Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met Bingoal (300% bonus)

Heb gezien dat er momenteel 2 stortingsbonussen van 100% tot 100 € mogelijk zijn bij Bingoal.
1 voor nieuwe klanten ergens in samenwerking met KV Oostende en dan nog een 2de voor reeds bestaande klanten.

Iemand ervaring met deze bookmaker en/of deze bonussen in het kader van uitbetaling, werking, ...
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar sanderos17
Country flagsanderos17 in 5-08-2015 09:38 Bookmakers
in 5-08-2015 09:38 Bookmakers
20 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
timme:
Duurt wel lang eer mijn account geactiveerd is. Ik blijf maar geen mail ontvangen :( :-@


Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb tot op heden nooit een account aangemaakt op Bingoal, omdat ik destijds de layout maar heel amateuristisch vond.

Voor deze actie heb ik toch maar een account aangemaakt, ook al omdat hun website er ondertussen beter uitziet.

Zaterdag mijn account aangemaakt en nog steeds aan het wachten op de activatiemail. Net nogmaals 2x geprobeerd om de activatiemail te laten verzenden, zowel via Mozilla als via Safari, maar weer niks ontvangen.

Ik dacht, dan maar via hun dienst 'help & contact' zelf eens mailen om dit probleem op te laten lossen. Mail opgesteld, ik klik op verzenden... er gebeurt niets... :-|

Tot nu toe nog niet echt positieve ervaringen dus met deze bookmaker.

Zou jij contact met hen willen opnemen, Denise? Blijkbaar ben ik niet de enige met dit probleem.

Alvast bedankt.
0 Vind ik leuk's
^ ik ga bovenstaande straks even navragen.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Hey Timme en Hypnotist86,

Ikzelf werk bij Bingoal en zal trachten jullie probleem mee op te lossen.

Eerste en vooral de belangrijkste vraag: hebben jullie ook gekeken in spam?
Het gebeurt wel vaker dat mensen hun eerste mails van ons ontvangen in spam...
vervelend euvel... maar iets wat we niet volledig zelf in de hand hebben.

Als dit niet het geval is... mogen jullie even in privé bericht jullie accountnaam doorsturen en tracht ik te achterhalen wat er verkeerd ging.

Verder heb ik even ons contact-formulier getest en alles werkte goed op mijn computer...
Volgens ons logbestanden heeft support de laatste 24 uur verscheidene berichten verwerkt die waren verzonden via het contactformulier...

Uiteraard moet het contactformulier bij iedereen werken, want zoals ik het lees is het in jouw situatie heel vervelend.
Wat er mis ging bij jou, wil ik even nagaan Hypnotist86!

Iedereen kan ook steeds een mail versturen naar info@bingoal.be ... op deze manier hoef je geen gebruik te maken van het bestaande contactformulier.

Met vriendelijke groeten,
Team Bingoal
0 Vind ik leuk's
Intussen opgelost waarvoor dank.

Tim
0 Vind ik leuk's
Is dit enkel voor nieuwe klanten?
0 Vind ik leuk's
vikingator:
Is dit enkel voor nieuwe klanten?


Yes. Vaker is dat zo met welkomstbonussen :-)

Ze hebben overigens wel een leuke bonus voor bestaande klanten.

Zie: https://www.bingoal.be/nl/Promotie?code=BONUS100&submit=1

Als nieuwe klant kun je beiden bonussen pakken. Dus eerst de 300% en daarna de 100%.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
kozmozostis:
Hey Timme en Hypnotist86,

Ikzelf werk bij Bingoal en zal trachten jullie probleem mee op te lossen.

Eerste en vooral de belangrijkste vraag: hebben jullie ook gekeken in spam?
Het gebeurt wel vaker dat mensen hun eerste mails van ons ontvangen in spam...
vervelend euvel... maar iets wat we niet volledig zelf in de hand hebben.

Als dit niet het geval is... mogen jullie even in privé bericht jullie accountnaam doorsturen en tracht ik te achterhalen wat er verkeerd ging.

Verder heb ik even ons contact-formulier getest en alles werkte goed op mijn computer...
Volgens ons logbestanden heeft support de laatste 24 uur verscheidene berichten verwerkt die waren verzonden via het contactformulier...

Uiteraard moet het contactformulier bij iedereen werken, want zoals ik het lees is het in jouw situatie heel vervelend.
Wat er mis ging bij jou, wil ik even nagaan Hypnotist86!

Iedereen kan ook steeds een mail versturen naar info@bingoal.be ... op deze manier hoef je geen gebruik te maken van het bestaande contactformulier.

Met vriendelijke groeten,
Team Bingoal


Dag Kozmozostis,

Ik heb de gevraagde gegevens verstuurd via mail.

Alvast bedankt om het na te kijken.
0 Vind ik leuk's
Gewoonlijk als ik een paar honderd euro's verlies op korte tijdspanne,krijg ik nadien een bonus van bingoal (zie hieronder)
02/11/2016 16:50 Bonus +100.00
0 Vind ik leuk's
Wanneer is bingoal voor nederlanders? :))) ik kijk uit naar die bonus zeg..
0 Vind ik leuk's
Ik zit ook te wachten (NL)! Echt heel aantrekkelijk
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.