Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met Comeon

Hallo


Ik heb net pas een account geopend op Comeon.com via https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/comeon/ en had 300 euro op me account gezet waardoor ik nog 300 bonus kreeg, nu heb ik al me documenten opgestuurd en het is net geacepteerd, intussen tijd heb ik al 400 euro gewonnen.

Maar ik kan helemaal niks ervan afhalen, paar keren geprobeerd via skyrill en Trustly maar lukte maar niet.

Via Trustly krijg ik dit 'Amount limit exceeded.'

Ook zie ik als ik op 'Skyrill' dat mijn balance 0.00 euro is waardoor ik helemaal niks ervan kan halen.


Is het mogelijk dat je eerst je bonus moet uitspelen ?


Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen!!!!!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jay123
Country flagjay123 in 3-11-2014 23:28 Bookmakers
in 3-11-2014 23:28 Bookmakers
282 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bookmakers zullen nooit toegeven dat ze dingen niet goed doen ze proberen t wel op te lossen door jesse bijv maar op lange termijn blijven ze gewoon slecht en het is gewoon zonde dat zulke dingen gebeuren want je zou verwachten dat elke bookie gewoon de klanten goed helpt en vooral waardeerd en dat mis je gewoon bij comeon. Ze bieden ter tegemoetkoming ook nooit wat aan om hun fout goed te maken daarom word het niks bij comeon. Klantenservice is zo arrogant als ik weet niet wat vooral Ruben die de nederlandse klanten probeert te helpen is zo arrogant als ik weet niet wat maar goed ik mag niet te kritisch zijn anders krijg ik op mijn kop van Jesse :p
0 Vind ik leuk's
totomaster:
Bookmakers zullen nooit toegeven dat ze dingen niet goed doen ze proberen t wel op te lossen door jesse bijv maar op lange termijn blijven ze gewoon slecht en het is gewoon zonde dat zulke dingen gebeuren want je zou verwachten dat elke bookie gewoon de klanten goed helpt en vooral waardeerd en dat mis je gewoon bij comeon. Ze bieden ter tegemoetkoming ook nooit wat aan om hun fout goed te maken daarom word het niks bij comeon. Klantenservice is zo arrogant als ik weet niet wat vooral Ruben die de nederlandse klanten probeert te helpen is zo arrogant als ik weet niet wat maar goed ik mag niet te kritisch zijn anders krijg ik op mijn kop van Jesse :p


Ruben arrogant? Ik denk meer dat die gewoon niet snapt hoe het werkt. Tevens is zijn kennis echt ondermaats.
0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl
Ik gebruik altijd futbol24 oid om tijden te checken, daar staan tijden wel altijd goed. Bookmakers hebben vaak een derde die dit bij hun verzorgt (de software voor livebetting), hierdoor zijn ze evengoed wel verantwoordelijk, maar bij problemen met die software moeten ze dit dus direct communiceren naar dat bedrijf. Pro actieve houding is altijd beter dan achteraf alles proberen goed te maken.

Vooralsnog geen serieuze problemen gehad bij deze bookmaker. Alleen wel een maal toen ik op een basketbalwedstrijd op een winnaar van het betreffende kwart ging inzetten, werd er meteen een 3 punter door de tegenstander gegooid. Livebets duren altijd 30 seconden voordat de weddenschap geaccepteerd wordt, dus ik dacht dat het systeem wel een foutmelding zou geven..

Bleek dat het kwart in de laatste 3 minuten was gekomen en dan worden de kwartaalweddenschappen altijd weggehaald omdat het bijna het einde van het kwart is. Deze bet werd rustig geaccepteerd, terwijl er normaal bij een score direct een melding komt dat de score veranderd is. Livechat bood geen verhaal, die mevrouw of meneer zei dat het mijn fout was en dat ik pech had (terwijl het niet mijn fout is). Na meerdere malen aandringen op verder onderzoek heeft hij/zij het doorgeschoven naar een andere afdeling. 3 dagen later kreeg ik een mail waarin stond dat bij livebetting scores nou eenmaal snel veranderen en dat dit het ook leuk/spannend maakt. Nou spannend is het wel, maar leuk niet op deze manier. Conclusie: €30 armer door een fout van de bookmaker of software (n)

De tijden om een bet te accepteren vind ik ook schandalig lang trouwens, in 30 seconden is er bijna altijd wel gescoord in basketbal en dan kan je soms gewoon 4 keer drukken voordat je bet geplaatst is.

