Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

215 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op za. 2 jun. 2018, 10:06 schreef vw-support:

Intertops heeft een aantal acties voor het WK online gezet. De meest in het oog springende daarvan is een 50% reload-bonus, tot $250 bonus. Als je nog geen Intertops account hebt, kun je eerst een van de welkomstbonussen pakken en daarna de reload-bonus activeren. Ideaal om even je bankroll te spekken dus =)


Let er wel op dat je maar één bonus tegelijkertijd kunt spelen.


Verder, voor de volledigheid, een deposit moet met credit card (geen Ideal) en daarvoor is weer vooraf verificatie nodig.

Een Neteller deposit kan, maar die geeft geen bonus.

Beetje voorbereid zijn dus.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK
Op di. 5 jun. 2018, 11:26 schreef goldfather:

https://www.groupon.be/deals/ladbrokes-pari-sportif-eurobonus-sports-12


Er is er ook een voor sportsbetting.

Hoe werkt dit? Ook beschikbaar voor Nederlanders?

0 Vind ik leuk's
Op di. 5 jun. 2018, 15:00 schreef caantjes:
Op za. 2 jun. 2018, 10:06 schreef vw-support:

Intertops heeft een aantal acties voor het WK online gezet. De meest in het oog springende daarvan is een 50% reload-bonus, tot $250 bonus. Als je nog geen Intertops account hebt, kun je eerst een van de welkomstbonussen pakken en daarna de reload-bonus activeren. Ideaal om even je bankroll te spekken dus =)


Let er wel op dat je maar één bonus tegelijkertijd kunt spelen.


Verder, voor de volledigheid, een deposit moet met credit card (geen Ideal) en daarvoor is weer vooraf verificatie nodig.

Een Neteller deposit kan, maar die geeft geen bonus.

Beetje voorbereid zijn dus.

Ik heb via skrill betaald en de reloadbonus wel gekregen. Wel laten ze je zelf de onkosten betalen, zodat ik 212 euro bonus kreeg i.p.v.250.Waarschijnlijk kun je het beste elke storting via bank/creditcard o.i.d doen, zonde van die onkosten.Rondspelen is overigens niet goedkoop, 8 x deposit+bonus en intertops heeft slechte odds, bv vriendschappelijke wedstrijden 8 % nadeel en wk/competiewedstrijden 5 %.Achteraf gezien had ik deze reload liever niet gedaan.


0 Vind ik leuk's
Op di. 5 jun. 2018, 15:50 schreef unibetter98:
Op di. 5 jun. 2018, 11:26 schreef goldfather:

https://www.groupon.be/deals/ladbrokes-pari-sportif-eurobonus-sports-12


Er is er ook een voor sportsbetting.

Hoe werkt dit? Ook beschikbaar voor Nederlanders?

Ja iemand hier ervaring mee als Nederlander?

0 Vind ik leuk's

Ja ik had hem gekocht, maar je wordt als Nederlander niet geaccepteerd door de site van ladbrokes. Dus als Nederlander niet doen!

Bericht gewijzigd door degangster op do 7 jun. 2018, 07:52
0 Vind ik leuk's

Ik was ook te snel, want dit is enkel voor NIEUWE Belgische klanten bij ladbrokes.

Terugbetaling via groupon is gelukkig goed geregeld.

0 Vind ik leuk's

Bet777


Specials

Spanje minimaal halve finale @7.25 ( Max 79 euro)


Bedank me later maar!

3 Vind ik leuk's
.
Op do. 7 jun. 2018, 10:27 schreef brojkovic:

Bet777


Specials

Spanje minimaal halve finale @7.25 ( Max 79 euro)


Bedank me later maar!

Ik bedank je nu alvast!


Los van het resultaat is dat natuurlijk aardige value!

0 Vind ik leuk's

Maar...


Betekent dit niet dat Spanje in de halve finale verliest? Want er staat bij dat de odd 6.00 was. En overal is de odd rond de 2.30 voor Spanje to reach the semi finals.

0 Vind ik leuk's
Op do. 7 jun. 2018, 11:25 schreef marselona:

Maar...


Betekent dit niet dat Spanje in de halve finale verliest? Want er staat bij dat de odd 6.00 was. En overal is de odd rond de 2.30 voor Spanje to reach the semi finals.

Dat zou goed kunnen inderdaad. Scherp! Navragen in de chat kan sowieso geen kwaad denk ik.


Bericht gewijzigd door richard123 op do 7 jun. 2018, 09:30
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.