Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Marathonbet: vragen, ervaringen en/of opmerkingen

Vraag mij af waarom het niet mogelijk is om Marathonbet te selecteren bij mijn bookmakers/favoriete bookmakers. Ook is het niet mogelijk om in de tips competitie tips te spelen bij deze bookmaker.. Ze hebben toch vaak odds die hoger liggen dan bij de rest!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar w1nn44r
Country flagw1nn44r in 5-10-2013 21:38 Bookmakers
in 5-10-2013 21:38 Bookmakers
33 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Als je een limiet krijgt, kan je dan nog steeds gewoon je geld uitcashen of blokkeren ze het dan of iets dergelijks?
0 Vind ik leuk's
funkflex:
Als je een limiet krijgt, kan je dan nog steeds gewoon je geld uitcashen of blokkeren ze het dan of iets dergelijks?


Jawel hoor, ze betalen vrijwel direct uit. :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Tot nu toe vind ik dit de fijnste bookie, hoge odds, met skrill weet je dat het binnen 10 minuten (en dan tel ik nog ruim) op je rekening.
Bij deze bookie heb ik (nog) geen limieten.

Wel redelijk vergelijkbaar met sbobet.com (ook erg fijne bookie die snel uitbetaald).
0 Vind ik leuk's
Ik heb een vraag i.v.m. Marathon Bet. Is er iemand die kan helpen bij de verificatie van mijn account bij Marathon Bet? Dat is namelijk een draconische procedure bij die jongens, waar ik zo stilaan de indruk krijg dat ze alles in het werk zetten om die verificatie zo lang mogelijk te trekken om niet te moeten uitbetalen? Heb al 1000 documenten upgeload die mijn bankrekening justifiëren.......maar die verwerpen ze steeds. Heb ik nog bij geen enkele "bookie" meegemaakt.

Iemand hier ervaring mee?
0 Vind ik leuk's
Bij mij is het toentertijd wel gelukt. Waarom verwerpt marathonbet jouw documenten? Wat is de precieze melding die ze geven?
0 Vind ik leuk's
Iemand enig idee hoe Marathonbet rekent met combinatie weddenschappen? Had drie wedstrijden geselecteerd waar er al twee goed waren. De laatste had ik een AH +0,75 genomen voor Sampdoria die uiteindelijk met 2-1 werd verloren, een half lost dus. De totale notering was 4.405 voor de combinatie maar die werd uiteindelijk uitbetaald op een notering van 1.402.. Snap even die bereken niet. Iemand toevallig hoe dat werkt?
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Wat waren de odds van de bets waar je combo uit bestond?
0 Vind ik leuk's
Wat waren de odds van de bets waar je combo uit bestond?
0 Vind ik leuk's
Atalanta vs Sampdoria. To Win Match With Asian Handicap : Sampdoria (+0.5,+1). Odds: 1.571 (2:1) HL
Bologna vs Udinese. To Win Match With Asian Handicap : Udinese (0,+0.5). Odds: 1.72 (1:2) WON
Livorno vs Spezia. Total Goals : Over 2. Odds: 1.63 (3) WON
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
0,5* 1,72 *1,63 = 1,402 ;-)

0,5 zit tussen 0 (verliezen) en 1 (gelijk, bijvoorbeeld bij dnb/ah+0).
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.