Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Opgelicht door Tipbet - voor de 2e keer! (opgelost)

Ik ben opgelicht door Tipbet.


Nadat ik aan de bonus terms had voldaan had ik de helft van het geld opgenomen. Met het geld wat ik nog op de rekening had staan ben ik door gaan spelen. Vervolgens wil ik na een aantal maanden door spelen wat geld opnemen. Ik had inmiddels een bedrag van over de 400 euro bij elkaar gespeeld.


Ik probeerde om 150 op te nemen. Vervolgens kreeg ik een bericht dat ze al mijn geld hadden verwijderd.


Blijkbaar gaan er andere bonusvoorwaarden gelden waarover ze je niet vertellen. Dat vertellen ze je dan na een half jaar. Nadat je aan je bonusvoorwaarden hebt voldaan en je geld opneemt krijg je een negatieve balans (oftewel nieuwe bonusvoorwaarden waar je aan moet voldoen) en moet je die binnen 30 dagen nog een keer vrijspelen.


Hierna zijn ze niet meer bereikbaar en geven ze vage regels als antwoord.


In het begin was ik ook belazerd met actievoorwaarden die niet in de regels zijn opgenomen. Hierbij had voetbalwedden mij nog kunnen helpen. Hopelijk kunnen jullie nog iets voor mij doen.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar trixm
Country flagtrixm in 29-11-2018 20:53 Bookmakers
in 29-11-2018 20:53 Bookmakers
54 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Korte update:


We zijn nog in gesprek, maar helaas schiet het niet heel erg op.


In de tussentijd: als je klachten hebt hierover, stuur aub even je tipbet username naar ons door. De kans is namelijk aanwezig dat dit sneller wordt opgepakt (en hopelijk rechtgezet) als er meer mensen hun beklag doen.





1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Tipbet geeft nog steeds geen thuis?


Mochten ze helemaal niet reageren, kan deze site dan op de Blacklist op voetbalwedden worden gezet? Zodat in ieder geval geen andere leden worden opgelicht.

3 Vind ik leuk's
Op vr. 7 dec. 2018, 12:52 schreef jorens:

Tipbet geeft nog steeds geen thuis?


Mochten ze helemaal niet reageren, kan deze site dan op de Blacklist op voetbalwedden worden gezet? Zodat in ieder geval geen andere leden worden opgelicht.

Excuses, toevallig tegelijkertijd de post geplaatst.

0 Vind ik leuk's
Op vr. 7 dec. 2018, 12:51 schreef vw-support:

Korte update:


We zijn nog in gesprek, maar helaas schiet het niet heel erg op.


In de tussentijd: als je klachten hebt hierover, stuur aub even je tipbet username naar ons door. De kans is namelijk aanwezig dat dit sneller wordt opgepakt (en hopelijk rechtgezet) als er meer mensen hun beklag doen.


In ieder geval fijn dat jullie er nog steeds actief mee bezig zijn!


Stel dat Tipbet geen toenadering zoekt en ook niet oplossingsgericht handelt, zal Voetbalwedden hier dan consequenties aanhangen?

1 Vind ik leuk's

Ik heb na enkele discussies met Tipbet met hun "VIP accountmanager" gesproken. Deze heeft mij vanmiddag verzekerd dat ik alsnog het hele bedrag uitgekeerd krijg. Gezien de betrouwbaarheid - in elk geval op dat vlak - van Tipbet, heb ik er vertrouwen in dat dit ook binnen enkele dagen wordt uitbetaald.


Ik zal hier nogmaals posten wanneer ik het restant van mijn balans inderdaad heb ontvangen, maar mijn probleem lijkt tot mijn heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele grote opluchting dus opgelost!

0 Vind ik leuk's

Ik heb het nog een keer geprobeerd, maar ze reageren nog steeds niet normaal. Ze zijn je gewoon aan het oplichten.


2 Vind ik leuk's

Ik heb het nog een keer geprobeerd, maar ze reageren nog steeds niet normaal. Ze zijn je gewoon aan het oplichten.


2 Vind ik leuk's
Op vr. 7 dec. 2018, 14:38 schreef gnagnamel:

Ik heb na enkele discussies met Tipbet met hun "VIP accountmanager" gesproken. Deze heeft mij vanmiddag verzekerd dat ik alsnog het hele bedrag uitgekeerd krijg. Gezien de betrouwbaarheid - in elk geval op dat vlak - van Tipbet, heb ik er vertrouwen in dat dit ook binnen enkele dagen wordt uitbetaald.


Ik zal hier nogmaals posten wanneer ik het restant van mijn balans inderdaad heb ontvangen, maar mijn probleem lijkt tot mijn heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele grote opluchting dus opgelost!

Dat is goed om te horen. Erg vervelend dat dit zoveel voeten in de aarde moet hebben alvorens het voor elkaar is.


We kunnen het beleid van de bookmaker helaas niet bepalen/veranderen, waardoor dit lastige situaties blijven. Uiteraard zullen we dit soort zaken wel altijd bespreekbaar maken met de bookmaker.


0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Mochten ze niks doen, kun je ze dan in ieder geval van de bookmakers weghalen? Om andere leden te beschermen.

1 Vind ik leuk's

Zoals jullie weten heb ik ook slechte ervaringen met deze bookmaker. Als je verder ziet hoe je wordt behandeld in de helpdesk chat dan weet je genoeg. Sluit me graag aan bij trxm hierboven, denk dat het voetbalwedden.net zou sieren als ze deze bookmaker van de site halen en/of een negatief advies uitbrengen. En in ieder geval geen acties meer met hen organiseren.

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.