Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Kun je op 1X of X2 wedden bij Betfair?

Hoi allemaal,
Ik ben nu enige tijd bij Betfair aan het wedden, maar ik zit met 1 dingetje waar ik niet uitkom.
Weet iemand of het bij Betfair ook mogelijk is om op 1X of X2 te betten? Misschien dat ik iets over het hoofd zie.
Alvast bedankt voor de reactie!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar daydream
Country flagdaydream in 6-12-2011 09:18 Bookmakers
in 6-12-2011 09:18 Bookmakers
17 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
jovanovic:
Jij bedoelt zeker dat er minstens 1 match niet op een draw moet eindigen om winst te maken?
Ik wil een combi van bv. 2 matchen nemen, en die 2 matchen mogen NIET op een draw eindigen.
1 draw en men combi zou om zeep zijn, snap je? Kan dit?
Ik wil bv. bij Dortmund v Marseille en Plzen v Milan dat er géén draw voorkomt, dat er dus telkens een winnaar is.
Dat kan ook inderdaad. Dan moet je eerst die twee draws als lay selecteren, en dan die multiple backen ... als je dat nog volgt.
2 Selections Chosen
1 Arsenal v Everton
Laying: The Draw
2 Bolton v Aston Villa
Laying: The Draw
Back multiple: All selections must NOT win for you to win
Total stake: €10.00
Your total potential win: €7.60
Als dus één van deze twee wedstrijden op een draw eindigt, verliest je combi. Bedoel je dat zo?
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Ja, maar door al dat backen en layen geraak ik er echt niet meer aan uit..
Vind het jammer want ik denk dat betfair een bookie is die geen limieten oplegt?
Een combi van 2 matchen, er mag GEEN draw voorkomen in die 2 matchen. Zo wil ik het dus.
Bij een eventuele draw probeer ik een nieuwe combi maar dan zet ik 5x zoveel in ofzo, om maar een vb. te geven.
Als ik die ook verlies maak ik een nieuwe combi en zet ik genoeg in zodat ik sowieso winst blijf maken na mijn vorige inzetten.
Dit systeem zou ik dus willen uitvoeren.. Momenteel doe ik het op bwin (dubbele kans), lukt vrij goed, maar ik wil groter inzetten en groter winnen, en bwin limiteerd uiteindelijk winnende spelers. Vandaar dat ik een bookie zoek waar ik zonder zorgen mijn winst kan opbouwen.
0 Vind ik leuk's
jovanovic:
Ja, maar door al dat backen en layen geraak ik er echt niet meer aan uit..
Vind het jammer want ik denk dat betfair een bookie is die geen limieten oplegt?
Betfair legt bij multiples waarschijnlijk wel limieten op, dat komt i.t.t. de singles namelijk gewoon uit hun eigen zak als je wint, maar helemaal zeker weten doe ik dat niet.
Dat backen en layen is een kwestie van spelen en wennen denk ik. Wat jij wil is technisch wel gewoon mogelijk in elk geval.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
je kan wel dubbele kansen spelen bij BETFAIR, dat doe je bij de MULTIPLES gewoon THUISPLOEG en gelijk aandrukken dan zien je van zelf aan de rechterkant BV " | Man city | X | Man United | > Man City or the Draw , speel ik zelf ook altijd !
Gr
0 Vind ik leuk's
Thnx Rowan, het is gelukt!! Ik heb het idd via Multiples gedaan..en dan de wedstrijd opgezocht en dan de gekozen ploeg backen EN de Draw backen.. En dan krijg je idd te zien: Man Utd or the draw
Al wordt de odd dan niet echt heel groot ingeval van Man Utd vanavond haha.. 1.16
Maar dan weet ik iig hoe het moet:-)!!
0 Vind ik leuk's
Hee ja, thanks Rowan. Wel makkelijk idd ...
De odds zijn alleen wel een stuk slechter. Real Madrid nu layen @ 2.38 komt neer op Ajax 1X @ 1.72, via de multiples krijg je Ajax 1X @ 1.67.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Ja volgens mij klopt dat wel MAAR, maar dan is je risico hoger ! ;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.