Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met: TheGreek.com

Ik zie hier en daar wel eens een bet voorbij komen op het forum over TheGreek.com, maar nergens lees ik wat info over deze bookie. Ze hebben een 100% bonus eerste storting. Nu vraag ik me af of iemand hier wat ervaring kan delen. Hoelang speel je al, heb je al wat uit laten storten, etc etc
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tino23
Country flagtino23 in 7-05-2015 15:25 Bookmakers
in 7-05-2015 15:25 Bookmakers
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Thanks voor de link, is dat ook voor Nederlanders beschikbaar?
0 Vind ik leuk's
tino23:
Thanks voor de link, is dat ook voor Nederlanders beschikbaar?


Zou je even moeten vragen aan de klantenservice of je je daar kan inschrijven.
0 Vind ik leuk's
Ik doe dat altijd via de chat, maar hier hebben ze dat niet. Iemand anders idee of het daar wel kan als Nederlander?
0 Vind ik leuk's
Ik kon wel Nederland selecteren en door, heb er ook goede dingen over gehoord, weet alleen niet waarom ik er nu weinig meer van hoor.
Mss door limieten, zal is navragen.
0 Vind ik leuk's
de limits: http://www.thegreek.com/bet-limits en ja NL kan gewoon, withdrawal via Skrill,
het enige minpuntje is het magere live-aanbod qua soccer, momenteel bv alleen Sevilla-Fiorentina
0 Vind ik leuk's
Mmm dat is wel duidelijk en overzichtelijk (y)
0 Vind ik leuk's
Hier wat info: "Niet snel limieten, wel forse withdrawal fees tenzij je die maand elke week paar bets hebt gehad of zoiets destijds maar dit is wel info van al paar jaar geleden. "

Dus handig om dat ff te checken!
0 Vind ik leuk's
Fees - Flat $15 USD charge - FREE - If the following conditions are met:
Previous deposit(s) were made through MoneyBookers
A withdrawal of any type has not been made in the previous 14 days.
The account has been open and wagers placed each week for the last 30 days.

dus gedurende 4 weken elke week minimaal een bet plaatsen en withdrawal via skrill is gratis; daarna na elke 2 weken ook gratis
0 Vind ik leuk's
Dat is wel een listige, ik heb er bookies bij welke ik niet heel veel gebruik, allemaal afhankelijk van de odds.
Kan zo maar eens een paar weken geen bet plaatsen..............
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.