Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Vrijspelen Unibet bonus actie (€50 + €100)

Vooreerst dank aan Voetbalwedden voor deze mooie actie, denk dat dit één van de beste akties is (y)
Waarschijnlijk zullen dus vele leden ook gebruik maken van deze actie ( ik zeker ) en dus proberen om zo vlug mogelijk die bonus vrij te spelen.
Vorige keer bij de actie van Bwin, was het iets "eenvoudiger" om de bonus vrij te spelen, er was geen minimum odd nodig en je moest ook maar 3 maal de bonus rond spelen; het zal het bij Unibet dus iets moeilijker zijn om vlug die bonus vrij te maken daar je toch rekening moet houden met bepaalde voorwaarden. Zie hieronder.

Voorwaarden actie
- Het is een 200% stortingsbonus met een maximum van 100 euro. Indien u dus 20 euro stort, zal uw bonus 40 euro bedragen en uw totale saldo dus 60 euro zijn.
- Voor u het bonusgeld terug kunt storten naar uw bankrekening, dient het minimaal 6x te worden ingezet.
- Totdat de bonus 6x ingezet is moet iedere weddenschap minimaal een notering bevatten van 1.40 of hoger.
- Het is niet toegestaan om op alle mogelijke uitkomsten van een evenement / sportwedstrijd in te zetten met als doel in aanmerking te komen voor de vereiste bonus.
- U moet minimaal 18 jaar zijn om mee te spelen.
Eén van de grootste obstakels (mijn idee toch) is die minimum notering van 1,40, wat maakt dat de risico's iets hoger liggen dan bijv vrijspelen van Bwin bonus waar je kon inzetten bijv tijdens live wedden op een odd van 1,01 ( = dus bijna 100% kans dat je won ) om de bonus vrij te maken.
Er is idd een topic over vrijspelen van bonus ( http://www.voetbalwedden.net/artikelen/risicoloos-een-bankroll-opbouwen-bookmakers/) maar als je goed kijkt moet je daar dus spelen met Betfair, moet je opnieuw storten bij Betfair en liefst dan een bedrag x maal de bonus die je wil vrij spelen enz
Persoonlijk ben ik niet zo'n liefhebber (wegens niet kennen) van Betfair en wil ik dus de Unibet bonus vrij spelen bij Unibet zelf. Daarom zou het misschien leuk zijn mochten de leden die dus ook genieten van deze mooie Unibet aktie en zo vlug mogelijk de bonus willen vrijspelen, hier in deze topic laten weten op welke bet ze hopen de bonus vrij te spelen.
Dus concreet:
Op welke weddenschap met welke odd ( = moet dus minimum 1,40 zijn !!!) en hoeveel ga je inzetten om (hopelijk) je bonus vrij te spelen . Als je bijv 6 maal direkt je bonus ( = €100) inzet op weddenschap van 1,4 , en je wint heb je €40 winst per keer ( dus kan je dit 6 maal doen met je bonus ) heb je 6 x €40 ( winst van 1 ronde vrijspelen bonus ) + 100 € bonus = 340 € totaal , wat niet mis is :p
Dus laat de tips maar komen, welke ga jij spelen, met welke odd. Veel succes voor iedereen en ik wens dat iedereen zijn bonus 6 maal kan rondspelen.
Niet onbelangrijk:
Let op, wie in Belgie woont moet minimum 21 jaar zijn om te kunnen spelen op Unibet. Dus ben je jonger dan 21 en maak je een account aan en je krijgt de bonus en je wilt nadien geld afhalen, dat zal niet lukken, zie het kadertje op openingspagina Unibet.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar draco
Country flag draco in 1-03-2012 17:21 Bookmakers
in 1-03-2012 17:21 Bookmakers
80 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ga er vanmiddag ook mee beginnen.
Hoe zit het eigenlijk met DNB, als je een combi hebt waarvan 1 DNB, en gezamenlijk net uitkomt boven de 1.40 en als die DNB gelijkt wordt wegvalt en de uiteindelijke qoute onder de 1.40 is telt die dan nog mee? :d
0 Vind ik leuk's
-
draco:
thisizloso:
Deze bonus is toch vrij gemakkelijk vrij te spelen met minimale notering van 1,4. Eindelijk eens een reloadbonus :)
Leuk om te horen, ben dan ook zeer curieus op welke bet van minimum 1,4 je zal inzetten, en hoeveel ??? Direkt 100 € om dan maar 6 maal te hoeven inzetten of neem je kleinere inzet ??? Zet je bets hier.

