoon naief om de te denken dat je met zulke dingen makkelijk gaat wegkomen bij bookies. Die kunnen min of meer doen wat ze willen.



    Wat is trouwens het verschil met een bookie die met een verkeerde odd opent omdat hij bepaalde info nog niet heeft en een bookie die na een paar dagen te laat reageert omdat hij de info nog niet heeft. Volgens mij is dat juist hetzelfde. Missen in beide gevallen cruciale info om de odds juist te zetten. Dat dit bij opening, uurtje voor de match of live gebeurt maakt niks uit.

Dat bookies kunnen doen wat ze willen zou nou juist met de legalisering van de kansspelmarkt voorbij moeten zijn. Ik wil niet op de zaken vooruit lopen dat ik mijn geld al kwijt ben of zoals jij beweert dat ze mijn bets uitpluizen om sommige bets te gaan voiden, maar dat ik hier onredelijk behandeld word lijkt mij vrij duidelijk.


En met de odds verkeerd openen bedoel ik dat de odds voor beide ploegen verwisseld zijn of iets dergelijks. Voorbeeld: bij Ajax - Sparta staan de odds voor Sparta bij Ajax. Duidelijke fout. Wat bij mij gebeurd is, is dat de odds een uur voor de aftrap overal beginnen te zakken en ik speel bij Circus omdat die nog niet meegezakt zijn. Is dat volgens jou een reden om een bet te voiden? Dan kunnen we net zo goed stoppen met wedden. Maar zoals ik al eerder zei kan ik me niet voorstellen dat dit de reden is dat mijn uitbetaling on hold staat.

1 Vind ik leuk's
  • Zolekalseenmandje (19-04-2022 10:14) Citatie verwijderen

    Dat bookies kunnen doen wat ze willen zou nou juist met de legalisering van de kansspelmarkt voorbij moeten zijn. Ik wil niet op de zaken vooruit lopen dat ik mijn geld al kwijt ben of zoals jij beweert dat ze mijn bets uitpluizen om sommige bets te gaan voiden, maar dat ik hier onredelijk behandeld word lijkt mij vrij duidelijk.


    En met de odds verkeerd openen bedoel ik dat de odds voor beide ploegen verwisseld zijn of iets dergelijks. Voorbeeld: bij Ajax - Sparta staan de odds voor Sparta bij Ajax. Duidelijke fout. Wat bij mij gebeurd is, is dat de odds een uur voor de aftrap overal beginnen te zakken en ik speel bij Circus omdat die nog niet meegezakt zijn. Is dat volgens jou een reden om een bet te voiden? Dan kunnen we net zo goed stoppen met wedden. Maar zoals ik al eerder zei kan ik me niet voorstellen dat dit de reden is dat mijn uitbetaling on hold staat.

https://media.circus.nl/cgu-circusnl_nl.pdf 9.3.3. Correctie van fouten

"Alle noteringen kunnen worden aangepast en zijn pas definitief op het moment dat een

weddenschap is geplaatst. CIRCUS® NL behoudt zich echter het recht voor om op elk

moment duidelijke fouten die zijn gemaakt bij het invoeren van de noteringen te corrigeren, of weddenschappen die geplaatst zijn op basis van noteringen die duidelijk onjuist zijn, te annuleren."

0 Vind ik leuk's
  • Robbie63 (19-04-2022 12:27) Citatie verwijderen

    https://media.circus.nl/cgu-circusnl_nl.pdf 9.3.3. Correctie van fouten

    "Alle noteringen kunnen worden aangepast en zijn pas definitief op het moment dat een

    weddenschap is geplaatst. CIRCUS® NL behoudt zich echter het recht voor om op elk

    moment duidelijke fouten die zijn gemaakt bij het invoeren van de noteringen te corrigeren, of weddenschappen die geplaatst zijn op basis van noteringen die duidelijk onjuist zijn, te annuleren."

Klopt, maar dat is in mijn geval dus helemaal niet aan de orde :)


Ik begrijp sowieso niet helemaal waarom dit topic deze wending krijgt? Dit is namelijk alleen maar speculatie. Circus heeft geen enkel moment gezegd dat het met mijn bets te maken heeft dat mijn uitbetaling niet verwerkt wordt.

1 Vind ik leuk's

Geen idee waarom mijn mening relevant zou zijn. Maar ik sta ook aan uw kant. Ik vind ook dat de bookie de bluts met de buil moet nemen. Maar draai al lang genoeg mee om te weten dat de meeste bookies gewoon doen wat ze willen, KSA of niet. Mss dat de Nederlandse commissie strenger is, maar in België zou je een standard mail terugkrijgen met een verwijzing naar de algemene voorwaarden.

Ik vond trouwens dit in de algemene voorwaarden bij te annuleren bets :


"Weddenschappen op noteringen die wezenlijk verschillen van de noteringen die beschikbaar waren voor de evenementen op het moment dat de weddenschap werd geplaatst; "


Dit zou kunnen van toepassing zijn op uw probleem.


1 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.

Als ze je uiteindelijk toch zouden betalen, mag je je verwachten aan een max bet van 0 eur in de toekomst.

Join the club ;)

0 Vind ik leuk's

Deze bookmaker blijft me verbazen. Ik checkte net mijn account om te kijken of de uitbetaling al verwerkt is en nu hebben ze hem geannuleerd en het saldo is weer toegevoegd aan mijn balans.


Dus ik weer in de chat gedoken en medewerker gevraagd waarom de uitbetaling geannuleerd is. Kreeg te horen dat hij het niet wist en het door ging sturen naar de verantwoordelijke afdeling. Hier zou ik dan weer een mail over ontvangen, maar ik heb zo'n vermoeden dat die niet gaat komen.


Het is mij echt een heel groot raadsel hoe deze partij een licentie heeft kunnen krijgen. Maak hier vooral geen account als je geld je lief is.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.