Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

William Hill sluit spelers uit

De laatste week wordt het topic van ''Dasje wedtips'' gekaapt door een WH discussie. Bij diverse spelers van het forum heeft WH maatregelen genomen. Ze kunnen geen sportbetting meer doen.


Het is onduidelijk of dit nu komt door wetgeving, vanwege het feit dat we Nederlanders zijn, of door de manier van storten. Ook schrijft WH soms dat dit een tijdelijke maatregel is en dat er na een periode van monitoring misschien weer andere regels zullen gelden.


Dit is de link naar het topic

https://www.voetbalwedden.net/forum/leden-topics-107/wedtips-van-dasjem-5316


Het lijkt anders dan het limiteren van spelers die consistent winstgevend zijn.

4 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar caantjes
Country flagcaantjes in 17-01-2021 08:03 Bookmakers
in 17-01-2021 08:03 Bookmakers
45 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Heb het zelf nog niet gecheckt, maar ben benieuwd.

Zodra WH de hoogste odd heeft, zal ik een poging wagen.


In ieder geval bedankt voor de bemiddeling VW!!

1 Vind ik leuk's

Nou....


ben helaas niet één van de gelukkige.

kan nog steeds geen euro inzetten.


klojos daar bij wh😜

0 Vind ik leuk's

Ik kan dus geen withdrawal doen. Er wordt namelijk vermeld dat ze nog informatie van mij nodig hebben, maar dat heb ik al gedaan. Ik ben zoals een aantal hier de live chat in gedoken. Daar geven zij aan dat ze de benodigde informatie al hebben. Ik kan dus geen bedrag invoeren en ze lijken het niet op te lossen. Nog iemand dit probleem?

0 Vind ik leuk's

Ik kan ook nog steeds niets inzetten, opnieuw allemaal gelul van WH. Mooie bookie qua odds, verder is er echt niets goeds aan.

0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Goedenavond,


hier helaas ook drama met storten en uitbetalen. Elke keer weer de chat in.


2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.