Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Kijk uit op Comeon, bonussen kunnen verdwijnen...

Ik heb recent nogal slechte ervaringen met Comeon. Bonussen verdwenen plotseling omdat zij zonder communicatie de voorwaarden hadden aangepast. Dit is officieel beleid bij Comeon, dus kijk uit voordat je daar gaat spelen.
Ik heb hieronder een eerdere mail met uitleg gepost. Excuus dat hij in het Engels geschreven is
I would like to warn you for the bonus-policy at Comeon. They reserve the right to change bonus-requirements at any time, even for players that are already signed up for this bonus. This includes changing the date before which a player has to have met the bonus-requirements, without any communication from their side to the player that they did change the date. Therefore, their bonuses, including the 400% first deposit bonus might look nice, but dont be surprised if suddenly your bonus had dissappeared from your account because they changed the date. This has happened to me.
I had quite some communication with them on this and they do confirm that changing dates without informing the players is part of their official policy and refer to their general rules to justify this policy. I have told them that even if you put such a thing in your rules, this doesnt make it legal, apart from of course being highly unfair, especially in bonuses designed to attract new players
some excerpts from the communication
Elin: I am sorry to say that there is nothing that we can do, the bonus was cancelled since it did indeed expire, and the requirements in the bonus weren't bet at the point. What you had in your account after the bonus was cancelled was the money you would have had if the bonus was never accepted in the first place, and the bonus money had not yet become real money
HP: the problem is that when I deposited the money there was a later date in the requirements when the bonus would expire
HP: and I was never informed that that date had changed
Elin: This is also stated in our terms and conditions on our website, and I am sorry to say that the bonus is at this point and will remain lost
Elin: I am referring to our terms and conditions about bonuses:
Elin: "2.28 All bonuses have an expiry date. If the bonus requirements are not fulfilled at the expiry date, the company reserves the right to cancel or debit the bonus credits from the account.
Elin: 2.29 ComeOn reserves the right to cancel/change/stop marketing promotions at any time without prior notice."
Elin:
HP: That sounds rather ridiculous... so Comeon can offer a bonus with an expiry date and change this date at will without informing me?
Elin: Yes, that is right. I am sorry about the inconvenience, but there is nothing that we can do here I am afraid
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hp1980117
Country flaghp1980117 in 24-01-2014 08:00 Bookmakers
in 24-01-2014 08:00 Bookmakers
49 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
@vw-crew
Het is zeker niet slecht bedoeld wat ik allemaal verteld heb. maar het lijkt me beter dat een bedrijf deze problemen meteen (en goed) aanpakt als het probleem zich voor doet niet als ze in het openbaar gaan klagen om naamschade te beperken. En gaat comeon zich nu op elk forum dat over wedden gaat registreren om klanten bij te staan? Natuurlijk niet. Als bedrijf kun je dat gwn niet doen. en waarom wel op vw-wedden? Als bedrijf moet je iedereen gelijk behandelen. dat bedoel ik er mee. En het klopt dat je alleen de negatieve dingen te horen krijgt. Natuurlijk kan er wel eens iets zijn, maar uit wat ik hoor is meer wel iets dan dat het vlekkeloos loopt. Maar dat ze nu ook support geven op het forum hier is goed voor "ons" (leden hier) maar goed :) laat maar gaan. dat ze de problemen maar oplossen ipv zich druk te maken in wat ik erover denk :)
Maar goed ik ga er verder geen woorden meer aan verspillen en hopelijk zijn de problemen die er zijn en waren snel opgelost.
0 Vind ik leuk's
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/ Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
vw-crew:

Cheers (het is nog vroeg)

It's always happy hour somewhere in the world! - Charlie Sheen ;-)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Hey HP1980117 (en meelezers natuurlijk),
HP, je bent sinds deze post niet meer online geweest op VW dus waarschijnlijk heb je mijn PM niet gezien. Ik heb dus even moeten zoeken naar je username maar heb je ondertussen gevonden.
Ik kan uit privacy redenen niet teruglezen wat er in de betreffende chat precies is gezegd, wel kan ik de betreffende 400% bonus (stort €10, speel met €50 via Geenstijl.nl) zien. Je hebt deze op 28 october geactiveerd met een storting van €10 en je bonusbedrag kon tot 31-12-2013 worden ingezet. Je hebt dus 2 maanden de tijd gehad om de bonus rond te spelen, dit is je echter maar voor 55% gelukt en dus is na de vervaldatum het overgebleven bonusbedrag verwijderd. Omdat je hier niet van op de hoogte was en je je teleurgesteld bij onze support afdeling meldde, heeft zij je - uit eigen initiatief en voordat dit topic bestond - een €10 voucher + 10 Free Spins gegeven.
mojos:
vw-crew:
Kortom: wees blij met de aandacht die we (wij en comeon) voor jullie problemen hebben!

Dit is wel een raar stukje tekst. Zij veroorzaken de problemen en dan zouden de gebruikers zelfs blij moeten zijn dat daar aandacht aan word gegeven? Terwijl Come on op slinkse wijze het geld afhandig wilt maken. Kom op zeg het moet niet gekker worden.