Verder vind ik Comeon wel een degelijke bookmaker, service (in het Engels) is vaak een stuk beter, uitbetalingen zijn altijd razend snel en leuke shop waar je spaarpunten kunt verzilveren!
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Ik was net bij een vriend van me die zat op de chat met ruben te chatten over een bonus en ruben zegt dat ie actief moet zijn voor ie een bonus kan krijgen dus die vriend zegt in t verleden was ik wekelijks actief voor duizenden euros en toen kreeg ik ook geen bonussen waarop moet ik vertrouwen dat ik nu wel wat krijg als ik weer actief ben? Ruben reageerde boos en zegt wil je niet persoonlijk worden anders moet ik je blokken. Vriend zegt blokken? Voor wat ik vraag netjes waarom ik in t verleden geen bonussen kreeg toen ik wel heel actief was dagelijks. Na 3 keer dat te vragen en geen antwoord te krijgen werd ineens de chat afgesloten en geblokkeerd en nu kan hij niet meer op de chat komen omdat ie geblokt is :S Ik stond erbij en keek ernaar ik zei nog tegen hem kap nou bij comeon iedereen op forum is ontevreden maar hij had nog een beetje hoop en hij is er per direct mee gestopt bij comeon is echt niet normaal hoe ze bij de klantenservice omgaan met klanten, en ik maar lachen want ik wist al lang hoe ze te werk gingen hij heeft nog geprobeerd de chat naar zijn email te verzenden om het hierop de forum te plaatsen maar de chat lijkt niet aan te komen op zijn email jammer genoeg
0 Vind ik leuk's
Comeon is sowieso geen blijvertje, bonus inpakken en wegwezen !:D
0 Vind ik leuk's
bij mij gaan de uitbetalingen binnen een paar seconden en de bonussen staan dagelijks op de voorpagina of in de pointsshop; ik vind het nog steeds een van de leukere bookies, ondanks dat sommige leden hier al maanden een soort lastercampagne aan het voeren zijn..
0 Vind ik leuk's
Robbie63, op wie doel je dan? Ik heb namelijk inmiddels ook al een paar keer gereageerd maar (helaas) niks anders gedaan dan een feitenweergave met feiten waar ik mee te maken heb gehad. Daartussen heb ik ook reacties geplaatst op anderen. Hoezo noem jij het een lastercampagne? Ik ben inmiddels wel oprecht benieuwd naar wanneer ik de mensen hier ga zien die het nu leuk/goed hebben. Zo begon het bij mij ook. Ik denk dat je juist blij moet zijn met mensen die echt en concreet slechte/bizarre praktijken aan het licht brengen. Kan er uiteindelijk alleen maar voor zorgen dat je niet te maken krijgt met een slechte service, tegemoetkomingen, geldverlies etc. Het is niet dat ik me nu persoonlijk heel erg aangesproken voel door je hoor maar na alles wat ik hoor en lees (niet alleen hier) zou het me niet verbazen als je over een tijd het een ander uit die 'lastercampagne' kan bevestigen. Nogmaals, als het goed gaat is het inderdaad een prima bookie maar verder...

Veel (winst)plezier en een fijne avonddd!
0 Vind ik leuk's
Altaidpech helemaal met je eens man we zijn er om elkaar te behoeden voor misverstanden en elkaar te vertellen wat je meemaakt zodat iedereen die speelt weet wat ie kan verwachten.
0 Vind ik leuk's
Zit nu ook weer op een bonus teruggave te wachten. Ze adverteren vaak met acties (bijv bij verlies van een bet 10 euro terug als bonus) maar
dan moet je zelf nog achter je bonus aan. Klantenservice gaf aan dat het gisteren zou moeten komen, nu nog steeds niks ontvangen. Dit is al vaker voorgekomen en begint nogal irritant te worden.
0 Vind ik leuk's
Sinds gisteren heb ik ineens een negatief saldo bij Comeon, hoe is dit mogelijk? Jesse?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.