Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

William Hill sluit spelers uit

De laatste week wordt het topic van ''Dasje wedtips'' gekaapt door een WH discussie. Bij diverse spelers van het forum heeft WH maatregelen genomen. Ze kunnen geen sportbetting meer doen.


Het is onduidelijk of dit nu komt door wetgeving, vanwege het feit dat we Nederlanders zijn, of door de manier van storten. Ook schrijft WH soms dat dit een tijdelijke maatregel is en dat er na een periode van monitoring misschien weer andere regels zullen gelden.


Dit is de link naar het topic

https://www.voetbalwedden.net/forum/leden-topics-107/wedtips-van-dasjem-5316


Het lijkt anders dan het limiteren van spelers die consistent winstgevend zijn.

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar caantjes
Country flagcaantjes in 17-01-2021 08:03 Bookmakers
in 17-01-2021 08:03 Bookmakers
45 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik ben sinds zaterdag 09/01 restricted. Ik stort zowel met skrill als trustly.

0 Vind ik leuk's

Ik (en een aantal bekenden) zijn ook in januari restricted. Ben ik overigens wel bekend mee, doet WH 2x per jaar. Na de kerst en in de zomerstop.

0 Vind ik leuk's
geluk dwing je af

Dit wordt gedaan door zogenaamde ''risico-analyse''-teams. Ik heb ook al 10+ accounts verbrand bij WilliamHill. Soms, als je slimmer speelt, gaat die iets langer mee. Maar meestal is het voor mij pump-and-run, daar stel ik mijn storting dan ook op af (1x toeslaan, direct gelimiteerd, en uitbetalen)

0 Vind ik leuk's

Dit doen ze dagelijks, meerdere malen. Wanneer jij ''opeens'' €500-€1000 euro wint op een Thaise 3e Divisie wedstrijd (in live), dan zet ik er mijn geld op dat je limieten krijgt.

0 Vind ik leuk's

Korte update. Onze contactpersoon bij William Hill wil er graag even induiken. Om de puzzel wat makkelijker te maken zijn wij op zoek naar een paar leden die hun William Hill gebruikersnaam met ons willen delen (via PM). Deze geven wij vervolgens aan William Hill door.


@caantjes @dasjem @deniocus @markhave @ellye

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Laatste mail(vannacht) die ik kreeg:


Sadly, as much as I wanted to provide a reason, we're unable to confirm and specify the reason why as it was our trading team's decision.


But don’t worry, this is something not permanent, I can assure you that we have processes which ensure that your account will be monitored constantly with regards to any restriction that is made. 


I understand this might quite be disappointing for you, we hope that you can appreciate that this decision has not been taken lightly.

0 Vind ik leuk's


Ja, dat vond ik vrij komisch en onzinnig. Je kunt 24/7 monitoren, maar ik garandeer je dat er geen sportbet langskomt als je me daarvan hebt uitgesloten.

Krijg ik dan een belletje over twee maanden dat ik me goed heb gedragen door niet te betten ofzo ?

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Zelfde gedachte :)

0 Vind ik leuk's

Helaas moet ik zeggen dat ik sinds 5 minuten geleden mij bij de club kan voegen. Toevallig dat dit topic ook deze week ter sprake komt. Niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Wat een onzin.

0 Vind ik leuk's

Wat apart. Ik ben ook Nederlander, maar ik kan nog wel gebruik maken van sportsbetting bij WilliamHill.

1 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.