Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

ComeOn: hoe de 300 euro bonus te ontvangen?

Hallo mede forumgangers,
Sinds vandaag heb ik me geregistreerd op come on.
Nu vraag ik me af hoe ik aan de 300 euro bonus kom.
De 5 euro gratis heb ik er inmiddels op, en heb een storting van 20 euro gedaan.
Wie kan mij vertellen hoe ik dit voor elkaar krijg?
Alvast bedankt voor de medewerking
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar sparky88
Country flagsparky88 in 3-03-2014 18:32 Bookmakers
in 3-03-2014 18:32 Bookmakers
33 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Denk dat ik maar naar comeon ga prachtige bonus!
0 Vind ik leuk's
Hele goede bookie! ook de uitbetaling naar skrill staat er binnen een paar minuten op. Zie je bij weinig bookies!
0 Vind ik leuk's
jordi85:
Beste forumgenoten,

Sinds ik voor bonussen mee heb gespeeld bij verschillende bookmakers als bwin en unibet, wilde ik nu graag gebruik maken van de bonus bij Comeon. Nadat ik me geregistreerd had en de €5 gratis bonus had verspeeld, wilde ik een storting doen om gebruik te maken van de 100% bonus. Nadat ik dit via iDeal van het weekend had geprobeerd kreeg ik keer op keer een foutmelding (signeercode niet juist). Dit terwijl ik andere betalingen wel kan doen via iDeal (bij unibet bijvoorbeeld).
Nadat het vandaag weer niet lukte, begin ik me toch af te vragen wat er loos is....
Zijn er gebruikers van Comeon die wel kunnen storten via iDeal of hoe jullie ervaringen zijn met deze bookmaker?

Mvg


Ik heb nu precies hetzelfde probleem. Krijg keer op keer een foutmelding (rekening nummer, pasnummer of signeercode onjuist) als ik wil storten via iDeal. Heb dit alleen bij ComeOn, dus het ligt niet aan mij.

Heb daardoor geprobeerd om geld te storten via een fast bank transfer. Dus geld gestort op het door ComeOn aangegeven bankrekeningnummer, krijg ik diezelfde dag het geld weer teruggestort omdat het bankrekeningnummer (van ComeOn) onjuist is.

Heb hierover contact gehad met ComeOn, maar die geven geen zinnig antwoord. In het eerste antwoord op mijn mail vragen ze waar ik op vakantie ben?!?! En daarna in een latere mail zeggen ze dat het aan mij ligt omdat ik tijdens het betalen een (aantal) vensters wegklik. (denken ze dat ik een of andere gestoorde ben ofzo?!)

Zijn er mensen met ditzelfde probleem? Of mensen die dit probleem hadden en er een oplossing voor hebben?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.