Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Vrijspelen Unibet bonus actie (€50 + €100)

Vooreerst dank aan Voetbalwedden voor deze mooie actie, denk dat dit één van de beste akties is (y)
Waarschijnlijk zullen dus vele leden ook gebruik maken van deze actie ( ik zeker ) en dus proberen om zo vlug mogelijk die bonus vrij te spelen.
Vorige keer bij de actie van Bwin, was het iets "eenvoudiger" om de bonus vrij te spelen, er was geen minimum odd nodig en je moest ook maar 3 maal de bonus rond spelen; het zal het bij Unibet dus iets moeilijker zijn om vlug die bonus vrij te maken daar je toch rekening moet houden met bepaalde voorwaarden. Zie hieronder.

Voorwaarden actie
- Het is een 200% stortingsbonus met een maximum van 100 euro. Indien u dus 20 euro stort, zal uw bonus 40 euro bedragen en uw totale saldo dus 60 euro zijn.
- Voor u het bonusgeld terug kunt storten naar uw bankrekening, dient het minimaal 6x te worden ingezet.
- Totdat de bonus 6x ingezet is moet iedere weddenschap minimaal een notering bevatten van 1.40 of hoger.
- Het is niet toegestaan om op alle mogelijke uitkomsten van een evenement / sportwedstrijd in te zetten met als doel in aanmerking te komen voor de vereiste bonus.
- U moet minimaal 18 jaar zijn om mee te spelen.
Eén van de grootste obstakels (mijn idee toch) is die minimum notering van 1,40, wat maakt dat de risico's iets hoger liggen dan bijv vrijspelen van Bwin bonus waar je kon inzetten bijv tijdens live wedden op een odd van 1,01 ( = dus bijna 100% kans dat je won ) om de bonus vrij te maken.
Er is idd een topic over vrijspelen van bonus ( http://www.voetbalwedden.net/artikelen/risicoloos-een-bankroll-opbouwen-bookmakers/) maar als je goed kijkt moet je daar dus spelen met Betfair, moet je opnieuw storten bij Betfair en liefst dan een bedrag x maal de bonus die je wil vrij spelen enz
Persoonlijk ben ik niet zo'n liefhebber (wegens niet kennen) van Betfair en wil ik dus de Unibet bonus vrij spelen bij Unibet zelf. Daarom zou het misschien leuk zijn mochten de leden die dus ook genieten van deze mooie Unibet aktie en zo vlug mogelijk de bonus willen vrijspelen, hier in deze topic laten weten op welke bet ze hopen de bonus vrij te spelen.
Dus concreet:
Op welke weddenschap met welke odd ( = moet dus minimum 1,40 zijn !!!) en hoeveel ga je inzetten om (hopelijk) je bonus vrij te spelen . Als je bijv 6 maal direkt je bonus ( = €100) inzet op weddenschap van 1,4 , en je wint heb je €40 winst per keer ( dus kan je dit 6 maal doen met je bonus ) heb je 6 x €40 ( winst van 1 ronde vrijspelen bonus ) + 100 € bonus = 340 € totaal , wat niet mis is :p
Dus laat de tips maar komen, welke ga jij spelen, met welke odd. Veel succes voor iedereen en ik wens dat iedereen zijn bonus 6 maal kan rondspelen.
Niet onbelangrijk:
Let op, wie in Belgie woont moet minimum 21 jaar zijn om te kunnen spelen op Unibet. Dus ben je jonger dan 21 en maak je een account aan en je krijgt de bonus en je wilt nadien geld afhalen, dat zal niet lukken, zie het kadertje op openingspagina Unibet.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar draco
Country flag draco in 1-03-2012 17:21 Bookmakers
in 1-03-2012 17:21 Bookmakers
80 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik wil mensen er ff opwijzen, wanneer ze de bonus van VW niet hebben gehaald, dus geen 600 € hebben rondgespeeld, dat ze hier rekening mee moeten houden wanneer ze weer opnieuw gaan storten bij UNIBET :)
Ik wilde allemaal uitcashen en dit ging allemaal niet, tot dat ik totaal 600 euro heb rondgespeeld en nu gaat het wel. Las ergens dat dit probleem eerder was voorgekomen dus ik verwacht dat er dalijk meer mensen zijn met het zelfde probleem.
Succes iig (y)
0 Vind ik leuk's
Je kan idd alleen maar boven de 150 euro withdrawen, dat zie je ook als je naar opnemen gaat. Daar staat precies hoeveel je kan opnemen, dan zul je tevens zien dat dit om het geld gaat wat je boven de 150 hebt.
0 Vind ik leuk's
Ik ben pas lid geworden van deze site (mooie en nuttige site trouwens) en ik vroeg mij af of deze actie nog geldig is? Ik vind ze namelijk niet meteen ergens terug...
0 Vind ik leuk's
Deze actie is niet geldig meer Hypnotist. Je kon er tot en met eind maart aan meedoen geloof ik.
0 Vind ik leuk's
Nieuw hier. Geweldige site!!
Toch een vraagje over de term rond spelen.
(ik weet niet of dit de juiste topic is)
Als je verliest heb je dan ook je ingezette bedrag "rond gespeeld" ??
Of is het alleen rond gespeeld als je wint?
Alvast bedankt!
Groeten Arjan
0 Vind ik leuk's
ari-op-safari:
Nieuw hier. Geweldige site!!
Toch een vraagje over de term rond spelen.
(ik weet niet of dit de juiste topic is)
Als je verliest heb je dan ook je ingezette bedrag "rond gespeeld" ??
Of is het alleen rond gespeeld als je wint?
Alvast bedankt!
Groeten Arjan

