Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Smarkets betting exchange, de tegenhanger van Betfair?

Mensen!!

Ik kwam laatst deze bookmaker https://smarkets.com/ tegen en ik ben eigenlijk benieuwd of iemand hier al bij speelt of ooit van de bookie heeft gehoord?

Ik las dat ze op dezelfde manier als betfair werken alleen dan geen 5% maar 2% commissie heffen (y)
Misschien wel interessant :p
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jason
Country flagjason in 19-04-2012 15:20 Bookmakers
in 19-04-2012 15:20 Bookmakers
34 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
allemaal overstappen op smarkets? Betfair met hun belachelijke 6.5% commision......
0 Vind ik leuk's
Ik heb het nog niet echt bekeken maar mede omdat het onbekend is zal er ook veel minder geld in de markt zitten. Als je wilt gaan traden ben je hier dus niet veel mee omdat het lang gaat duren voor odds veranderen en gematched gaan raken. en ik heb net ook gezien dat er HUGE verschillen zitten in de odds nverschil tussen back en lay odd is groter hier dan op betfair. maar ook back odds verschillen tussen die van betfair. en in sommige gevallen veel. Dan kun je wel een paar % minder betalen maar als de odds 100% scheelt doe je er nadeel mee. dus let daar goed mee op. Betdaq bestaat al jaren en daar zitten ze met het zelfde probleem, dat er gewoon veel te weinig mensen opzitten en er dus weinig geld door de markt gaat. maar laten we hopen dat het iets te weeg brengt dat beetje extra concurrentie.
0 Vind ik leuk's
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/ Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
Ik kreeg gisteren deze mail van smarkets. Nog iemand uit België deze ontvangen?

Closure of account
We regret to inform you that on January 19, 2017 we will no longer be able to accept customers from your location. Therefore we will be closing your account.

What does this mean?

From approximately 5pm UTC on January 19, 2017 you will no longer be able to access your Smarkets account.

It is important that you stop betting and withdraw your balance before that time to avoid any unnecessary delay in receiving your funds. Before that time, you will still have access to your account.

After January 19, however, all account functionality will be disabled, at which point you will need to contact support@smarkets.com in order to retrieve your balance.

If you do not use your Smarkets account you do not need to take any action.

Should you have any questions or require assistance, please do not hesitate to contact us at support@smarkets.com.

Kind regards,
The Smarkets team
0 Vind ik leuk's
Blijkbaar geldt dit niet voor Nederlanders want ik heb deze mail niet ontvangen.
Wel erg jammer dat je straks geen gebruik meer kan maken van Smarkets, ik vind het een super site.
Ondanks dat het natuurlijk vervelend nieuws is, siert het ze wel dat ze je het even mededelen.
0 Vind ik leuk's
Bestaat er nu nog een Belgische variant zoals Betfair?
0 Vind ik leuk's
Je hebt de volgende betting exchanges :

- Betfair exchange
- Smarkets
- Matchbook
- Betdaq
- Ladbrokes

0 Vind ik leuk's
0570:
Je hebt de volgende betting exchanges :

- Betfair exchange
- Smarkets
- Matchbook
- Betdaq
- Ladbrokes


Dankjewel voor het antwoord, alleen Ladbrokes in België dan :)
0 Vind ik leuk's
Belangrijk:

Smarkets sluit (voorlopig) de deuren voor Nederlandse spelers.

Na 14 juni is het niet meer mogelijk om in te loggen op je account.
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Heel erg jammer voor mijn matched betting praktijken, verschil met Betfairs 6.5% was heeeel groot. Gelukkig nog Matchbook voor de standaard markets, maar Matchbook aanbod is wel beperkt. Balen, maar zal vast te maken hebben met het aanspraak maken op een licentie in 2018 oid?

Iemand met meer info toevallig? :-)
0 Vind ik leuk's

^ Ongetwijfeld te maken met het statement dat de KSA heeft uitgebracht, waarin ze te kennen geven 'illegale' aanbieders van online kansspelen verder aan te pakken. Ook Smarkets lijkt hier dus volledig gehoor aan te geven en sluit daarom (tijdelijk) de deuren voor Nederlanders.

Bericht gewijzigd door wedden op di 18 mei 2021, 10:03
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.