Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tonybet: 100% bonus tot maximaal 50 euro

Via 'Letssee' werden we op de hoogte gebracht van een nieuwe bookmaker: TonyBet. Deze bookmaker is uniek in zijn soort en geeft aan nieuwe klanten 25 euro weg, zonder storting!! Hieronder geven we informatie over deze bookmaker, de unieke bonus, hoe je deze kunt bemachtigen én wat de voorwaarden zijn.

Let op: Gebruik de bonuscode VW25GRATIS nadat je account is goedgekeurd!

Deze 25 euro bonus is NIET meer geldig. Er geldt momenteel een 100% stortingsbonus tot maximaal 50 euro. Lees onze review voor meer informatie over de huidige bonus.

Link: https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/tonybet/

Klanten die via voetbalwedden.net vóór woensdag 5 september 2012 bij Tonybet zijn aangemeld kunnen tevens van deze bonus gebruik maken en hebben dus dubbel geluk!

Hoe kom je in aanmerking voor deze bonus? [update 5/9/2012]

1. Ga naar de website van Tonybet (via deze link)

2. Maak een account aan (geef je échte gegevens op!)

3. Je ontvangt een email ter bevestiging

4. In deze email staat een link waarmee je je nieuwe account moet bevestigen. Doe dat.

5. Je ontvangt wederom een email waarin TonyBet aangeeft je account eerst te keuren

6. Binnen 24 uur (gaat vaak veel sneller) zal je een goedkeuring ontvangen per email

7. Login bij Tonybet --> ga naar 'storten' --> stort 50 euro --> voer de de bonuscode VW50BONUS in om zonder wachttijd de 50 euro bonus in je acount te ontvangen.

Voorwaarden voor het vrijspelen van de 50 euro bonus

1. 5 keer rondspelen met een minimale odd van €1,85 (geldt vanaf 05/09/2012)

2. Je kan de bonus tot in het oneindige rondspelen (zit geen datum aan vast)

3. Vrijspelen kan met alle type weddenschappen & alle sporten

4. Enkelvoudige weddenschappen & combinatie weddenschappen zijn toegestaan

Onze review

Lees via onderstaande link onze review over bookmaker Tony bet.

- https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/tonybet/

Vragen over deze bonus?

Mocht je over deze bonus nog vragen hebben, lees dan eerst goed dit topic door. Mogelijk hebben andere leden jouw vraag al gesteld en krijg je direct meer duidelijkheid. Heb je geen antwoord kunnen vinden, stel dan je vraag in dit topic en je krijgt (indien mogelijk) zo snel mogelijk antwoord.

Succes!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar letssee
Country flagletssee in 13-06-2012 10:57 Bookmakers
in 13-06-2012 10:57 Bookmakers
214 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
gaittie:
Wanneer gaat die limiet er weer af? Ik mag max. 15 euro winnen op TonyBet, schiet niet op.

Dat zal helaas NOOIT & NERGENS gebeuren.. Als je ergens gelimiteerd wordt komen ze altijd met een verhaal van: "this is done by our financial department, the decision is definite". Ik zal binnenkort een verhaal posten, waarin ik het een en ander over mijn ervaring met limieten @#&$bookie (Bet'safe') uit de doeken doe.
Voor zover ik weet limiteren alleen betfair en pinnacle je nooit en bij asian bookies zit je ook goed zolang het onder de duizend zit. Al die europese limiteren je al na een paar honderd euro's winst. De bookie waar ik speelde al na me eerste bet van €50.. :')
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Bonus rondgespeeld en m'n gestortte 50 euro laten terugbetalen. Nu maar proberen door te pakken :d
Thanks Tonybet & VW
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
Klein tipje van de sluier... hou voetbalwedden.net de komende tijd goed in de gaten... er zou best wel eens een leuke actie aan kunnen komen... maar... mondje dicht heh ;-)

Hopelijk nu eens ook een actie waar leden die een account hebben bij Tonybet , maar niet aangemaakt via de site hier , ook wat aan hebben (y)
0 Vind ik leuk's
draco:
vw-crew:
Klein tipje van de sluier... hou voetbalwedden.net de komende tijd goed in de gaten... er zou best wel eens een leuke actie aan kunnen komen... maar... mondje dicht heh ;-)

Hopelijk nu eens ook een actie waar leden die een account hebben bij Tonybet , maar niet aangemaakt via de site hier , ook wat aan hebben (y)

Heb jij niet via deze site een account aangemaakt? Nah Draco :)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
draco:
vw-crew:
Klein tipje van de sluier... hou voetbalwedden.net de komende tijd goed in de gaten... er zou best wel eens een leuke actie aan kunnen komen... maar... mondje dicht heh ;-)

Hopelijk nu eens ook een actie waar leden die een account hebben bij Tonybet , maar niet aangemaakt via de site hier , ook wat aan hebben (y)

Heb jij niet via deze site een account aangemaakt? Nah Draco :)