Welkom
Rondspelen wil zeggen , je bedrag die je inzet voor die bepaalde weddenschap, ongeacht of je nu die weddenschap verliest of wint (wat natuurlijk veel beter is)
Dus als je bijv 10 € inzet en je moet voor 400 € rondspelen, dan heb je reeds 10 € rondgespeeld en hoef je maar 390 € meer te spelen.
Wel opletten:
1) soms moet je zowel je stortingsbedrag + je bonus vrijspelen , soms enkel alleen je bonus ( zie voorwaarden van je bookie )
2) ook rekening houden met bepaalde voorwaarden qua notering van de odds, soms tellen enkel maar odd's vanaf een bepaalde notering (bijv 1,5) mee voor het vrijspelen, plaats je dan bijv een weddenschap met odd van 1,4 dan zal die niet meetellen voor rondspelen
Veel succes
0 Vind ik leuk's
Bedankt! Dat dacht ik al.
Het betreft unibet. Dus ik moet de bonus 6x rondspelen onder voorwaarde dat de odd boven de 1.4 zit.
Maar dat komt wel goed. Gewoon rustig aan doen dus :)
0 Vind ik leuk's
ari-op-safari:
Bedankt! Dat dacht ik al.
Het betreft unibet. Dus ik moet de bonus 6x rondspelen onder voorwaarde dat de odd boven de 1.4 zit.
Maar dat komt wel goed. Gewoon rustig aan doen dus :)

Bij Unibet kan je ook de bonus vrijspelen door combinatie weddenschappen te maken, bijv 2 wedstrijden elk met odd 1,20 (wat dus normaal gezien een winnende bet zou moeten zijn) = 2 x 1,20 = totale odd van 1,44 ( dus die voldoet aan je voorwaarde van 1,40
0 Vind ik leuk's
draco:
ari-op-safari:
Bedankt! Dat dacht ik al.
Het betreft unibet. Dus ik moet de bonus 6x rondspelen onder voorwaarde dat de odd boven de 1.4 zit.
Maar dat komt wel goed. Gewoon rustig aan doen dus :)

Bij Unibet kan je ook de bonus vrijspelen door combinatie weddenschappen te maken, bijv 2 wedstrijden elk met odd 1,20 (wat dus normaal gezien een winnende bet zou moeten zijn) = 2 x 1,20 = totale odd van 1,44 ( dus die voldoet aan je voorwaarde van 1,40

Correct! Thnx Draco.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Is deze actie nog geldig? Zo ja, wat moet je er voor doen. Het is mij niet helemaal duidelijk wat je moet doen, maar €100 extra klinkt wel goed.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.