Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

ComeOn: hoe de 300 euro bonus te ontvangen?

Hallo mede forumgangers,
Sinds vandaag heb ik me geregistreerd op come on.
Nu vraag ik me af hoe ik aan de 300 euro bonus kom.
De 5 euro gratis heb ik er inmiddels op, en heb een storting van 20 euro gedaan.
Wie kan mij vertellen hoe ik dit voor elkaar krijg?
Alvast bedankt voor de medewerking
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar sparky88
Country flagsparky88 in 3-03-2014 18:32 Bookmakers
in 3-03-2014 18:32 Bookmakers
33 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
teun1312:
Registratie is zeer matig en vaag, eerst zei ComeOn dat ik al een account had.. hoe dan?
En punt 2 ; ik vul mijn geboortedatum in en dan krijg ik een melding, '' you are to young, grow up'' & ''18 only'' -________-'

Hey Teun, dat zou het systeem alleen aangeven wanneer je te jong bent. Mocht het echt niet kloppen, zou je dan een screenshot kunnen mailen? Belangrijk om te weten en dan kan ik het oplossen! PM me maar voor een mailadres!
Alvast enorm bedankt!
Gr. Jesper - ComeOn
0 Vind ik leuk's
topics.replies.old_quote_title
topics.replies.old_quote_title
topics.replies.old_quote_title
Ik heb iets anders moet mijn mobiel nummer activeren. Maar als ik 316 wil doen voor 06 omdat dat moet. Krijg ik dit: Sorry, but you can only enter a Country Code here. For example, 44 for the UK.
-31-6 12503647 <--- Bijv.
nu krijg ik dit: ??VALIDATION_MOBILE_PHONE_COUNTRY_CO :P
Hoi Someonee, Dit stukje code slaat op dezelfde tekst "Sorry, but zou can only enter a Country Code here...". Wanneer je gewoon "31" invult achter de "+" dan is er niets aan de hand: screenshot: http://gyazo.com/5dc818b6e96a8dd331f7348bda7b1292 Mocht je nog problemen ondervinden dan help ik je graag verder (PM eventueel) Gr. Jesper - ComeOn
0 Vind ik leuk's
lohocla:
maakt comeon ooit nog werk van belgische licentie ? want het was een goeie bookie ;o) met leuke bonussen en goed loyalty point programma

Hey Lohocla,
Helaas hebben we in Belgie moeten stoppen, misschien dat het straks samen met een Nederlandse licentie meer zin heeft. Voorlopig nog even niet dus!
Gr. Jesper - ComeOn!
0 Vind ik leuk's
jessie-who:
someonee:
teun1312:
someonee:
Ik heb iets anders moet mijn mobiel nummer activeren.
Maar als ik 316 wil doen voor 06 omdat dat moet. Krijg ik dit:
Sorry, but you can only enter a Country Code here. For example, 44 for the UK.

-31-6 12503647 <--- Bijv.

nu krijg ik dit:
??VALIDATION_MOBILE_PHONE_COUNTRY_CO
:P

Hoi Someonee,
Dit stukje code slaat op dezelfde tekst "Sorry, but zou can only enter a Country Code here...". Wanneer je gewoon "31" invult achter de "+" dan is er niets aan de hand:
screenshot: http://gyazo.com/5dc818b6e96a8dd331f7348bda7b1292
Mocht je nog problemen ondervinden dan help ik je graag verder (PM eventueel)
Gr. Jesper - ComeOn

mmh oke , ja al geprobeerd nummer klopt gewoon maar gaan sms helaas.
0 Vind ik leuk's
Ok balen, heb je net een PM bericht gestuurd om dit op te lossen.
Gr Jesper
0 Vind ik leuk's
jessie-who:
Ok balen, heb je net een PM bericht gestuurd om dit op te lossen.
Gr Jesper

Mooi om te zien dat de bookmaker hier in het forum de tijd neemt om zaken op te lossen! Prima service dus!!!
groeten (y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
jessie-who:
Ok balen, heb je net een PM bericht gestuurd om dit op te lossen.
Gr Jesper

Mooi om te zien dat de bookmaker hier in het forum de tijd neemt om zaken op te lossen! Prima service dus!!!
groeten (y)

Prima service van Jessie zeker, maar over derest niet te spreken hoor,
Ik zat in de live chat en melden dat de registratie niet lukte & het enige wat er gezegd werd, probeer het later maar nog een x , kom maar een andere x terug.
Is dat wat oplossen of het liever niet op willen lossen van een probleem ?
:(((
0 Vind ik leuk's
teun1312:
vonloite:
jessie-who:
Ok balen, heb je net een PM bericht gestuurd om dit op te lossen.
Gr Jesper

Mooi om te zien dat de bookmaker hier in het forum de tijd neemt om zaken op te lossen! Prima service dus!!!
groeten (y)

Prima service van Jessie zeker, maar over derest niet te spreken hoor,
Ik zat in de live chat en melden dat de registratie niet lukte & het enige wat er gezegd werd, probeer het later maar nog een x , kom maar een andere x terug.
Is dat wat oplossen of het liever niet op willen lossen van een probleem ?
:(((

Ik doelde meer op het feit dat ComeON de moeite doet om hier op voetbalwedden.net mee te praten. Dat is een klasse service. Wat er op de chat daar gebeurt, zou ik daar proberen op te lossen.
groeten
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
teun1312:
vonloite:
jessie-who:
Ok balen, heb je net een PM bericht gestuurd om dit op te lossen.
Gr Jesper

Mooi om te zien dat de bookmaker hier in het forum de tijd neemt om zaken op te lossen! Prima service dus!!!
groeten (y)

Prima service van Jessie zeker, maar over derest niet te spreken hoor,
Ik zat in de live chat en melden dat de registratie niet lukte & het enige wat er gezegd werd, probeer het later maar nog een x , kom maar een andere x terug.
Is dat wat oplossen of het liever niet op willen lossen van een probleem ?
:(((

Ik doelde meer op het feit dat ComeON de moeite doet om hier op voetbalwedden.net mee te praten. Dat is een klasse service. Wat er op de chat daar gebeurt, zou ik daar proberen op te lossen.
groeten

Ja dat is ook zeker zo hoor !
0 Vind ik leuk's
vonloite:

Mooi om te zien dat de bookmaker hier in het forum de tijd neemt om zaken op te lossen! Prima service dus!!!
groeten (y)

Dat is zeker een pluspunt waar meer bookmakers een voorbeeld aan zouden kunnen nemen. Medewerkers van bookmakers weten vaak meer over promoties, bonussen en problemen van de bookmaker dan mensen die er niet werken.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.