Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Traden / Surewinnen op Betfair

Dit is het topic voor mensen die aan 'traden' doen. Er zijn genoeg manieren om dit te doen, maar uiteindelijk draait het er allemaal om om zo mogelijk te backen en zo laag mogelijk te layen. En ondertussen zo min mogelijk risico lopen om verlies te kunnen maken.


Paar 'strategieën' die voor mij de afgelopen jaren goed werkten was het vrijspelen van bookie bonussen door de bonusbets telkens te layen op betfair om zo zonder risico de bonus vrij te kunnen spelen. Hier staat uitgelegd hoe ik het doe:


https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/strategie/risicoloos-een-bankroll-opbouwen


Een andere manier wat wel aardig ging was het anticiperen op odd drops. De early odds bij bookies en betfair in de gaten houden en inschatten of de odd wel goed ligt door te kijken naar de vorm/blessures/schorsingen etc bij een team. En dan backen/layen en hopen dat de odd beweegt naar waar je hem verwacht enals alles goed gaat weer voor de wedstrijd begint surewinnen.

Oddsites zoals oddsportal.com zijn hiervoor erg handig


Een andere manier wat wel aardig lijkt te lukken is het snel inplay traden. Ik probeer dan kleine surebets te maken tijdens een wedstrijd door te wachten op dode momenten en dan zo snel te backen en te layen met winst. Draait hier vooral om timing en dit werkt alleen bij actieve inplay markten. En ook alleen als je de wedstrijd ook echt live kunt kijken zonder vertraging op de stream / tv.


In dit topic ga ik gewoon al mijn tips posten m met traden winst te maken. Kunnen dus bonussen, verwachte odddrops of wat dan ook zijn. Ben benieuwd of hier op voetbalwedden nog meer mensen zijn die aan dit soort 'traden' doen of goede strategieën weten


Voor de basics van Betfair kun je in dit topic terecht: https://www.voetbalwedden.net/forum/bookmakers-111/backen-layen-matchen-bij-betfair


En de bookie review is te lezen op: https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/betfair

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vivoex
Country flagvivoex in 5-08-2011 21:12 Bookmakers
in 5-08-2011 21:12 Bookmakers
243 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
BTW, Victor Chandler is vaak traag bij dropping odds. Ik heb vaak genoeg idiote surebets van 2.20 / 2.30 icm met SBOBet of Dafabet
0 Vind ik leuk's
rouwit:
Ga surebetten ipv zo lastig te doen met Betfair, scheelt je een hoop moeite:)

Bonushunten lijkt me toch echt de eenvoudigste, snelste en minst risicovolle manier om je startende bankroll op te krikken.
rouwit:
BTW, Victor Chandler is vaak traag bij dropping odds. Ik heb vaak genoeg idiote surebets van 2.20 / 2.30 icm met SBOBet of Dafabet

Merkte het al bij het livebetten ja. ff in de gaten houden. Hoe werkt dafabet voor je? die bonus lijkt ok, maar ik lees veel problemen over limits, cancellende bets enzo.
0 Vind ik leuk's
Redelijke limits bij Dafabet, stukke beter dan 12Bet. Snelle uitbetalingen, goede quotes. Heb zelf nog nooit last gehad van gevoide weddenschappem (afkloppen). Al met al speel ik liever bij SBO, maar Dafabet is leuk om er bij te hebben.
Dafabet heeft alleen een bonus voor Aziaten, helaas:(
0 Vind ik leuk's
Nog een paar chille bonussen, vooral die van Interwetten is goud waard! Laat je niet afschrikken door de fees die je betaald voor het storten, €0.20 voor elke €10, want ongeveer elke maand geeft Interwetten €100 bonus weg. Uitbetalen via Bank werkt het beste, want via Moneybookers moet je nog is 2% betalen. Uitbetalen tijdens werkdagen is meestal binnen 48uur:)
Interwetten (vernieuwde 100% bonus tot €100!)
Betfred (Freebet tot €50)
StanJames (Freebet tot €50)
Doxxbet (100% bonus tot €50)
Tipico (100% bonus tot €100)
0 Vind ik leuk's
rouwit:
want ongeveer elke maand geeft Interwetten €100 bonus weg.

Hoe krijg je dit voor elkaar? :O
Helaas heb ik al bijna alle bonussen gespeeld bij de grotere bekende bookies, dus moet het zoeken bij de meer risicovolle :P
0 Vind ik leuk's
Interwetten heeft heel vaak een 'limited offer' Meestal is het een bonus van 25/50 of 100% tot €100. Dat gebeurd regelmatig, bijvoorbeeld bij een Grand Slam, of net als nu weer wanneer de grote competities weer beginnen.
0 Vind ik leuk's

10bet Bundesliga reload bonus.

10bet has just launched a new promo (reload bonus) for the Bundesliga start.

Note that this is a bonus for RELOADS.

In order to receive the bonus, please enter bonus code BM100 when making your next deposit.

This offer is only valid until 13/08/2011 23:59PM UK time.

The bonus will be credited to your account once the deposit has been rolled over once.

And if you dont have a 10bet account at all, why not open one here (Bettingadvice affiliate link)

Bron: https://www.bettingadvice.com

Ik weet niet of dat je deze al had, maar kwam em tegen :)

Bericht gewijzigd door wedden op di 13 jul. 2021, 09:26
0 Vind ik leuk's
10bet kan je beter vermijden;)
0 Vind ik leuk's
rouwit:
10bet kan je beter vermijden;)

want?
0 Vind ik leuk's
Thanks! 10Bet en Doxxbet zijn de volgende.
Als duitsland niet wint tegen brazilie sta ik +35 door beiden bonussen
EDIT: goede bookie die DAF. kon gelijk terugstorten via moneybookers zonder fees of gedoe met kopie paspoorten.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.