Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Informatie over bookmaker: Marathonbet

Heeft iemand ervaring met deze bookmaker Marathonbet?
Zie de bookmaker helaas ook niet het lijstje van bookmakers op deze site.
Graag hoor ik jullie ervaringen, want zie dat de meeste odds veel hoger zijn daar.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar patje_fr
Country flagpatje_fr in 5-08-2013 10:12 Bookmakers
in 5-08-2013 10:12 Bookmakers
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Goede bookmaker (Y) Woon zelf ook in Nederland en heb gewoon een account daar... Enige nadeel is het limiet bij hen...
0 Vind ik leuk's
Goeie bookie, heb zelf nog geen last gehad van de snelle limieten maar ben daar een van de weinigen in als ik het internet zo mag geloven. Grootste pluspunt is hun NET+ (Neteller) uitbetalingssnelheid, binnen 5 minuten staat het op je rekening.
0 Vind ik leuk's
Pluk het moment, want een hele dag lukt je toch niet!
snka2511:
Goeie bookie, heb zelf nog geen last gehad van de snelle limieten maar ben daar een van de weinigen in als ik het internet zo mag geloven. Grootste pluspunt is hun NET+ (Neteller) uitbetalingssnelheid, binnen 5 minuten staat het op je rekening.

Super bookie. Altijd hogere odds dan bij andere bookmakers (check oddsportal.com). Hier ook geen limieten terwijl ik vaak 100 euro per bet inzet. Uitbetaling met moneybookers staat binnen 15 a 30 minuten op mn account.
0 Vind ik leuk's
Beste bookmaker die ik ken. Altijd de hoogste odds en als ik laat uitbetalen staat het binnen 10 minuten op mn Moneybookers account.
Raar dat je geen Nederland kan selecteren, heb paar maanden geleden nog een account aangemaakt daar, toen kon t wel. In tegenstelling tot Pinnacle..
0 Vind ik leuk's
kijk op marathonbet.com/en/join.htm naar Netherlands waarschijnlijk kijk je op marathonbet.co.uk ;-)
0 Vind ik leuk's
Money Management! futboldanismani.blogabet.com
Weet iemand of ze nog een bonus hanteren, vroeger volgens mij wel. Maar toen nooit een account aangemaakt. Nu ben ik weer een beetje aan t zoeken maar ik kan geen informatie vinden over een eventuele bonus.. Maar misschien mis ik iets?
0 Vind ik leuk's
Ik ben eens gaan kijken en ik heb via de chat gevraagd of ze bonussen geven.Ze vertelden me dat ze op het ogenblik geen bonussen geven ,maar dat ze qua odds, één van de betere op de markt zijn . :p
In Belgie is het wel niet mogelijk om via Moneybookers/Skrill geld te storten of op te nemen. :(
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
futboldanismani:
kijk op marathonbet.com/en/join.htm naar Netherlands waarschijnlijk kijk je op marathonbet.co.uk ;-)

Thanks, dat was het inderdaad.
Rest ook bedankt voor jullie ervaringen, maar eens accountje aanmaken.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.