Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

ComeOn: hoe de 300 euro bonus te ontvangen?

Hallo mede forumgangers,
Sinds vandaag heb ik me geregistreerd op come on.
Nu vraag ik me af hoe ik aan de 300 euro bonus kom.
De 5 euro gratis heb ik er inmiddels op, en heb een storting van 20 euro gedaan.
Wie kan mij vertellen hoe ik dit voor elkaar krijg?
Alvast bedankt voor de medewerking
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar sparky88
Country flagsparky88 in 3-03-2014 18:32 Bookmakers
in 3-03-2014 18:32 Bookmakers
33 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Is een ComeOn een beetje een fijne bookmaker om op te betten?
0 Vind ik leuk's
Ja heb nu een maand een account daar en ben er tevreden over! noteringen vergelijkbaar met unibet, maar zij bieden in tegelijkstelling tot unibet/bwin wel Asian Handicap aan. Dat was voor mij het belangrijkst.
0 Vind ik leuk's
@Brodgers..................
0 Vind ik leuk's
Wat voor een Bonus Code moet ik invullen om voor de bonus speciaal voor Voetbalwedden in aanmerking te komen?
0 Vind ik leuk's
Beste forumgenoten,
Sinds ik voor bonussen mee heb gespeeld bij verschillende bookmakers als bwin en unibet, wilde ik nu graag gebruik maken van de bonus bij Comeon. Nadat ik me geregistreerd had en de €5 gratis bonus had verspeeld, wilde ik een storting doen om gebruik te maken van de 100% bonus. Nadat ik dit via iDeal van het weekend had geprobeerd kreeg ik keer op keer een foutmelding (signeercode niet juist). Dit terwijl ik andere betalingen wel kan doen via iDeal (bij unibet bijvoorbeeld).
Nadat het vandaag weer niet lukte, begin ik me toch af te vragen wat er loos is....
Zijn er gebruikers van Comeon die wel kunnen storten via iDeal of hoe jullie ervaringen zijn met deze bookmaker?
Mvg
0 Vind ik leuk's
Blabla
jordi85:
Beste forumgenoten,
Sinds ik voor bonussen mee heb gespeeld bij verschillende bookmakers als bwin en unibet, wilde ik nu graag gebruik maken van de bonus bij Comeon. Nadat ik me geregistreerd had en de €5 gratis bonus had verspeeld, wilde ik een storting doen om gebruik te maken van de 100% bonus. Nadat ik dit via iDeal van het weekend had geprobeerd kreeg ik keer op keer een foutmelding (signeercode niet juist). Dit terwijl ik andere betalingen wel kan doen via iDeal (bij unibet bijvoorbeeld).
Nadat het vandaag weer niet lukte, begin ik me toch af te vragen wat er loos is....
Zijn er gebruikers van Comeon die wel kunnen storten via iDeal of hoe jullie ervaringen zijn met deze bookmaker?
Mvg

Gisteren account aangemaakt en had 10tje gestort(via ideal) en had geen problemen. Ik kreeg meteen 20 en heb uiteindelijk de bonus rondgespeeld en sta nu op 100.
0 Vind ik leuk's
poeee001:
Wat voor een Bonus Code moet ik invullen om voor de bonus speciaal voor Voetbalwedden in aanmerking te komen?

Voor de ComeOn bonus hoeft geen bonuscode ingevuld te worden. Iedereen die via voetbalwedden bij comeon inschrijft hoeft om de bonus te ontvangen, geen bonuscode in te vullen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Comeon stunt met 300% bonus tot 300 euro maar op mijn account is deze bonus (die geldig zou zijn tot 6-2014) gewoon verdwenen.
Is dit bij anderen ook het geval?
0 Vind ik leuk's
Blabla
jordi85:

Is dit bij anderen ook het geval?

Dit nog niet eerder gehoord over Comeon dus ik denk dat dit incidenteel is. Even contact opnemen met de klantenservice van Comeon zal meer duidelijkheid geven.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Vreemde zaak, maar misschien een fout. Misschien kun je iemand van ComeON contacten. Hij heeft toevallig ook een account op deze site:
https://www.voetbalwedden.net/profiel/jessie-who/
PM hem even.
groeten
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.