Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Klacht Netbet: Bonus + helpdesk

Hierbij mijn klacht over een bonus van Netbet, misschien kan iemand me helpen of helpt dit mede-wedders.

Ik kreeg een mooie bonus van 20% tot €50, daar ben ik altijd blij mee dus ik deed mee. Wel wat strakke voorwaarden (6x storting+bonus dus €1800 binnen 7 dagen), maar dat vind ik niet zo erg.

Na mijn eerste bet bleek de bonus helaas niet bijgeschreven te zijn helaas. Kan gebeuren, na even chatten is deze handmatig toegevoegd.

Tijdens de tweede bet bleken de rondspeelvoorwaarden verkeerd te zijn ingevoerd: €2400 en de eerste bet was niet meegenomen. Omdat de bet nog niet gesettled was kon het niet aangepast worden, maar ik moest daarna nog maar eens contact opnemen.

Helaas is er sindsdien "geen medewerker beschikbaar" in de chat. Ik heb een email gestuurd, maar daar wordt al ruim een dag niet op gereageerd.

Nu zijn alle voetbalwedstrijden van grote landen afgelopen tot volgend weekend, maar dan zijn mijn 7 dagen verlopen. Ik zit hier nu met meer dan €2000 dat ik nog moet rondspelen zonder dat ik ergens op kan wedden.

Iemand een idee hoe hiermee om te gaan?

edit: bonuspercentage aangepast
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar blatendeaap
Country flagblatendeaap in 29-08-2016 19:36 Bookmakers
in 29-08-2016 19:36 Bookmakers
29 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
onzemichael:
Vandaag wilde ik gebruik maken van de 100% deposit bonus tot 50 €
Ik wilde storten via Skrill maar dat kan niet als je een bonus wilt pakken (n) (n) (n) (n) (n) (n)


Dank voor de tip!
ik wilde net 50 gaan storten
0 Vind ik leuk's
Dan hebben ze sinds kort de regels m.b.t. storten en bonussen aangepast. Ik kon altijd de bonussen pakken bij Netbet en storten met Skrill. Bedankt voor de tip in ieder geval (y)

0 Vind ik leuk's
Heeft iemand van de moderators hier contact met unibet? Gaat van kwaad tot erger deze week. Ik hoor het graag (y)
0 Vind ik leuk's
rutger133:
Heeft iemand van de moderators hier contact met unibet? Gaat van kwaad tot erger deze week. Ik hoor het graag (y)


Met Unibet? Of Netbet (gezien 't topic)?
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Met unibet inderdaad, dacht dat een ander topic openen beetje overbodig was ;)
0 Vind ik leuk's
rutger133:
Met unibet inderdaad, dacht dat een ander topic openen beetje overbodig was ;)


Haha :-) (Y)

https://www.voetbalwedden.net/zoeken.php?q=unibet+

Er zijn wel een aantal iets relevantere topics hiervoor - vermoed ik. Maar goed, stuur maar door wat je klacht is. Gaan we kijken of wij iets voor je kunnen betekenen.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
^ Ik heb een melding bij netbet gemaakt van bovenstaande klachten.

Veel van de acties worden (schijnbaar) los aangeboden, dus per speler. Als je wilt dat ik er per geval induik, stuur me dan even je gebruikersnaam.

Ik kan niks beloven, maar kan 't altijd even navragen (y)



0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Zijn er meerdere mensen die gebruik hebben gemaakt van de bonus zondag? Ajax-NEC en Feyenoord-PEC.

Zit, na de beloofde 48 uur, nog steeds te wachten totdat ze de bonus bijschrijven...

Iemand anders met hetzelfde probleem?
0 Vind ik leuk's
Het is reeds opgelost.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.