Neen , vooraleer dat er hier "zoveel" te doen was rond Tonybet had ik daar reeds een account aangemaakt, ik heb daar toen zelfs een topic over geopend over zijn gratis bonus van 25 € maar die werd door jullie admins gesloten omdat jullie eerst zelf deze nieuwe bookie ff wilden nakijken en controleren vooraleer er hier een topic over zou komen.
Daarom dat ik ook een "klein" beetje boos/ontgoocheld ben dat ik, en andere die rechtstreeks bij Tonybet een account maakten, niet van die leuke promoties kunnen genieten terwijl we wel bij dezelfde bookie een accoount hebben , dus ik hoop nog steeds dat jullie met jullie "kontakten/connecties" bij Tonybet daar toch iets kunnen aan doen , zodat IEDERE account bij Tonybet mee kan genieten van extra akties en bonus. ;-)
0 Vind ik leuk's
draco:
vonloite:
draco:
vw-crew:
Klein tipje van de sluier... hou voetbalwedden.net de komende tijd goed in de gaten... er zou best wel eens een leuke actie aan kunnen komen... maar... mondje dicht heh ;-)

Hopelijk nu eens ook een actie waar leden die een account hebben bij Tonybet , maar niet aangemaakt via de site hier , ook wat aan hebben (y)

Heb jij niet via deze site een account aangemaakt? Nah Draco :)

Neen , vooraleer dat er hier "zoveel" te doen was rond Tonybet had ik daar reeds een account aangemaakt, ik heb daar toen zelfs een topic over geopend over zijn gratis bonus van 25 € maar die werd door jullie admins gesloten omdat jullie eerst zelf deze nieuwe bookie ff wilden nakijken en controleren vooraleer er hier een topic over zou komen.
Daarom dat ik ook een "klein" beetje boos/ontgoocheld ben dat ik, en andere die rechtstreeks bij Tonybet een account maakten, niet van die leuke promoties kunnen genieten terwijl we wel bij dezelfde bookie een accoount hebben , dus ik hoop nog steeds dat jullie met jullie "kontakten/connecties" bij Tonybet daar toch iets kunnen aan doen , zodat IEDERE account bij Tonybet mee kan genieten van extra akties en bonus. ;-)

Toch een positief gegeven dat wij eerst zaken uitzoeken voordat wij iets adviseren naar onze leden toe. Geduld is een schone zaak. Wellicht is de nieuwe actie voor iedereen. Dat weet ik nog niet. Ik neem je opmerking in elk geval mee.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
thijspronk:
gaittie:
Wanneer gaat die limiet er weer af? Ik mag max. 15 euro winnen op TonyBet, schiet niet op.

Dat zal helaas NOOIT & NERGENS gebeuren.. Als je ergens gelimiteerd wordt komen ze altijd met een verhaal van: "this is done by our financial department, the decision is definite". Ik zal binnenkort een verhaal posten, waarin ik het een en ander over mijn ervaring met limieten @#&$bookie (Bet'safe') uit de doeken doe.
Voor zover ik weet limiteren alleen betfair en pinnacle je nooit en bij asian bookies zit je ook goed zolang het onder de duizend zit. Al die europese limiteren je al na een paar honderd euro's winst. De bookie waar ik speelde al na me eerste bet van €50.. :')

Oké bedankt voor de info! Zelf heb ik bij TonyBet 2x € 50,- gestort totaal € 125,- aan bonussen gehad. Al eens € 200,- laten uitbetalen nu staat er nog € 69,- op. Ik moet nu nog € 160,- euro rondspelen met hele lage inzetten :( .
0 Vind ik leuk's
Wat is dat met die limiet waar sommigen het over hebben dan??
Ik heb trouwens gister 50 euro teruggestort. stond vandaag al op m'n bank. Top dus!
Wel jammer dat ze weinig sidebets hebben. Bij de eredivisie tot nu toe maar een enkele bij iedere wedstrijd... Zonde
0 Vind ik leuk's
03060:
Wat is dat met die limiet waar sommigen het over hebben dan??
Ik heb trouwens gister 50 euro teruggestort. stond vandaag al op m'n bank. Top dus!
Wel jammer dat ze weinig sidebets hebben. Bij de eredivisie tot nu toe maar een enkele bij iedere wedstrijd... Zonde

Een limiet is een maximale inzet die je mag doen, of winst die je mag behalen.
Dit wordt door de bookies gedaan, omdat ze vinden dat je te veel winst behaald, of dat je een sure-/valuebetter bent. De bookies verwachten op de lange termijn geen winst op je te behalen, dus trekken ze aan de noodrem. Ik zal hier binnenkort meer over vertellen.. ;-)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
wedden:
sundayem:
Ik heb geen flauw idee of ik daar een account heb gemaakt via VW( waarschijnlijk niet). Is er een manier om hier achter te komen of moet ik die mensen mailen?

Ik zal dit spoedig even navragen voor jou of het mogelijk is om te achterhalen of jij via voetbalwedden een account bij Tonybet hebt aangemaakt.

En wat is daarop uw antwoord?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.