Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Hoe kan ik zelf een bookmaker worden?

Hallo allen,
Ik vroeg me af wat er allemaal bij komt kijken om bookmaker te worden en of dit haalbaar is. Er komt vast veel meer bij kijken dan ik denk namelijk. Nergens valt echt goed te lezen wat hier allemaal voor nodig is en of dit uberhaupt mogelijk is qua licenties en dergelijke. Wat betreft bijvoorbeeld licenties is er in Nederland volgens mij niks mogelijk. Is dit in bijvoorbeeld een Malta of Engeland een stuk makkelijker? Wat kosten zulke licenties etcetera..
Ik hoop dat iemand hier iets meer over kan vertellen!
Groet,
Freek
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Freek92
Country flagFreek92 in 28-11-2013 13:56 Bookmakers
in 28-11-2013 13:56 Bookmakers
21 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Als je een bookmaker wilt starten moet je speciale website software hebben (hackers willen maar al te graag je geld hebben), je moet personeel hebben die de website verzorgd en als je eventueel livebetting wilt doen moet je hier ook mensen voor in dienst hebben. Bookmakers die geen livebetting aanbieden zijn vaak een stuk minder interessant en zullen dus ook minder klanten aantrekken. Misschien een tip om in het Oosten van Europa te gaan vestigen (zoals Unibet), manuren kosten daar niet veel iig (h)
Ik ken iemand die woont in Polen en doet live betting voor wedstrijden verzorgen bij een bookmaker. Hij moet om de 2 weken een week lang naar Zwitserland gaan om daar te 'werken' met live betten. Hij heeft een speciaal programmatje op zn laptop zitten waarmee hij de wedstrijden allemaal live en in goede kwaliteit kan volgen. Betrouwbaarheid is erg belangrijk want hij een fout kan de bookmaker veel geld kosten. Misschien kun je beter hiermee beginnen dan met een hoop geld het schip in gaan. Lijkt me sterk dat je een goede bookmaker kunt worden zonder de nodige informatie. :)
0 Vind ik leuk's
Klinkt leuk maar is imo niet realistisch allemaal. Nu nog een nieuwe bookmaker opstarten, dan ben je imo al te laat.
0 Vind ik leuk's
Hmmmmzzz Nog iemand die gefookt wil worden !!!
FooK THE BooK !!
0 Vind ik leuk's
FooK ThE BooK !!!
m3rc3d3s:
Hmmmmzzz Nog iemand die gefookt wil worden !!!
FooK THE BooK !!

Haha M3 komt je uitkleden, pas een kantoor starten als M3 gestopt is met wedden (h)
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Lijkt mij gezien de regelgeving volstrekt kansloos.
0 Vind ik leuk's
eeuwigetweede:
Lijkt mij gezien de regelgeving volstrekt kansloos.

Gezien de huidige wetgeving bedoel je waarschijnlijk...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
masterk:
m3rc3d3s:
Hmmmmzzz Nog iemand die gefookt wil worden !!!
FooK THE BooK !!

Haha M3 komt je uitkleden, pas een kantoor starten als M3 gestopt is met wedden (h)

Bookies zijn zielig als ze uitgekleed worden zetten ze limieten op triest zijn ze maar als iemand 1000 per dag verliest mag die gewoon doorgaan.
0 Vind ik leuk's
FooK ThE BooK !!!
Begin een kleine supermarkt en bied zwarte toto aan.
0 Vind ik leuk's
Niks mis mee.
Bedankt voor de vele snelle reacties en vele invalshoeken. Er komt inderdaad erg veel bij kijken zo te zien. Het is misschien wel haalbaar maar het gaat ongelovelijk veel tijd en moeite kosten om dit allemaal uit te zoeken en dan is het risico nog steeds groot dat het niet zo'n succes zal worden :d
"Klinkt leuk maar is imo niet realistisch allemaal." Daar ben ik het nu dus mee eens haha.
De 300% bonussen moet ik jullie dus schuldig blijven, sorry ;-)
Bedankt voor de tip timbarrett, alleen hoe kan ik leuke vacatures bij bookmakers vinden... Die staan niet 1-2-3 op een website vermeld lijkt me toch?
Zal binnekort ook eens kijken hoe dit bij betfair in zijn werk gaat.
Gr
0 Vind ik leuk's
Freek92:

Bedankt voor de tip timbarrett, alleen hoe kan ik leuke vacatures bij bookmakers vinden... Die staan niet 1-2-3 op een website vermeld lijkt me toch?
Zal binnekort ook eens kijken hoe dit bij betfair in zijn werk gaat.
Gr

Op de website https://www.voetbalwedden.net/odds' target='_blank' rel='follow'>odds Compilation
Other
Zoals aan bovenstaand lijstje te zien heeft een online bookmaker heel wat afdelingen die goed moeten functioneren. Door de vacatures te bekijken krijg je in ieder geval een goed idee wat voor afdelingen er allemaal te vinden zijn bij een online bookmaker.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.