Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Dobet.com €10 euro free bet actie (met voorwaarden)

Ik heb een nieuwe bookmaker gevonden: dobet.com. De website is volledig in het Nederlands en je kan er storten en laten uitbetalen met alle populaire betaalmogelijkheden. Tot nu toe ziet de site er redelijk uit.

Er is nu een €10 euro free bet actie. Een vereiste is dat je de promotie deelt op je Facebook. Ik dacht misschien vinden jullie het leuk om 't weten.

Je moet wel iets storten wil je de bonus laten uitbetalen.

Groetjes,

soccersecure
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar soccersecure
Country flagsoccersecure in 13-04-2015 07:33 Bookmakers
in 13-04-2015 07:33 Bookmakers
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ohw... er is wel een vereiste aan de no deposit bonus..

No deposit bonus Conditions

1. This no deposit bonus is exclusive for new users registered at DOBET.com

2. You will 10 get USD/GBP/EUR in your betting balance.

3. You can bet this amount on all events and all kind of bets.

4.You will be able to raise your betting balance to a maximum amount of 50 USD/GBP/EUR

5.Once you have reached the limit you will be required to make a deposit in order to be entitled to win the no deposit bonus. You can make your first deposit before you reach the maximum amount and you will be able to win the no deposit bonus as well.

6.The given no deposit bonus will be equal to the amount of the first deposit you make. The difference between the amount of the first deposit and the betting balance (at the moment of the first deposit) will be lost. Further deposits won’t be valid for this promotion, and therefore they will make you loose the right to win this no deposit bonus. The first deposit must be made in the next 90 days after sign up.

7.Once you make the first deposit you are entitled to win the no deposit bonus. You just have to bet 5 times (at least 5 bets) with the amount of the first deposit at odds over 1.5. As soon as you do it, we will add the no deposit bonus to your account.

8.Once, the no deposit bonus is activated, there are no conditions to request a withdrawal.

Je moet dus wel degelijk iets storten wil je de bonus laten uitbetalen :(
0 Vind ik leuk's
Waarom jezelf inlaten met zulke vreemde bookmakers als er genoeg goede en betrouwbare op de markt zijn?
0 Vind ik leuk's
mokum1995:
Waarom jezelf inlaten met zulke vreemde bookmakers als er genoeg goede en betrouwbare op de markt zijn?


Had de meeste bonussen al vrijgespeeld. En ik zocht expliciet naar bonussen.
0 Vind ik leuk's
Dankjewel voor het delen! ik ga m gewoon even meepakken. evt met betfair tegenbetten om de bonus over te hevelen en dikke prima
0 Vind ik leuk's
Zo het is wel heel gebrekkig allemaal hoor, klopt niks van de taal. Ik zou hier geen geld durven te storten.

edit:
attentie

You can't place this bet with this amount or this event because your account has limits. Your limit is established at a maximum stake of 5 EUR and one bet per each event. Make a deposit to remove these limits.


DOEI! Ik ben er meteen weer weg, vertrouw er niks aan
0 Vind ik leuk's
sjabab:
Zo het is wel heel gebrekkig allemaal hoor, klopt niks van de taal. Ik zou hier geen geld durven te storten.

edit:
attentie

You can't place this bet with this amount or this event because your account has limits. Your limit is established at a maximum stake of 5 EUR and one bet per each event. Make a deposit to remove these limits.


DOEI! Ik ben er meteen weer weg, vertrouw er niks aan


Inderdaad zag de voorwaarde ook wat later en was er niet blij mee.
0 Vind ik leuk's
Ja en de noteringen zijn ook om te janken + lage limieten + nog nooit iemand daar zien spelen/storten. Ben bang dat ze al moeilijk gaan doen om een paar tientjes uit te betalen.. (n)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijs92:
Ja en de noteringen zijn ook om te janken + lage limieten + nog nooit iemand daar zien spelen/storten. Ben bang dat ze al moeilijk gaan doen om een paar tientjes uit te betalen.. (n)


Sorry dat ik zo snel een topic opende, was te snel met lezen :(
0 Vind ik leuk's
soccersecure:
thijs92:
Ja en de noteringen zijn ook om te janken + lage limieten + nog nooit iemand daar zien spelen/storten. Ben bang dat ze al moeilijk gaan doen om een paar tientjes uit te betalen.. (n)


Sorry dat ik zo snel een topic opende, was te snel met lezen :(


Maak je niet druk! Gewoon goed gedeeld, volgende keer beter
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.