Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Traden / Surewinnen op Betfair

Dit is het topic voor mensen die aan 'traden' doen. Er zijn genoeg manieren om dit te doen, maar uiteindelijk draait het er allemaal om om zo mogelijk te backen en zo laag mogelijk te layen. En ondertussen zo min mogelijk risico lopen om verlies te kunnen maken.


Paar 'strategieën' die voor mij de afgelopen jaren goed werkten was het vrijspelen van bookie bonussen door de bonusbets telkens te layen op betfair om zo zonder risico de bonus vrij te kunnen spelen. Hier staat uitgelegd hoe ik het doe:


https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/strategie/risicoloos-een-bankroll-opbouwen


Een andere manier wat wel aardig ging was het anticiperen op odd drops. De early odds bij bookies en betfair in de gaten houden en inschatten of de odd wel goed ligt door te kijken naar de vorm/blessures/schorsingen etc bij een team. En dan backen/layen en hopen dat de odd beweegt naar waar je hem verwacht enals alles goed gaat weer voor de wedstrijd begint surewinnen.

Oddsites zoals oddsportal.com zijn hiervoor erg handig


Een andere manier wat wel aardig lijkt te lukken is het snel inplay traden. Ik probeer dan kleine surebets te maken tijdens een wedstrijd door te wachten op dode momenten en dan zo snel te backen en te layen met winst. Draait hier vooral om timing en dit werkt alleen bij actieve inplay markten. En ook alleen als je de wedstrijd ook echt live kunt kijken zonder vertraging op de stream / tv.


In dit topic ga ik gewoon al mijn tips posten m met traden winst te maken. Kunnen dus bonussen, verwachte odddrops of wat dan ook zijn. Ben benieuwd of hier op voetbalwedden nog meer mensen zijn die aan dit soort 'traden' doen of goede strategieën weten


Voor de basics van Betfair kun je in dit topic terecht: https://www.voetbalwedden.net/forum/bookmakers-111/backen-layen-matchen-bij-betfair


En de bookie review is te lezen op: https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/betfair

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vivoex
Country flagvivoex in 5-08-2011 21:12 Bookmakers
in 5-08-2011 21:12 Bookmakers
243 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik vind betfair een leuke site waar je je kunt vermaken met vraag en aanbod. odds zijn vaak stuk hoger dan bij bookies! Zo had ik Feyenoord gepakt vanaaf @ 1,96 terwijl Unibet deze aanbood voor 1,75!
Ik heb wel geleerd dat het soms hard kan gaan met je roll. Ik bette bijvoorbeeld Glasgow - Malmo voor de CL. Ik had 1 gebackt en Malmo komt snel op 0-1. Vervolgens zet je wat op X en ook dit wordt het niet. Toen verloor ik dus een groot gedeelte van mijn roll.
Het layen doe ik nu nog liever niet. Bij een quote van 1,44 kun je toch knullig nog 14 euro verliezen. Ik kies daarom vaker ervoor om te backen en na een tijd je te layen. Al doe ik steeds vaker een kleine bet op X aangezien ik dan ook nog winst maak als de club gelijk speelt in de slotfase. Dit had ik laatst bij Nec - Valenciennes. 10 euro op Nec @ 2,90. Nec komt op 1-0 en ik bet op X en speel bijna quite op 2. In plaats van 19 euro winst heb ik nu nog 12 euro winst bij winst Nec en 12 euro winst bij gelijkspel en Valenciennes 2 euro winst. Als ik nu Nec had gelayd, had ik nog niets gehad.
Doe jij wel eens layen en dan pas backen? Zat daar laatst over na te denken maar vind het toch een te groot risico. Soms kijk ik welke club eerst zal gaan scoren en die back ik dan en dan ga ik die layen.
0 Vind ik leuk's
onzemichael:

Doe jij wel eens layen en dan pas backen? Zat daar laatst over na te denken maar vind het toch een te groot risico. Soms kijk ik welke club eerst zal gaan scoren en die back ik dan en dan ga ik die layen.

