Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Klacht Netbet: Bonus + helpdesk

Hierbij mijn klacht over een bonus van Netbet, misschien kan iemand me helpen of helpt dit mede-wedders.

Ik kreeg een mooie bonus van 20% tot €50, daar ben ik altijd blij mee dus ik deed mee. Wel wat strakke voorwaarden (6x storting+bonus dus €1800 binnen 7 dagen), maar dat vind ik niet zo erg.

Na mijn eerste bet bleek de bonus helaas niet bijgeschreven te zijn helaas. Kan gebeuren, na even chatten is deze handmatig toegevoegd.

Tijdens de tweede bet bleken de rondspeelvoorwaarden verkeerd te zijn ingevoerd: €2400 en de eerste bet was niet meegenomen. Omdat de bet nog niet gesettled was kon het niet aangepast worden, maar ik moest daarna nog maar eens contact opnemen.

Helaas is er sindsdien "geen medewerker beschikbaar" in de chat. Ik heb een email gestuurd, maar daar wordt al ruim een dag niet op gereageerd.

Nu zijn alle voetbalwedstrijden van grote landen afgelopen tot volgend weekend, maar dan zijn mijn 7 dagen verlopen. Ik zit hier nu met meer dan €2000 dat ik nog moet rondspelen zonder dat ik ergens op kan wedden.

Iemand een idee hoe hiermee om te gaan?

edit: bonuspercentage aangepast
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar blatendeaap
Country flagblatendeaap in 29-08-2016 19:36 Bookmakers
in 29-08-2016 19:36 Bookmakers
29 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wat is nou het probleem dan precies? Dat je eerste bet niet is meegeteld met de bonus?

Overigens is 2400 euro rondspelen voor een bonus van 50% binnen 7 dagen eigenlijk gewoon kansloos..
0 Vind ik leuk's
Dat is dan ook het probleem: Het is geen €2400, dat is een foutje.
En de helpdesk is niet bereikbaar om het foutje te corrigeren, waardoor ik niet heb kunnen wedden toen er voetbalwedstrijden waren.

Overigens weet je natuurlijk niet met welke bedragen ik speel, als de bonus niet fout was gegaan was ik er al doorheen. Helaas zijn er nu er geen voetbalwedstrijden meer voordat de 7 dagen verlopen, zelfs al zouden ze het nu snel corrigeren.
0 Vind ik leuk's
50% tot maximaal 50€.. dat betekend dat je maximaal een bonus van 50€ krijgt bij een storting van 100€..

6x rondspelen (gestorte bedrag + bonus) = 150*6 = 900€

...

0 Vind ik leuk's
Ik had laatst een bonus offer van 100 euro die ik alleen hoefde te accepteren ( no deposit ) maar die hebben zij ( netbet dus ) automatisch gecancelled omdat ik een withdrawal had gemaakt. Dus omdat ik winst maak misgunnen ze mij de 'Loyalty offer ' die ze mij in de eerste instantie beschikbaar hadden gesteld, maar ik ineens niet meer kon gebruiken. Er werden allerlei onwaarheden verteld als excuus en als ik daarop doorging werd telkens hetzelfde liedje gezongen.

Totdat ik de medewerker zei dat ze mijn account op die kut site kunnen sluiten, het duurt 100 jaar voor het geld is gestort op je bank, de bets die ze aanbieden zijn mieches, en de bonus offers zijn dus ook WAARDELOOS !

Netbet allemaal boycotten zou ik zeggen (n) (n) (n) (n)
0 Vind ik leuk's
geen woorden maar daden
moistert:
50% tot maximaal 50€.. dat betekend dat je maximaal een bonus van 50€ krijgt bij een storting van 100€..

6x rondspelen (gestorte bedrag + bonus) = 150*6 = 900€

...



Ah ja excuus, het was 20% bonus.
Nog erger :(

Edit: Nog steeds geen reactie. Bellen werkt ook niet, ik hang oneindig in de wacht bij een duur UK nummer.

Ik heb nog maar een email gestuurd.

Jammer dit, ik speel(de) best veel bij Netbet.
0 Vind ik leuk's
Ik denk dat je 200% bedoeld wat op 300 uit zou moeten komen en dat de 1800 zou verklaren. Zou overigens gewoon afwachten, ze kunnen niet verwachten dat je het rondspeelt als de voorwaarden nog niet aangepast zijn. Gewoon blijven mailen/chatten en evt bellen
0 Vind ik leuk's
Ik heb van Netbet 2x gewoon netjes uitbetaald gekregen.
0 Vind ik leuk's
mokum001:
Ik denk dat je 200% bedoeld wat op 300 uit zou moeten komen en dat de 1800 zou verklaren. Zou overigens gewoon afwachten, ze kunnen niet verwachten dat je het rondspeelt als de voorwaarden nog niet aangepast zijn. Gewoon blijven mailen/chatten en evt bellen


Nee 20% was het. €250 storten €50 bonus. Die €300 x6 = €1800.

Overigens nog steeds geen bericht en geen agents in de live chat.
0 Vind ik leuk's
Maar wat is dan alsnog het probleem? Je kon toch nog alsnog wedden op het voetbal en het achteraf laten verwerken als alle bets gesettled zijn?

Heb overigens zelf nooit probleem met de live chat. Geen idee om welke tijden jij online komt daar.
0 Vind ik leuk's
ryandonk:
Maar wat is dan alsnog het probleem? Je kon toch nog alsnog wedden op het voetbal en het achteraf laten verwerken als alle bets gesettled zijn?

Heb overigens zelf nooit probleem met de live chat. Geen idee om welke tijden jij online komt daar.


Achteraf was dat een beter idee geweest, maar op aanraden van de livechat heb ik even niets gewed omdat ze alleen aan kunnen passen als er op dat moment geen weddenschappen open staan.

Had ik geweten dat ze zowel via livechat, telefoon en email doordeweeks niet bereikbaar zijn had ik natuurlijk gewoon blijven wedden.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.