Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Smarkets betting exchange, de tegenhanger van Betfair?

Mensen!!

Ik kwam laatst deze bookmaker https://smarkets.com/ tegen en ik ben eigenlijk benieuwd of iemand hier al bij speelt of ooit van de bookie heeft gehoord?

Ik las dat ze op dezelfde manier als betfair werken alleen dan geen 5% maar 2% commissie heffen (y)
Misschien wel interessant :p
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jason
Country flagjason in 19-04-2012 15:20 Bookmakers
in 19-04-2012 15:20 Bookmakers
34 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
charlie19901:
Nog nooit van gehoord...
Wat voor bonus geven ze?

Lees ff dit topic door voor je zulke vragen stelt :-| :-| :-| :-|
jeroenunibet81:
jason:
Mensen!!
Ik kwam laatst deze bookmaker tegen en ik ben eigenlijk benieuwd of iemand hier al bij speelt of ooit van de bookie heeft gehoord?
Ik las dat ze op dezelfde manier als betfair werken alleen dan geen 5% maar 2% commissie heffen (y)
Misschien wel interessant :p

Ik had er nog nooit van gehoord, Jason!
Maar 2% klinkt goed! Dit kan inderdaad wel eens een geduchte concurrent voor Betfair gaan worden. Ik ben even de live chat ingedoken om het een en ander te checken. Ze accepteren Nederlandse klanten, maar bieden op dit moment geen welkomstbonus. Men vond de 2% commissie attractief genoeg.
Nadeel is natuurlijk dat je afhankelijk bent van andere punters. Deze bookmaker is nog redelijk onbekend, waardoor er enkel in de grotere competities (Champions League, Premiership, etc.) voldoende liquiditeit is. Maar ik ga 'm zeker in de gaten houden! Bedankt voor het melden! :)

//edit: ernstige grammaticafout (speciaal voor twouter)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
jeroenunibet81:
vivoex:
De grootste concurrent voor betfair is op dit moment toch wel betdaq, http://www.betdaq.com/UI/
Nouja, in hoeverre je over concurrentie kan praten. Betfair heeft gewoon een dikke monopolie positie, daarom komen ze ook weg met hun veel te hoge 5% commisie :P

[offtopic]
Speel je bij Betdaq, Vivoex? Zo ja, wat zijn je ervaringen?
[/offtopic]

Ooit is de bonus vrijgespeeld, verder nooit meer terug geweest. Weet alleen dat er een stuk minder marktactiviteit is dan bij betfair. Verder wel betrouwbaar en alles. Gewoon een kleinere betfairkloon.
0 Vind ik leuk's
Nice, more work to do :)
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Speel al sinds een maand of 8 bij Smarkets, via een website die ik hier niet noem 3 maanden slechts 1% commissie betaald ipv de 5% die de rest betaalde. Leuke betting exchange om er bij te hebben, ik speel vrijwel nooit meer bij Betfair.
0 Vind ik leuk's
Ik overweeg om ook over te stappen op Smarkets ipv. Betfair. Alleen ik twijfel nog omdat ik niet overtuigd ben van het feit of ze Nederlanders ook laten uitbetalen. Toen ik namelijk vroeg of het mogelijk is om vanuit Nederland een account te openen kreeg ik telkens als antwoord dat is het risico van de gebruiker. Naar mijn weten is het vanuit Nederland verboden maar heeft iemand slechte ervaringen met Smarkets?
Hoor het graag!
0 Vind ik leuk's
Niks mis mee, meerdere keren bedragen over de 100 gekregen
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Even bekijken dan.
Betfair is ruk met hun Premium Charge.Betdaq is niet beschikbaar voor NL'ers dus hopen dat Smarkets goed is.
0 Vind ik leuk's
Iemand die weet waarom Betfair/Smarkets en andere bookmakers wel gewoon in Nederland beschikbaar zijn maar Betdaq niet?
Zou ook graag Betdaq erbij hebben, zeker nu Ladbrokes ze hebben overgenomen, willen het een volwaardig alternatief voor Betfair maken. Lagere commissie, veel freebets. Ze beloven heel veel, jammer dat wij er niet van kunnen profiteren.
0 Vind ik leuk's
Zit ook te kijken om over te stappen. Heb bij Betfair nu de premium charge te pakken dus
Site ziet er alleen niet heel professioneel uit en weinig liquiditeit op de tennis markten:(
Hopen dat de site wat populairder wordt.
Van betdaq is mij ook niks bekend, verboden in NL? Want heb er vroeger nog wel eens gespeeld
0 Vind ik leuk's
Leuke tip! Ben zelf enorme fan van betfair, dus dit moet wel wat voor mij zijn. Ik ga het eens uitproberen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.