Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Hoe kan ik zelf een bookmaker worden?

Hallo allen,
Ik vroeg me af wat er allemaal bij komt kijken om bookmaker te worden en of dit haalbaar is. Er komt vast veel meer bij kijken dan ik denk namelijk. Nergens valt echt goed te lezen wat hier allemaal voor nodig is en of dit uberhaupt mogelijk is qua licenties en dergelijke. Wat betreft bijvoorbeeld licenties is er in Nederland volgens mij niks mogelijk. Is dit in bijvoorbeeld een Malta of Engeland een stuk makkelijker? Wat kosten zulke licenties etcetera..
Ik hoop dat iemand hier iets meer over kan vertellen!
Groet,
Freek
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Freek92
Country flagFreek92 in 28-11-2013 13:56 Bookmakers
in 28-11-2013 13:56 Bookmakers
21 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Grote plannen, Freek! ;-)
Geen idee hoe zoiets in zijn werk gaat. Misschien dat de VW-crew je hier meer over kan vertellen, die hebben zo hier en daar hun contacten. Als je echt serieus bent zou ik voor de volgende vakantie een paar weken Malta of Gibraltar boeken en proberen met wat mensen uit het wereldje in contact te komen. Misschien dat je dan een kijkje in de keuken mag nemen. Nee heb je, ja kun je krijgen!
Succes ermee! Ik ben nu al benieuwd naar je welkomstbonus! :p
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Ik denk hoe dan ook een enorm startkapitaal!
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Tsja... indien je geen ervaring 'in de business' hebt moet je er niet aan beginnen. Los van een enorm startkapitaal (of in ieder geval geldschieters) moet je denken aan het regelen van vele licenties en contracten, odd-watchers, support, managers en wat nog al niet meer, wij hebben er in ieder geval geen kijk op.
Je kan eens starten bij Betfair waar je zelf weddenschappen aan kan bieden...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Tsja... indien je geen ervaring 'in de business' hebt moet je er niet aan beginnen. Los van een enorm startkapitaal (of in ieder geval geldschieters) moet je denken aan het regelen van vele licenties en contracten, odd-watchers, support, managers en wat nog al niet meer, wij hebben er in ieder geval geen kijk op.
Je kan eens starten bij Betfair waar je zelf weddenschappen aan kan bieden...

Wat heeft Betfair nou weer met zijn vraag te maken hahaha. Ja leuk je kunt er "bookmaker" spelen.
0 Vind ik leuk's
kreezymind010:
Ja leuk je kunt er "bookmaker" spelen.

Precies, als start...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
kreezymind010:
vw-crew:
Tsja... indien je geen ervaring 'in de business' hebt moet je er niet aan beginnen. Los van een enorm startkapitaal (of in ieder geval geldschieters) moet je denken aan het regelen van vele licenties en contracten, odd-watchers, support, managers en wat nog al niet meer, wij hebben er in ieder geval geen kijk op.
Je kan eens starten bij Betfair waar je zelf weddenschappen aan kan bieden...

Wat heeft Betfair nou weer met zijn vraag te maken hahaha. Ja leuk je kunt er "bookmaker" spelen.

De titel vraagt inderdaad hoe kan ik een bookmaker worden.....maar in zijn tekst staat er hoe en wat komt er bij kijken.
Dusj, Betfair is een leuk begin waar je kan kijken hoe en wat!
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Freek heeft inderdaad grote plannen! VW als partner? Met 300% exclusieve partner bonus?
Denk dat je inderdaad klein moet beginnen zoals VW-Crew en Suprer al aangeven.
0 Vind ik leuk's
Een grote plan, misschien iets te groot.
Je moet ook een enorme startkapitaal hebben en weet niet of je dit kan lenen bij de bank ?
Daarnaast zal je het altijd druk hebben om het bookmaker in orde te brengen.
Maar het is misschien beter als je er echt een wilt, het niet direct online te doen.... het zal je een gigantisch veel stress opbrengen.
Een wedkantoor daartegen is niet zo moeilijk. De juiste papieren en een kantoortje en volgens mij kun je al starten.
Maar goed, voor dat je eraan begint raad ik je aan om alles, elke detail nauwkeurig te doornemen.
Een andere optie is en misschien wel de beste: Bij een wedkantoor langsgaan en vragen of je "de baas" kunt spreken. Dan samen bekijken of je geen nieuwe wedkantoor kunt openen...
Zo heb je 50% werk ;-)
0 Vind ik leuk's
spijt komt altijd te laat
Zonder ervaring etc krijg je sws helemaal niks van de bank, je moet een flink startkapitaal hebben en investeerders staan ook niet te vechten om jou geld te mogen uitlenen. Ook is het een groot probleem om een speler in de markt te worden, overal schieten al bookmakers de lucht in maar de meesten die zijn na een aantal maanden/jaren alweer failliet. Dit simpelweg omdat ze of geen klanten trekken, veel fouten in hun systeem hebben, onbetrouwbaar zijn, verkeerde noteringen aanbieden en leeggetrokken worden door de zogenaamde "sharps" (professionele spelers)
Het lijkt misschien leuk om een bookmaker te beginnen, maar er komt echt enorm veel bij kijken ;-)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Wat ik mij net nog zat te bedenken en misschien heb je er totaal geen interesse in maar dat is misschien kijken naar leuke vacatures bij bookmakers en daar een leuke vacature zoeken om te gaan werken wat een niveau lager is dan wat je nu wilt. Zo leer je gelijk hoe het bij bookmakers gaat, procedures en dan kan je intern veel contact hebben met je collega's hoe het daadwerkelijk gaat en ervaring opbouwen als een medewerker en misschien rol je er dan zo in.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.