Ja zo vaak. Vaak bij favorieten met idioot lage odds. Als het dan lang gelijk blijft of ze komen op achterstand weer hoger backen.
Ik back nooit onder de 1.2 of het moet echt bijna gratis geld zijn, zoals 10 seconden voor het laatste fluitsignaal een odd van rond de 1.1 op de winnende ploeg (gebeurt vaak genoeg).
Ik lay ook nu standaard al mijn bets als die bijna gewonnen zijn en de odds dus laag staan. vaak lay ik bij rond de 80% winst. dus bij een bet van een odd van 2 layen bij 1.2 (1.22 eigenlijk. ze blijven bij betfair vaak langer bij de ronde odds hangen 1.1, 1.2 etc. Dus als je iets erboven gaat zitten wordt je lay eerder gepakt en scheelt het vaak een aantal minuten. Dus aantal minuten minder risico lopen dat je bet fout gaat)
0 Vind ik leuk's
ik heb feyenoord bij uni vanaaf voor 2,00 gepakt hoor;)
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
Ok ik heb nu 100 euro op Betfair. In dit topic ga ik al mijn bets op Betfair posten die met traden te maken hebben. Het doel is gewoon een zo groot mogelijke bankroll op te bouwen met deze 100 euro.
Stap 1 waar ik altijd mee begin is het afspeuren naar bonussen en die vrijspelen met surewins bij betfair om mijn bankroll op te krikken zonder risico op verlies te lopen. Zo kan ik straks gaan traden met mijn winst uit bonussen en loop ik geen risico om mijn 100 euro storting te verliezen.
1ste bonus die ik ga vrijspelen is bij VC. 1ste stortingsbonus €25 100%:
[quote]Open an account with Victor Chandler and we'll match the value of your first bet with a free bet up to a maximum of £25.
Terms & Conditions.
Your first bet must be placed and settled within 30 days of opening your account.
Your first bet must contain at least one selection* with odds of Evens (2.00) or greater.
If your first bet is a four-fold or greater, all selections can be at below Evens (2.00).
Void bets do not qualify.
En nu bets zien te vinden :P
0 Vind ik leuk's
Heb een betje gevonden.
bonus 1 - VC
Tianjin Teda v Real Madrid - Over/Under 5.5 Goals
bij VC under5.5. €25 @ 2
bij betfair lay under5.5 €26 @ 1.97
bij under5.5: 25 - 25.30 = €-0,30
bij over5.5: 24.70 - 25 = €-0,30
24,70 aan bonus die ik straks dus vrijspeel
Odd gaat van 1.95 naar 1.6 in de tijd dat ik dit zat te typen lol....slechte timing
EDIT:
0-6
Saldo op betfair naar 124.70. De bonus krijg ik er bij VC over 2 werkdagen bij. Dus dan verder met deze bonus...maar voor nu op zoek naar de volgende :)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:

Het layen doe ik nu nog liever niet. Bij een quote van 1,44 kun je toch knullig nog 14 euro verliezen.

Wat bedoel je hier eigenlijk mee? Waarom zou je knullig 14 euro verliezen bij een 1.44 odd? Je kunt dan 32 euro inzetten om die 14 te verliezen
0 Vind ik leuk's

Bonus 2 - PAF

10 euro 1ste bet terug bij verlies. Dus gewoon 10 euro knallen op iets en bij winst zo snel mogelijk de winst naar betfair storten. En bij verlies de 10 euro bonus die ik krijg rondspelen en indekken tot ik het mag terugstorten.

EDIT:

en bet gemaakt. Inter - AC under2.5 @ 1.75

EDIT:

verloren :(

bonus opvragen en zonder verlies weer terug gestort proberen te krijgen dus

Bericht gewijzigd door wedden op di 13 jul. 2021, 09:26
0 Vind ik leuk's
vivoex:
onzemichael:
Het layen doe ik nu nog liever niet. Bij een quote van 1,44 kun je toch knullig nog 14 euro verliezen.
Wat bedoel je hier eigenlijk mee? Waarom zou je knullig 14 euro verliezen bij een 1.44 odd? Je kunt dan 32 euro inzetten om die 14 te verliezen

snap je niet hoe je bij 32 euro komt, kun je dit uitleggen?
Misschien dat ik ook wel zo mee speel om bonnussen vrij te krijgen :)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
vivoex:
onzemichael:
Het layen doe ik nu nog liever niet. Bij een quote van 1,44 kun je toch knullig nog 14 euro verliezen.
Wat bedoel je hier eigenlijk mee? Waarom zou je knullig 14 euro verliezen bij een 1.44 odd? Je kunt dan 32 euro inzetten om die 14 te verliezen

snap je niet hoe je bij 32 euro komt, kun je dit uitleggen?

10 euro lay op een odd van 1.44 = 4.40 liability. (10 * 1.44) - 10 = 4.40
om 14 euro liability te hebben bij een odd van 1.44 moet je dus. (32 * 1.44) - 32 = €14.08
0 Vind ik leuk's
Ga surebetten ipv zo lastig te doen met Betfair, scheelt je een hoop moeite:)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.