Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Online wedden vanuit Spanje bij Unibet

Momenteel zit ik in spanje tm 26 december, zijn er bookmakers waarmee je wel kunt spelen?

Unibet doet moeilijk en zegt dat mn account kan worden gesloten als ik inlog, maar ik heb toch gewoon
een nederlands account en heb aangegeven dat ik even in spanje zit......

groetjes jordi
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jose127
Country flagjose127 in 16-12-2014 23:01 Bookmakers
in 16-12-2014 23:01 Bookmakers
10 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ja, daar zou ik mee uitkijken dan.

Hier een topic over betten vanuit de UK met tips waar jij misschien ook wat aan hebt: https://www.voetbalwedden.net/topic/inloggen-bij-betfirst-vanuit-engeland-niet-mogelijk-3055/
0 Vind ik leuk's
ja het is echt belachelijk, je logt in met je nederlandse account....je betaald met je nederlandse bank...

het enige wat de klantenservice zegt is , ja ik kan niet garanderen dat je account niet wordt gesloten....

Ze zegt het staat in de voorwaarden.....je mag geen inwoner zijn van spanje etc.....ik zeg ik ben een paar dagen hier!! ben
ik nu opeens een inwoner van Spanje....resident zoals ze zegt.....

thanks voor je link multimaker
0 Vind ik leuk's
HAHA lachen.

Ik was paar maanden geleden enkele weken in Spanje en kon gwn lekker met wifi van bewoners inloggen en betten. Niks geen problemen mee gehad!
0 Vind ik leuk's
Ja rare situaties. Je moet het zo zien dat ze zien dat je de site vanuit Spanje probeert te benaderen. Ze willen absoluut geen Spaanse gebruikers i.v.m. de Spaanse wetgeving. Dus of een bookmaker gebruiken die wel actief is in Spanje of dat VPN proberen en gebruiken.

Ik ben dan ook benieuwd wat er in Nederland gaat gebeuren als de nieuwe Kansspelwet ingaat in 2015.
0 Vind ik leuk's
Ja erg raar dat ze zo moeluk doen, terwijl de grootste sponsors van voetbal de bookies zijn!
0 Vind ik leuk's
jose127:


Unibet doet moeilijk en zegt dat mn account kan worden gesloten als ik inlog, maar ik heb toch gewoon
een nederlands account en heb aangegeven dat ik even in spanje zit......


En Unibet heeft een Spaanse versie es.unibet.com dus ik snap ook niet zo goed waar zij moeilijk om doen. Zelf was ik vorig jaar in Turkije op vakantie en daar was een Nederlander die behoorlijk vaak op Unibet inlogde. Die had er nooit problemen mee gehad zei hij. Ik heb de ook nog even veranderd van 'sportbetting in Spanje' naar 'online wedden vanuit Spanje'
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
@Wedden; de Spaanse Unibet site is voor alle Spaans sprekende in de wereld die niet in Spanje wonen ;-). En dat zijn er nogal wat. Unibet heeft in 2011 besloten om de activiteiten stop te zetten voor Spaanse inwoners vanwege de wetgeving in dat land. De boetes voor bookmakers kunnen nogal hoog oplopen. Zo moest Unibet een aantal jaar geleden €100.000 betalen per dag als ze actief zouden blijven in Nederland (volgens mij hebben ze dit tot de dag van vandaag niet gedaan, maar dat terzijde).

Daarom ben ik ook zo benieuwd wat er in 2015 in Nederland gaat gebeuren op dit gebied. Ik weet bijna wel zeker dat er bookmakers zijn die zich terug gaan trekken van de Nederlandse markt.
0 Vind ik leuk's
Kijk wel uit met een VPN. Meerdere mensen maken dan gebruik van hetzelfde IP adres, ook dit is niet altijd toegestaan. Het is beter om een bookmaker te zoeken die wedden vanuit spanje gewoon toestaat.
0 Vind ik leuk's
Tijdens het WK heb ik in Brazilië ook behoorlijk wat bets geplaatst (en gewonnen) bij Unibet en heb er tot op de dag van vandaag geen problemen mee!
(y)
0 Vind ik leuk's
@Ross: Kan kloppen. Unibet is actief in Brazilië (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.