Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

TitanBet vragen en informatie

"Een geweldige uitbreiding van het Titan gebeuren!" Aldus een europartners.

Het resultaat:
http://www.titanbet.com/

Wat is jullie mening over de "fantastische uitbreiding" van Titan Bet?

Rinus

Lees de review van Titan Bet via: http://www.voetbalwedden.net/bookmakers/titan-bet/
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar rrinus
Country flagrrinus in 24-12-2009 20:16 Bookmakers
in 24-12-2009 20:16 Bookmakers
76 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Als ik het goed heb gelezen kan Titan de geplaatste bet of een wedstrijd naar eigen goeddunken cancellen als er zich verdachte transacties voordoen.
Denk dus met andere woorden dat er teveel geld op die wedstrijden gezet is en ze daarom gecanceld zijn.
Een andere reden is dat de odd foutief weergegeven was en dan word uw bet gewoon maal1 gedaan.
Dan mag ik blijkbaar nog tevreden zijn dat zij mijn hele bet niet nietig verklaard hebben.
Gewoon een klein woordje uitleg had al veel kunnen doen.
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:
Als ik het goed heb gelezen kan Titan de geplaatste bet of een wedstrijd naar eigen goeddunken cancellen als er zich verdachte transacties voordoen. Denk dus met andere woorden dat er teveel geld op die wedstrijden gezet is en ze daarom gecanceld zijn.
Een andere reden is dat de odd foutief weergegeven was en dan word uw bet gewoon maal1 gedaan. Dan mag ik blijkbaar nog tevreden zijn dat zij mijn hele bet niet nietig verklaard hebben. Gewoon een klein woordje uitleg had al veel kunnen doen.

Vaak hebben bookmakers alles in de algemene voorwaarden staan waar je altijd akkoord mee moet gaan voordat je een account opent. Deze voorwaarden zijn altijd zo opgesteld dat ze, ook al is een wedstrijd beëindigd, alsnog de weddenschap kunnen intrekken. Vanuit hun natuurlijk logisch gedacht, echter wel vervelend voor ons als gebruikers :-(
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Daar heb je gelijk in VW-Crew.
Alleen zijn ze mij nu kwijt als klant. En elke bookmaker zal dat wel in zijn voorwaarden zetten.
Alleen blijf ik erbij dat je zoiets doet voor of tijdens de wedstrijd. Niet na een wedstrijd als die afgelopen is.
En als je dat dan doet je tenminste een woordje uitleg geeft.
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:
Daar heb je gelijk in VW-Crew.
Alleen zijn ze mij nu kwijt als klant. En elke bookmaker zal dat wel in zijn voorwaarden zetten.
Alleen blijf ik erbij dat je zoiets doet voor of tijdens de wedstrijd. Niet na een wedstrijd als die afgelopen is.
En als je dat dan doet je tenminste een woordje uitleg geeft.

Ben ik helemaal met je eens, dat is een stukje service naar je klanten toe.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ben vanacht met deze bonus aan de slag gegaan. Ik weet niet waarom maar of er is iets fout gegaan of ik heb het verkeerd gelezen maar ben hiermee de boot in gegaan. 1e bet verloren dus kreeg ik de bonus. Bonus van 25eu ingezet op een odd van 2.0 . Nu heb ik deze bet gewonnen dus zou ik 50 euro moeten hebben. Maar nu kijk ik net, en staat er maar 25 euro op. Dit heb ik niet uit de voorwaarden kunnen halen en vind ik maar een rare gang van zaken. Het probleem is dat ik deze bet gelayd heb. dus ben bij betfair wel gewoon 25 eu kwijt.
Hebben meer mensen deze ervaring of is dit gewoon een fout ?
0 Vind ik leuk's
Ik heb het even gecheckt in de chat. Je krijgt €25 om te wedden. alles wat je wint krijg je behalve de inzet. dus als je tegen 3.0 een bet plaatst krijg je dus (25x3=75 75-25=50) €50
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.