Ik heb de verdere voorwaarden niet bekeken voor hoeveel tijd je hebt om de bonus bijvoorbeeld vrij te spelen. Maar ik blijf gewoon me normale spel spelen. Ik ga niet kijken hoe ik me bonus rond kan spelen dat gebeurd vanzelf wel. Heb zojuist de bonus van Tipico rondgespeeld. Is ook ook 600 euro maar moet vrijgespeeld worden met een odd van 2.0 ipv 1.4.
0 Vind ik leuk's
Had gezegd gewoon 100 in te zetten op losse wedstrijden maar dat is het weer is niet geworden, weet ook niet waarom haha.
Begin met een combi S. Etienne winst en Bordeaux winst + Dortmund over 2,5
0 Vind ik leuk's
-
Nou die bovenste was echt een gigantisch succes :d :d :d :d :d
Michael speciaal voor jou, kan je hem morgen volgen en zien dat die goed valt :d. En nog wat (andere :P) funbetjes.
1. FC Nürnberg - Borussia Munchengladbach
Draw No Bet 2 (1,82)
FC Utrecht - NEC Nijmegen
Draw No Bet 1 (1,48)
Ajax - Roda JC Kerkrade
Rust 1 (1,48)
Totale notering: 3,99
Fulham - Wolverhampton Wanderers
1 (1,62)
Inter - Catania
1 (1,72)
Udinese - Atalanta
1 (1,70)
Mioveni - Steaua Boekarest
Rust
2 (2,05)
Totale notering: 9,71
PSV - FC Twente
X/1 (5,25)
Vitesse - De Graafschap
X/1 (4,50)
Totale notering: 23,62
Tottenham - Manchester United
2/X (14,00)
Feyenoord - FC Groningen
1/1 (2,05)
FC Utrecht - NEC Nijmegen
1/1 (3,30)
Totale notering: 94,71
0 Vind ik leuk's
-
hermaniak:
Ik speel de bonus ook gedeeltelijk rond via betfair. Het lastige is dat je idd een groot bedrag moet hebben staan op betfair. Het beste is misschien wel om een wedstrijd uit te zoeken waarbij je bij betfair de grootste kans om te winnen hebt dan bij unibet. Je verliest dan wel gelijk je hele unibet roll, maar dat is er weer bij "gewonnen" bij betfair. In 1x je bonus vrijgespeeld, hoewel het dan wel bij betfair staat ;-)

Je hebt gewoon helemaal gelijk! Eigenlijk hoop je dat je bankroll bij Unibet dus meteen weggaat en compleet hebt overgenomen bij Betfair... makkelijker kunnen we het niet maken...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Als ik 50 euro op mijn account stort en dan krijg ik dus 100 euro bonus. Kan ik die 50 euro dan weer terug opnemen op mijn bankerekening?
0 Vind ik leuk's
thebomjoey:
Als ik 50 euro op mijn account stort en dan krijg ik dus 100 euro bonus. Kan ik die 50 euro dan weer terug opnemen op mijn bankerekening?

nope, eerst moet je alles rondspelen (600 euro) en dan pas kun je t opnemen.
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
thebomjoey:
Als ik 50 euro op mijn account stort en dan krijg ik dus 100 euro bonus. Kan ik die 50 euro dan weer terug opnemen op mijn bankerekening?

nope, eerst moet je alles rondspelen (600 euro) en dan pas kun je t opnemen.
Ook je eigen 50 euro die je stort? dat is dan een risicobet dus
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars

Bijvoorbeeld
Betis - Real , ik zet op Real, 1,12 (DUBBELE KANS, dus bij gelijkspel krijg ik mijn inzet terug)
Racing - Barca, Ik zet op Barca (geen dubbele kans), 1,27
Combi = 1,41
Wat gebeurd er als real gelijk speel en ik die van barca goed heb. Krijg ik dan alleen de de quote van 1,27? Of krijg ik alles terug, ookal had ik barca goed?
0 Vind ik leuk's
Dubbele Kans = X2 , dus bij gelijkspel win je 1,12 je inzet ..
Je verward met DNB (Draw No Bet) : Hierbij krijg je je inzet terug bij gelijkspel ..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.