Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Opgelicht door Tipbet - voor de 2e keer! (opgelost)

Ik ben opgelicht door Tipbet.


Nadat ik aan de bonus terms had voldaan had ik de helft van het geld opgenomen. Met het geld wat ik nog op de rekening had staan ben ik door gaan spelen. Vervolgens wil ik na een aantal maanden door spelen wat geld opnemen. Ik had inmiddels een bedrag van over de 400 euro bij elkaar gespeeld.


Ik probeerde om 150 op te nemen. Vervolgens kreeg ik een bericht dat ze al mijn geld hadden verwijderd.


Blijkbaar gaan er andere bonusvoorwaarden gelden waarover ze je niet vertellen. Dat vertellen ze je dan na een half jaar. Nadat je aan je bonusvoorwaarden hebt voldaan en je geld opneemt krijg je een negatieve balans (oftewel nieuwe bonusvoorwaarden waar je aan moet voldoen) en moet je die binnen 30 dagen nog een keer vrijspelen.


Hierna zijn ze niet meer bereikbaar en geven ze vage regels als antwoord.


In het begin was ik ook belazerd met actievoorwaarden die niet in de regels zijn opgenomen. Hierbij had voetbalwedden mij nog kunnen helpen. Hopelijk kunnen jullie nog iets voor mij doen.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar trixm
Country flagtrixm in 29-11-2018 20:53 Bookmakers
in 29-11-2018 20:53 Bookmakers
54 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op wo. 19 jun. 2019, 09:04 schreef vw-support:
Op ma. 17 jun. 2019, 19:05 schreef caantjes:


Ik heb er ook een waar ik nog niet uit kom.

Vorige week wilde ik 160 withdrawal doen nadat ik de laatste bonus van 10 had rondgespeeld.

Dat moest voor 19 Juni.

Toen kreeg ik de volgende email


We are contacting you regarding your recent withdrawal request that has been cancelled.

We would like to inform you that 238.82€ negative adjustment made to your account because you didn't complete in time the wager of the bonus you had claimed.

As mentioned on our Terms and Conditions, any bonus wager has to be completed into 30 days, a rule that had not be followed by you at this point.

N24: "All deposit and free cash bonuses expire after 30 days. When a certain bonus has a different expiration date, this will be clearly indicated in the corresponding terms and conditions". 


Dat was mijn hele saldo. Ik heb dezelfde dag, donderdag 13 Juni, gereageerd maar geen antwoord gekregen.

Wellicht iets voor voetbalwedden


We berichten je even via mail!


Inmiddels meermalen in live chat gezeten. Over de wagering requirements zijn we het oneens, maar daarmee lost dat niets op.

Gekker is dat deze 10 Euro bonus zomaar was aangeboden, en nu als excuus wordt gebruikt om mijn hele saldo van 238 in te nemen.

Die logica snap ik helemaal niet. Iemand een idee ?

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK
Op di. 25 jun. 2019, 08:52 schreef caantjes:
Op wo. 19 jun. 2019, 09:04 schreef vw-support:
Op ma. 17 jun. 2019, 19:05 schreef caantjes:


Ik heb er ook een waar ik nog niet uit kom.

Vorige week wilde ik 160 withdrawal doen nadat ik de laatste bonus van 10 had rondgespeeld.

Dat moest voor 19 Juni.

Toen kreeg ik de volgende email


We are contacting you regarding your recent withdrawal request that has been cancelled.

We would like to inform you that 238.82€ negative adjustment made to your account because you didn't complete in time the wager of the bonus you had claimed.

As mentioned on our Terms and Conditions, any bonus wager has to be completed into 30 days, a rule that had not be followed by you at this point.

N24: "All deposit and free cash bonuses expire after 30 days. When a certain bonus has a different expiration date, this will be clearly indicated in the corresponding terms and conditions". 


Dat was mijn hele saldo. Ik heb dezelfde dag, donderdag 13 Juni, gereageerd maar geen antwoord gekregen.

Wellicht iets voor voetbalwedden


We berichten je even via mail!


Inmiddels meermalen in live chat gezeten. Over de wagering requirements zijn we het oneens, maar daarmee lost dat niets op.

Gekker is dat deze 10 Euro bonus zomaar was aangeboden, en nu als excuus wordt gebruikt om mijn hele saldo van 238 in te nemen.

Die logica snap ik helemaal niet. Iemand een idee ?

Dat zou ik toch als oplichting beschouwen.


Circus/Goldenvegas zetten in hun oude bonussysteem ook echt geld om naar bonusgeld, maar waren wel correct zodra het rondgespeeld was.

2 Vind ik leuk's


Voor drie weken weigeren ze ook redelijke e-mails te beantwoorden. Dit is duidelijk een bookie die eigen regels toepast en waar je geen geld aan wilt toevertouwen.

Wees gewaarschuwd. Ik noem het diefstal.

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK
Op do. 29 nov. 2018, 21:53 schreef trixm:

Ik ben opgelicht door Tipbet.


Nadat ik aan de bonus terms had voldaan had ik de helft van het geld opgenomen. Met het geld wat ik nog op de rekening had staan ben ik door gaan spelen. Vervolgens wil ik na een aantal maanden door spelen wat geld opnemen. Ik had inmiddels een bedrag van over de 400 euro bij elkaar gespeeld.


Ik probeerde om 150 op te nemen. Vervolgens kreeg ik een bericht dat ze al mijn geld hadden verwijderd.


Blijkbaar gaan er andere bonusvoorwaarden gelden waarover ze je niet vertellen. Dat vertellen ze je dan na een half jaar. Nadat je aan je bonusvoorwaarden hebt voldaan en je geld opneemt krijg je een negatieve balans (oftewel nieuwe bonusvoorwaarden waar je aan moet voldoen) en moet je die binnen 30 dagen nog een keer vrijspelen.


Hierna zijn ze niet meer bereikbaar en geven ze vage regels als antwoord.


In het begin was ik ook belazerd met actievoorwaarden die niet in de regels zijn opgenomen. Hierbij had voetbalwedden mij nog kunnen helpen. Hopelijk kunnen jullie nog iets voor mij doen.


Echt ja, bij mij ook mijn geld verwijderd nadat ik maanden had doorgespeeld en ook wat meer wilde laten uitbetalen. Ook hele vage voorwaarden op basis van een bonus van 12 maanden geleden. Toen was het 10% bonus op 100 Euro. Blijkbaar moet je die bonus nooit accepteren.

Het is me ook duidelijk dat ze de boel flessen. Hele vage antwoorden in de live chat, negeren van emails, en geen informatie van berekeningen delen.


Echt NIET GEBRUIKEN.

5 Vind ik leuk's
Ajax. Ajax. Ajax.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.