Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

TitanBet vragen en informatie

"Een geweldige uitbreiding van het Titan gebeuren!" Aldus een europartners.

Het resultaat:
http://www.titanbet.com/

Wat is jullie mening over de "fantastische uitbreiding" van Titan Bet?

Rinus

Lees de review van Titan Bet via: http://www.voetbalwedden.net/bookmakers/titan-bet/
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar rrinus
Country flagrrinus in 24-12-2009 20:16 Bookmakers
in 24-12-2009 20:16 Bookmakers
76 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heb zojuist mail terug gehad:

"We are happy to inform you that you are eligible for the 100% up to 250 First
Deposit Bonus promotion at Titan Bet."

Mooi zo!
0 Vind ik leuk's
Zeg ik heb nu mijn bonus staan bij 'My Account' en dan 'Bonus'. Daar zit 20 EUR. Maar ik kan de bonus niet inzetten. Hoe zit dat? Of moet ik eerst mijn gestortte twintig euro 15 keer rondspelen voordat ik met mijn bonus kan wedden???
0 Vind ik leuk's
Veel onduidelijkheid daaro bij Titan Bet als ik het zo lees..
0 Vind ik leuk's
Hierbij de bonusvoorwaarden (vertaald met Google Translate):

* 1. Deze aanbieding is alleen geldig voor nieuwe spelers die een echt geld storting hebben gemaakt.
* 2. Om te kunnen spelen met uw bonus (of deze uit te betalen) moet u uw bonusbedrag eerst 10x hebben ingezet.
* 3. Alleen weddenschappen gemaakt met notering van 2.0 of hoger zullen meetellen voor een weddenschap.
* 4. Alleen volledig afgesloten weddenschappen (zoals weddenschappen die resulteren in een win of verlies) zullen meetellen voor weddenschap.
* 5. Voor het ontvangen van uw bonus moet je een minimale eerste storting maken van €10 maken.
* 6. De maximaal toegestane bonus is 250 euro
* 7. Deze bonus wordt slechts eenmaal per huishouden gegeven / of per rekening, zie de gebruiksvoorwaarden. Als er een tweede rekening is geopend zal deze worden gesloten en alle spelen bonussen en winsten kunnen worden bevroren.
* 8. Wij behouden ons het recht voor om de beschikbaarheid van deze bonus actie in te trekken aan een klant of groep klanten.
* 9. Titan Bet behoudt zich het recht voor om transactie log bestanden bij te houden. Indien tijdens een dergelijke controle blijkt dat de speler participeert in strategieën die Titan Bet naar eigen inzicht niet goed vind behouden wij ons het recht voor om het recht van een dergelijke speler te trekken aan de bevordering en het vrijmaken van de bonus element van de bevordering .
* 10. Titan behoudt zich het Bet recht om de voorwaarden en voorwaarden van deze promotie te wijzigen op elk gewenst moment en het is uw verantwoordelijkheid om hier periodiek te controleren op veranderingen en updates.
* 11. Deze aanbieding kan niet worden gebruikt in combinatie met andere aanbiedingen.
* 12. Uw bonus is geldig voor 90 dagen. Als het niet binnen deze termijn afgelost, zal uw bonus te vervallen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Hmm daar had ik even overheen gelezen. Dus om er uberhaupt mee te kunnen spelen moet ik 10 keer 20 euro inzetten op een notering van 2.0 of hoger, binnen 90 dagen. Met andere woorden: dag bonus.
0 Vind ik leuk's
Nee, je hoeft niet 10x 20 euro in te zetten. Als je je bonusbedrag maar in totaal 20x hebt ingezet.

Voorbeeld:
Mijn storing: 100 euro
Mijn bonus: 100 euro

Om de 100 euro bonus te ontvangen moet ik in totaal 2000 euro hebben ingezet. Dit kan op de volgende manieren:

10x200 euro
100x20 euro
1000x2 euro
2000x1 euro
4000x0,5 euro

Maar net wat je zelf het liefste hebt. Kijk maar even...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Jaa oké maar 2000 x 1 euro is alsnog vrij veel en vaak, vooral binnen 90 dagen. En dan ook nog op wedstrijden met een hogere notering dan 2.0, dan is verlies zo'n beetje gegarandeerd voordat je de bonus in handen hebt.

EDIT:
Om mijn bonus vrij te spelen heb ik ingezet op Engeland - Algerije van morgen: England to win by 1 @ 3.00, England to win by 2 @ 3.50, England to win by 3+ @ 5.00.
Op alle drie een evenredig aantal euro's ingezet. Wanneer Engeland met 1 doelpunt verschil wint krijg ik mijn totale inzet dus al terug, wanneer Engeland met 2 of 3 of meer doelpunten verschil wint maak ik dus al winst, én er wordt sowieso een deel van mijn bonus vrijgespeeld. Op deze manier dan maar hopen mijn bonus vrij te spelen binnen 90 dagen.. :P Verwacht wel dat Engeland, na tegen de VS gevoetbald te hebben, er vol op zal klappen en van Algerije zal winnen. Het zal van de speelstijl van Algerije afhangen met hoeveel Engeland gaat winnen.
0 Vind ik leuk's
Hoe kan ik de voetbalwedden.net WK poule linken aan mijn aangemaakte titan bet account?
0 Vind ik leuk's
Hoe kan ik mijn titan bet account linken aan de wk poule op https://www.voetbalwedden.net
0 Vind ik leuk's
[quote]Hoe kan ik mijn titan bet account linken aan de wk poule op voetbalwedden.net
De WK poule is reeds begonnen sinds 11 juni. Het is dan helaas niet meer mogelijk om je voor de WK poule in te schrijven.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.