Online wedden vanuit Spanje bij Unibet
Unibet doet moeilijk en zegt dat mn account kan worden gesloten als ik inlog, maar ik heb toch gewoon
een nederlands account en heb aangegeven dat ik even in spanje zit......
groetjes jordi
Hier een topic over betten vanuit de UK met tips waar jij misschien ook wat aan hebt: https://www.voetbalwedden.net/topic/inloggen-bij-betfirst-vanuit-engeland-niet-mogelijk-3055/
het enige wat de klantenservice zegt is , ja ik kan niet garanderen dat je account niet wordt gesloten....
Ze zegt het staat in de voorwaarden.....je mag geen inwoner zijn van spanje etc.....ik zeg ik ben een paar dagen hier!! ben
ik nu opeens een inwoner van Spanje....resident zoals ze zegt.....
thanks voor je link multimaker
Ik was paar maanden geleden enkele weken in Spanje en kon gwn lekker met wifi van bewoners inloggen en betten. Niks geen problemen mee gehad!
Ik ben dan ook benieuwd wat er in Nederland gaat gebeuren als de nieuwe Kansspelwet ingaat in 2015.
Unibet doet moeilijk en zegt dat mn account kan worden gesloten als ik inlog, maar ik heb toch gewoon
een nederlands account en heb aangegeven dat ik even in spanje zit......
En Unibet heeft een Spaanse versie es.unibet.com dus ik snap ook niet zo goed waar zij moeilijk om doen. Zelf was ik vorig jaar in Turkije op vakantie en daar was een Nederlander die behoorlijk vaak op Unibet inlogde. Die had er nooit problemen mee gehad zei hij. Ik heb de ook nog even veranderd van 'sportbetting in Spanje' naar 'online wedden vanuit Spanje'
Daarom ben ik ook zo benieuwd wat er in 2015 in Nederland gaat gebeuren op dit gebied. Ik weet bijna wel zeker dat er bookmakers zijn die zich terug gaan trekken van de Nederlandse markt.
(y)
Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar
Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden
Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor
24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al
Nieuwste reacties
Nieuwe onderwerpen