Wij hebben niemand geld afhandig gemaakt maar na ruim 2 maanden een vervallen bonusbedrag verwijderd zoals de bonusvoorwaarden aangeven, kleine nuance :).
Jesper - ComeOn
0 Vind ik leuk's
jessie-who:
Hey HP1980117 (en meelezers natuurlijk),
HP, je bent sinds deze post niet meer online geweest op VW dus waarschijnlijk heb je mijn PM niet gezien. Ik heb dus even moeten zoeken naar je username maar heb je ondertussen gevonden.
Ik kan uit privacy redenen niet teruglezen wat er in de betreffende chat precies is gezegd, wel kan ik de betreffende 400% bonus (stort €10, speel met €50 via Geenstijl.nl) zien. Je hebt deze op 28 october geactiveerd met een storting van €10 en je bonusbedrag kon tot 31-12-2013 worden ingezet. Je hebt dus 2 maanden de tijd gehad om de bonus rond te spelen, dit is je echter maar voor 55% gelukt en dus is na de vervaldatum het overgebleven bonusbedrag verwijderd. Omdat je hier niet van op de hoogte was en je je teleurgesteld bij onze support afdeling meldde, heeft zij je - uit eigen initiatief en voordat dit topic bestond - een €10 voucher + 10 Free Spins gegeven.
mojos:
vw-crew:
Kortom: wees blij met de aandacht die we (wij en comeon) voor jullie problemen hebben!

Dit is wel een raar stukje tekst. Zij veroorzaken de problemen en dan zouden de gebruikers zelfs blij moeten zijn dat daar aandacht aan word gegeven? Terwijl Come on op slinkse wijze het geld afhandig wilt maken. Kom op zeg het moet niet gekker worden.

Wij hebben niemand geld afhandig gemaakt maar na ruim 2 maanden een vervallen bonusbedrag verwijderd zoals de bonusvoorwaarden aangeven, kleine nuance :).
Jesper - ComeOn

Gewoon zen eigen schuld dus, de regels niet gelezen. Al mogen de bookies wel eens wat transparanter zijn met en T&C,
Mooi opgelost (y)
0 Vind ik leuk's
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/ Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
Toch mooi om eens beide kanten van het verhaal te horen! Zo zie je maar weer dat (ook hier op VW!) mensen vaak veel te snel hun oordeel klaar hebben, zonder echt te weten hoe de vork in de steel zit.
Klasse oplossing, trouwens. (y) Iets wat de topicopener met zijn grote mond eigenlijk niet verdiend heeft...
@SK1986:
Het is toch ieders eigen verantwoordelijkheid om zelf de voorwaarden door te lezen? En bij twijfel aan de bel te trekken? Ik zie eerlijk gezegd het probleem niet.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
@SK1986:
Het is toch ieders eigen verantwoordelijkheid om zelf de voorwaarden door te lezen? En bij twijfel aan de bel te trekken? Ik zie daar eerlijk gezegd het probleem niet.

Ja klopt, maar ze pakken wel uit met xxx% bonus en dan 2miljoen regeltjes ergens verborgen achter een klein bijna onzichtbaar linkje. dan krijg je deze toestanden natuurlijk. Voor mij is dat persoonlijk ook geen probleem maar voor vele andere wel.
0 Vind ik leuk's
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/ Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
sk1986:
Ja klopt, maar ze pakken wel uit met xxx% bonus en dan 2miljoen regeltjes ergens verborgen achter een klein bijna onzichtbaar linkje. dan krijg je deze toestanden natuurlijk. Voor mij is dat persoonlijk ook geen probleem maar voor vele andere wel.

En wat is de overeenkomst met je leasemaatschappij, aansprakelijkheidsverzekering, bankrekening, je hypotheek, je reisverzekering en je zorgverzekering?
Allemaal kleine lettertjes en je bent dus altijd zelf verantwoordelijk!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
sk1986:
Ja klopt, maar ze pakken wel uit met xxx% bonus en dan 2miljoen regeltjes ergens verborgen achter een klein bijna onzichtbaar linkje. dan krijg je deze toestanden natuurlijk. Voor mij is dat persoonlijk ook geen probleem maar voor vele andere wel.

En wat is de overeenkomst met je leasemaatschappij, aansprakelijkheidsverzekering, bankrekening, je hypotheek, je reisverzekering en je zorgverzekering?
Allemaal kleine lettertjes en je bent dus altijd zelf verantwoordelijk!

Ja dus? ik wil alleen maar zeggen dat ze het wel wat beter zouden kunnen aangeven voor "de mensen met dollar tekens in hun ogen en verstand op 0"
btw die kleine letters krijg je wel in je handen en moet je niet in zijn kantoor gaan zoeken in 1 of andere kast. en dat elf verantwoordelijk bent is nu eenmaal zo. maar beter aangeven kan geen kwaad toch? volgens mij zijn er al bedrijven voor minder aangeklaagd door "test aankoop".
maar laten we met deze zinloze discussie ophouden, probleem opgelost. iedereen blij een de TS heeft een wijze les geleerd (hopelijk)
0 Vind ik leuk's
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/ Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
sk1986:
maar laten we met deze zinloze discussie ophouden, probleem opgelost. iedereen blij een de TS heeft een wijze les geleerd (hopelijk)

(y) (y)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Een kleine reminder in je mail dat je bonus bijna verloopt neemt gelijk alle gezeik weg. Dit kan de bookie zelf ook verzinnen en doen, maar doen ze niet, waarom? geld verdienen. Terecht, maar graag niet het heilige boontje uithangen.
Ik heb daar ook redelijk veel gespeeld en er genoeg problemen gehad, ga ze hier ook niet neergooien, maar klant vriendelijk vindt ik ze in ieder geval niet.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.