Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Circus.nl vermijden!

Hi all,


Ik wil jullie allemaal waarschuwen voor Circus.nl. Mijn cashout van 5 april is nog steeds niet verwerkt ze en kunnen mij niet vertellen waarom. Hierbij het transcript van mijn laatste chat met hen:


1 https://ibb.co/SwXq2xg

2 https://ibb.co/LxgZxkm


Lang verhaal kort: bij deze bookmaker ben je er niet zeker van dat je ook daadwerkelijk je geld krijgt als je een "groot" bedrag wint. Vermijden dus!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar zolekalseenmandje
Country flagzolekalseenmandje in 19-04-2022 08:14 Bookmakers
in 19-04-2022 08:14 Bookmakers
20 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Laten we zeggen dat ik iemand ken, die een aantal jaar geleden 10-tallen circus.be accounts heeft versleten, met regelmatig behoorlijke uitbetalingen. Zeker wanneer je inzet op non-live wedstrijden, en dan helemaal ''fishy'' leagues, zoals ITF (met vaak winnende hoge odds), dan heb je een aardig grote kans dat er een ''onderzoek'' komt. Meestal, zeker in het begin, werd alsnog uitbetaald. Maar later werden bepaalde weddenschappen regelmatig geannuleerd. - Zo'n ''onderzoek'' duurde vaak (tot) 30 dagen. Maar als jij gewoon hebt gewonnen op een faire wedstrijd, dan heb je uiteindelijk een meer dan gemiddelde kans om je centjes te ontvangen. Het punt is natuurlijk, dat ook al heb je op een mooie dalende odd ingezet, het voor kan komen dat de reden voor de drop van ''matchfixing''-achtige aard was. Tijd zal het leren.

0 Vind ik leuk's
  • Zolekalseenmandje (24-04-2022 19:32) Citatie verwijderen

    Deze bookmaker blijft me verbazen. Ik checkte net mijn account om te kijken of de uitbetaling al verwerkt is en nu hebben ze hem geannuleerd en het saldo is weer toegevoegd aan mijn balans.


    Dus ik weer in de chat gedoken en medewerker gevraagd waarom de uitbetaling geannuleerd is. Kreeg te horen dat hij het niet wist en het door ging sturen naar de verantwoordelijke afdeling. Hier zou ik dan weer een mail over ontvangen, maar ik heb zo'n vermoeden dat die niet gaat komen.


    Het is mij echt een heel groot raadsel hoe deze partij een licentie heeft kunnen krijgen. Maak hier vooral geen account als je geld je lief is.

Zou je de wedstrijd ook kunnen delen, of dat is te gevoelig? (In PM mag ook) Kan altijd even navraag doen bij een paar insiders in de business.

0 Vind ik leuk's
  • Roaldd (27-04-2022 05:50) Citatie verwijderen

    Zou je de wedstrijd ook kunnen delen, of dat is te gevoelig? (In PM mag ook) Kan altijd even navraag doen bij een paar insiders in de business.

Thanks, ik heb je een PM gestuurd!

0 Vind ik leuk's

Volgende hoofdstuk in deze soap (uitbetaling is nog steeds niet verwerkt, wacht inmiddels ruim een maand)


Wilde zojuist inloggen op mijn account om weer een chat te openen en ik zie dit:


Merkwaardig en ook helemaal geen bericht over gehad. Toch maar weer eens een chat geopend om dit (nieuwe) probleem aan te kaarten.


Waarschijnlijk ga ik hier ook weer geen terugkoppeling op krijgen.

0 Vind ik leuk's

Enige wat je kan doen is wekelijks of soms maandelijks terugkeren naar de livechat. Ik heb meerdere keren 1 tot 2 jaar moeten wachten, waarna ik uiteindelijk nog mijn balans uitbetaald kreeg (zie WilliamHill, Betsson en Betsafe - waar ik nog een ''zaak'' open heb staan sinds Augustus 2021) Zo zie je maar weer, al die loze beloftes dat het ''veiliger'' wordt voor de spelers. Dat was natuurlijk al vanaf het begin duidelijk, dat dat lariekoek is. Het werkte (tientallen) jaren goed, wanneer er een zaak / probleem was, stapte je naar de Malta Gaming Authority (MGA) en deden zij hun best je bij te staan. Waar moet men nu naar toe? De KSA? Laat me niet lachen. Stelletje incompetenten.

1 Vind ik leuk's

Update: na anderhalve maand nog steeds geen geld ontvangen en kan ook nog niet inloggen. Na weer een aantal chats met incapabele medewerkers op de chat te horen gekregen dat ik dinsdag (eergister) gecontacteerd zou worden door een manager die me wel meer kan vertellen. Je raadt het al: niet gebeurd. Ook een poging van VW om mij te helpen en bij Circus te polsen heeft niets opgeleverd.


Ik denk dat ik volgende week maar eens een bezoekje ga brengen aan hun kantoor als ik deze week nog steeds niet geholpen ben.


Ik hou jullie op de hoogte!

0 Vind ik leuk's

Hoe is dit uiteindelijk afgelopen @zolekalseenmandje ?

0 Vind ik leuk's
  • Jay1 (21-11-2022 21:14) Citatie verwijderen

    Hoe is dit uiteindelijk afgelopen @zolekalseenmandje ?

Nog steeds mijn geld niet ontvangen en kan ook nog steeds niet inloggen. Inmiddels heb ik weer iets meer duidelijkheid. Zij beweren dat ik een buitensporig hoog bedrag heb ingezet op een pot die in hun ogen verdacht is en deze wedstrijd wordt momenteel onderzocht. Tot die tijd bevriezen ze mijn balans en account. Ik heb me laten vertellen dat het soms meer dan een jaar duurt voor zo'n onderzoek is afgerond. Al met al ronduit belachelijk, ook hoe ik in het begin totaal aan het lijntje ben gehouden terwijl ze al wisten wat er aan de hand was.


Het grappige is ook dat het (voor mij) helemaal niet zo'n hoge inzet was. Als je op bepaalde competities al niet eens meer correct score mag wedden zonder dat de alarmbellen af gaan, waarom bieden ze dan weddenschappen aan? Als je aanbod hebt moet je ook uitbetalen, dit is gewoon laf. Dan kunnen bookies zich hier altijd wel achter verschuilen.


Dit toont maar weer eens aan wat voor ratten bookmakers zijn. En dan heb ik het nog niet eens gehad over winnende spelers die gelimiteerd worden en hoe ze verliezende spelers blijven lokken. Het is natuurlijk ook totale onzin dat het beter en veiliger is geworden voor spelers sinds de legalisering in Nederland. Want waar kan ik nu naartoe met deze zaak? De KSA negeert mij gewoon.

2 Vind ik leuk's

Wat een clowns. Ik vind je kritiek meer dan terecht, ze zijn moreel verplicht je te laten weten wat de stand van zaken is. Ik was al geen lid van Circus.nl, en zal dit na het lezen van de transcripties ook niet worden.

0 Vind ik leuk's

Die klantenservice is inderdaad schandalig. Een week geleden ook nog een mailtje gestuurd met een vrij simpele en normale vraag. Er wordt totaal niet op gereageerd. Momenteel sta ik op plek 16 in de wachtrij bij de live chat.

Toen het nog circus.be was, was het ook al een en al drama daar

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.