Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Klacht Netbet: Bonus + helpdesk

Hierbij mijn klacht over een bonus van Netbet, misschien kan iemand me helpen of helpt dit mede-wedders.

Ik kreeg een mooie bonus van 20% tot €50, daar ben ik altijd blij mee dus ik deed mee. Wel wat strakke voorwaarden (6x storting+bonus dus €1800 binnen 7 dagen), maar dat vind ik niet zo erg.

Na mijn eerste bet bleek de bonus helaas niet bijgeschreven te zijn helaas. Kan gebeuren, na even chatten is deze handmatig toegevoegd.

Tijdens de tweede bet bleken de rondspeelvoorwaarden verkeerd te zijn ingevoerd: €2400 en de eerste bet was niet meegenomen. Omdat de bet nog niet gesettled was kon het niet aangepast worden, maar ik moest daarna nog maar eens contact opnemen.

Helaas is er sindsdien "geen medewerker beschikbaar" in de chat. Ik heb een email gestuurd, maar daar wordt al ruim een dag niet op gereageerd.

Nu zijn alle voetbalwedstrijden van grote landen afgelopen tot volgend weekend, maar dan zijn mijn 7 dagen verlopen. Ik zit hier nu met meer dan €2000 dat ik nog moet rondspelen zonder dat ik ergens op kan wedden.

Iemand een idee hoe hiermee om te gaan?

edit: bonuspercentage aangepast
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar blatendeaap
Country flagblatendeaap in 29-08-2016 19:36 Bookmakers
in 29-08-2016 19:36 Bookmakers
29 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Update: Nog steeds geen reactie op de email, maar vandaag eindelijk iemand op de live chat.

Deze persoon blijft volhouden dat er geen fout gemaakt is. Nu ben ik gevraagd om hun email met de speelvoorwaarden door te sturen. Dat heb ik gedaan, maar de verbinding met de live chat werd verbroken. Nu: "Our agents are not available at the moment".

Edit: Het klachtenformulier werkt ook niet meer nu. Wat is dit voor toko?
0 Vind ik leuk's
20% tot 50 EUR, belachelijke rondspeel voorwaarden noem ik echt geen mooie bonus.
0 Vind ik leuk's
Gewoon uit laten cashen en ergens anders gaan spelen, ik zou die negatieve energie en tijd voor die paar tientjes niet meer in Netbet steken als ik jou was.
0 Vind ik leuk's
tino23:
Gewoon uit laten cashen en ergens anders gaan spelen, ik zou die negatieve energie en tijd voor die paar tientjes niet meer in Netbet steken als ik jou was.


Dat kan helaas niet, dan vervalt alles (€1500 inmiddels).

Ik heb zojuist eindelijk een reactie ontvangen. Een standaardantwoord, ze hebben het niet eens gelezen :( :

[quote]
Hi [..],

Thank you for your email.

I can see the BONUSNB50 is active on your account currently.

You have € 1,650.00 left to wager in 2 days before it expires.

Should you have any further questions, please do not hesitate to contact us.

Best regards,

Kay

Customer Service
NetBet Sport

0 Vind ik leuk's
Gewoon alles of niets spelen. Vol gas live op tennis of iets. Beter dat je er wat van probeert te maken dan dat je niet bet en het automatisch kwijt bent
0 Vind ik leuk's
Netbet vind ik persoonlijk echt &*^&&@*!, ze proberen het je echt onmogelijk te maken om uit te betalen en de bonus rond te spelen. ( randvoorwaarden waar je u tegen zegt ) als het je wel lukt, wat mij ook gebeurd is, dan krijg je je geld wel.
0 Vind ik leuk's
Pick, Bet, Win .. Easy Money
Om toch even te laten weten hoe het is afgelopen: Vlak voor het verlopen kreeg ik eindelijk iemand op de chat die toegaf dat ik mijn (originele) rondspeelvoorwaarden had volbracht en die heeft de bonus vrijgegeven.

4x formulier ingevuld: niet eens een reactie
3x chat medewerker gesproken: 2x zonder succes waarvan 1 duidelijk onzin aan het verkopen was
2x gebeld: 30 minuten in de wacht gehangen (UK nummer) zonder iemand aan de lijn te krijgen

Voor mij geen Netbet meer (n) Fatsoenlijke andere bookies genoeg
0 Vind ik leuk's
Vandaag wilde ik gebruik maken van de 100% deposit bonus tot 50 €
Ik wilde storten via Skrill maar dat kan niet als je een bonus wilt pakken (n) (n) (n) (n) (n) (n)


claim 100% DEPOSIT BONUS now!

Claim your 100% deposit bonus up to 50 € today! All you have to do is follow the steps below.

1. Login and enter the bonus code - SPORTCB100


2. Make a deposit and place a bet at odds of 1.60 or higher


3. Receive a free bonus once your deposit has rolled over and all bets have been settled


This bonus will expire after 24 hours so don't miss out!
0 Vind ik leuk's
Kreeg ditzelfde aanbod. https://sport.netbet.com/promotions/deposit-bonus-100-50/?langid=179 Staat een enorme Terms & Conditions lijst bij, maar niets over het feit dat je niet met Skrill of Neteller zou kunnen storten. Erg slecht van Neteller.
0 Vind ik leuk's
Drama bookie. Ik open de chat om een klacht in te dienen dat het niet klopt dat je niet met Skrill/Neteller kunt storten als dit nergens vermeld staat in de voorwaarden. Word ik doorverwezen naar de T&C van de welkomstbonus waar dit wel genoemd staat, maar waar ook nadrukkelijk bij staat dat dit enkel voor deze bonus geldt.

Neteller kan niet zomaar regels laten gelden als deze niet in de T&C van een betreffende actie genoemd zijn.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.