Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met Comeon

Hallo


Ik heb net pas een account geopend op Comeon.com via https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/comeon/ en had 300 euro op me account gezet waardoor ik nog 300 bonus kreeg, nu heb ik al me documenten opgestuurd en het is net geacepteerd, intussen tijd heb ik al 400 euro gewonnen.

Maar ik kan helemaal niks ervan afhalen, paar keren geprobeerd via skyrill en Trustly maar lukte maar niet.

Via Trustly krijg ik dit 'Amount limit exceeded.'

Ook zie ik als ik op 'Skyrill' dat mijn balance 0.00 euro is waardoor ik helemaal niks ervan kan halen.


Is het mogelijk dat je eerst je bonus moet uitspelen ?


Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen!!!!!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jay123
Country flagjay123 in 3-11-2014 23:28 Bookmakers
in 3-11-2014 23:28 Bookmakers
282 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bedankt voor je link, was al eens op zoek naar clones, maar had nog geen overzicht.
0 Vind ik leuk's
Kan iemand mij vertellen of er een tijdslimiet zit aan het rondspelen van de 100% bonus bij ComeOn?
0 Vind ik leuk's
tom4ajax:
Kan iemand mij vertellen of er een tijdslimiet zit aan het rondspelen van de 100% bonus bij ComeOn?


Ja ik en een collega hebben 2 weken geleden geld erop gezet, en moeten rondspelen voor 31-1-2015.. 5x je inzet+bonus geloof ik, dus €3000,- rondspelen
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
masterk:
tom4ajax:
Kan iemand mij vertellen of er een tijdslimiet zit aan het rondspelen van de 100% bonus bij ComeOn?


Ja ik en een collega hebben 2 weken geleden geld erop gezet, en moeten rondspelen voor 31-1-2015.. 5x je inzet+bonus geloof ik, dus €3000,- rondspelen


Top. Thanks voor de snelle reactie!
0 Vind ik leuk's
tom4ajax:
masterk:
tom4ajax:
Kan iemand mij vertellen of er een tijdslimiet zit aan het rondspelen van de 100% bonus bij ComeOn?


Ja ik en een collega hebben 2 weken geleden geld erop gezet, en moeten rondspelen voor 31-1-2015.. 5x je inzet+bonus geloof ik, dus €3000,- rondspelen


Top. Thanks voor de snelle reactie!


you're welcome (y)
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Bij mijn zijn ze al 2 weken mijn klacht aan het uitzoeken. Slaat nergens op dat dit zo lang duurt, overigens zijn wel goed aanspreekbaar maar echte kennis over regels bij comeon blijken ze ook te missen.

0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl
Ik ben tevreden over comeon, kreeg gratis 5 euro tegoed die ik gewoon mocht rondspelen en na 5 keer rondspelen had ik dus gewoon 5 euro op mijn account zonder te storten :)
0 Vind ik leuk's
Klein geld doen ze niet moeilijk... Wat is 5 euro nou? Zijn mensen die voor honderden zo niet duizenden euros spelen dan komen de problemen met comeon dan stellen ze teleur maar ja ieder zijn eigen ervaring....
0 Vind ik leuk's
Ik ben zeer tevreden over comeon, leuke acties en reload-bonussen maar vooral de withdrawal binnen 3 seconden op skrill, het enige minpuntje vind ik de deposit-kosten via skrill
0 Vind ik leuk's
Ik speel ook al een tijdje bij ComeOn en ben zéér te spreken over deze site.
Maar gisteren had ik echt iets vreemds, en dat zit me nu nog dwars.

Ik speelde een potje Live Blackjack, van €20.
Ik kreeg 19 en de dealer ging kapot, 25.
Op het moment dat het spelletje afgelopen was, kreeg ik een foutmelding een beetje: Technical error ofzoiets, ik kon het niet precies lezen omdat het snel weer weg ging. Vervolgens kon ik ongeveer 1 minuut niet meer op de site. Gateway timeout gaf internet aan.
Nadat ik daarna weer op de site kon, en kon inloggen, zag ik dat mijn balans op €0 (!) stond.

Ik had dat potje gewonnen en had dus 40 euro moeten hebben. Ik kan dat potje niet terugvinden bij mijn history, dus dat is ontzettend vreemd.

Ik heb ComeOn hierover al een mailtje gestuurd, maar ga straks ook even mijn verhaal doen in de livechat, want dit is niet eerlijk!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.